Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت ترکیه نوشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۴ هزار و ۸۲۱ تست کرونا گرفته شده که از بین آنها ۱۶۳۵ نفر مبتلا تشخیص داده شده‌اند. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳ بین الملل ترکیه و اوراسیا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، فخرالدین کوجا وزیر بهداشت ترکیه در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در این کشور در صفحه توئیتر خود نوشت: طی 24 ساعت گذشته 34 هزار و 821 تست کرونا گرفته شده که از بین آنها 1635 نفر مبتلا تشخیص داده شده‌اند و 55 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به این ترتیب در مجموع 1 میلیون و 508 هزار و 824 تست گرفته شده که 144749 نفر از آنها مبتلا به کرونا تشخیص داده شده‌اند. همچنین 4007 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

کیت‌های ایرانی تشخیص کرونا ⁩به ترکیه و آلمان صادر شدآخرین آمار ابتلای به ویروس کرونا در ترکیه/ رسیدن مبتلایان بد حال به زیر هزار نفر

وزیر بهداشت ترکیه یادآور شد: مجموع تست های گرفته شده از یک و نیم میلیون فراتر رفت. تعداد بیماران با وضعیت سخت همچنان در حالت کاهش است. مجموع بهبود یافتگان نیز بیش از 71 درصد شده است. همچنان باید زدن ماسک و رعایت فاصله یک و نیم متری را رعایت کرد.

انتهای پیام/

R1396/P/S8,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا ترکیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ترکیه ویروس کرونا ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۵۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار اورژانس نسبت به افزایش ۲۲ درصدی غرق‌شدگی در فروردین امسال

جعفر میعادفر در تشریح آمار مربوط به حوادث غرق شدگی در کشور گفت: در فروردین ماه سال جاری در مجموع ۱۱۸ نفر در حوادث مرتبط با غرق شدگی دچار حادثه شدند که این آمار در مقایسه با فروردین ماه سال گذشته از افزایش ۲۲ درصدی حکایت دارد.

وی با بیان اینکه ۶۴ نفر از این ۱۱۸ نفر به دلیل غرق شدگی جان خود را از دست داده‌اند، گفت: آمار فوتی‌ها نیز حاکی از افزایشی دو درصدی در مقایسه با سال قبل است.

رئیس سازمان اورژانس کشور تعداد مصدومان را نیز ۵۴ نفر اعلام کرد و افزود: شمار مصدومان ناشی از حوادث غرق‌شدگی نیز رشد ۵۹ درصدی در مقایسه با فروردین ماه سال ۱۴۰۲ را نشان می‌دهد.

میعادفر درباره استان‌های دارای بیشترین موارد فوتی نیز گفت:‌استان فارس با ۱۱ و استان اصفهان با هفت مورد دارای بیشترین موارد فوت به دلیل غرق‌شدگی در فروردین ماه امسال بودند. این موضوع نشان می‌دهد که آمار غرق‌شدگی ارتباطی با مجاورت با دریا و ... ندارد و لازم است که مردم اصول ایمنی را در این مورد رعایت کنند.

به گفته وی بیشترین موارد مصدومیت ناشی از غرق‌شدگی نیز در استان‌های بوشهر با ۱۵ مورد مصدوم و هرمزگان با هشت مورد مصدوم است.

رئیس سازمان اورژانس کشور به مردم هشدار داد که با رعایت نکات ایمنی و پرهیز از شنا کردن در استخرها و کانال‌های کشاورزی و ... از جان خود و اطرافیانشان مراقبت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • هشدار اورژانس نسبت به افزایش ۲۲ درصدی غرق‌شدگی در فروردین امسال
  • افزایش ۲۲ درصدی حوادث غرق‌شدگی در فروردین امسال
  • آخرین آمار مصدومان و فوتی‌های حوادث غرق‌شدگی ۱۴۰۳
  • تلاش مناطق آزاد برای جذب گردشگر داخلی و غرب آسیا
  • بهبودی به تیم والیبال صنعتگران پیوست
  • افت ۱۶ درصدی بارش‌ ها نسبت به میانگین ۵۵ سال اخیر
  • رشد ۱۲ درصدی صید کیلکا ماهیان دریای خزر
  • صید کیلکا ۱۲ درصد افزایش یافت
  • کاهش ۵۴ درصدی تصادفات منجر به فوت در کهگیلویه و بویراحمد