Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان موفقیت تیم ملی «ب» فوتسال را مشروط به هدفمند بودن آن می‌داند.

 

وحید شمسایی  در خصوص اینکه این روزها مشغول چه کاری است، اظهار داشت: از روز اولی که داستان کرونا پیش آمد، من دست از تمرین کردن برنداشتم، این هم به خاطر این است که به ورزش علاقه‌مند هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته همه چیز در چارچوب رعایت مسائل بهداشتی بوده است.

وی درباره اینکه در هفته‌های گذشته در برخی فعالیت‌های اجتماعی حضور داشته است، عنوان کرد: مردم ما همیشه در جاهای سخت پشت یکدیگر بودند. وقتی که این داستان کرونا پیش آمد من در کنار گروهی جهادی مشغول خدمت به مردم بودم تا در ماه رمضان کسی دچار مشکل مالی نباشد.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان در خصوص اینکه برای فینال لیگ چه راهکاری باید اندیشیده شود گفت: تا زمانی که وضعیت کرونا مشخص نشود، نمی‌شود حرفی زد اما هر چه هست باید فینال لیگ برگزار شود تا قهرمان مشخص شود. خوشحالم که از فصل آینده دیگر خبری از پلی‌آف در لیگ برتر فوتسال نیست.

شمسایی ادامه داد: حالا که جام جهانی یک سال عقب افتاده و احتمالا جام ملت‌های آسیا هم عقب می‌افتد، می‌شود با آرامش در خصوص لیگ تصمیم گرفت و البته لیگ فصل بعد را هم استارت زد چون در زمستان و پاییز موج دیگری از کرونا وجود دارد.

وی در خصوص چگونگی تشکیل تیم ملی «ب» فوتسال خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد تیم «ب» تشکیل شود تا برای تیم ملی اصلی پشتوانه باشد، بسیار خوب است اما اگر قرار است این تیم فقط چند ماه تشکیل شود به درد نمی‌خورد. تیم‌های بزرگ فوتبال و فوتسال جهان هم یک تیم پشتیبان برای تیم اصلی دارند.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان افزود: تیم «ب» باید هم اردو داشته باشد و هم در مسابقات شرکت کند تا بازیکنان با تجربه شوند. البته باید بدانیم که اولویت ما تیم بزرگسالان است و شرایط مالی این تیم نباید زیر سوال برود ما هنوز پاداش جام جهانی را به تیم بزرگسال ندادیم. در مجموع اگر همه چیز سر جای خودش باشد این تصمیم خوبی است. اگر تشکیل تیم «ب» هدفمند باشد بسیار خوب است.

شمسایی در پاسخ به این سوال که به نظرش هدایت فنی تیم «ب» باید زیر نظر سرمربی تیم بزرگسالان باشد یا خیر گفت: این مساله را کمیته فنی تشخیص می‌دهد اما هدف این است که از تیم «ب» چند بازیکن به تیم اصلی برسد. واقعیت این است که در آخر هم باید این تیم زیر نظر سرمربی تیم‌ملی بزرگسالان باشد، بالاخره سیدمحمدکاظم ناظم الشریعه باید دخیل باشد. به نظرم باید در این مساله همکاری بین همه وجود داشته باشد.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۵۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان شمسایی جام ملت‌های آسیا را با برد آغاز کردند

تیم ملی فوتسال ایران در شروع کارش در جام ملت‌های آسیا که در کشور تایلند در حال برگزاری است، مقابل افغانستان قرار گرفت و با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

مهدی کریمی یک بار و سعید احمد عباسی دو بار گل‌های ایران را در این بازی به ثمر رساندند. شاگردان مجید مرتضایی هم که اولین دوره حضورشان در این مسابقات را پشت سر می گذارند، یکی از گل‌ها را توسط مهران غلامی پاسخ دادند. 

در دیگر دیدار گروه چهار، کویت و بحرین از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به مصاف هم می‌روند. امروز در بازی‌های گروه سوم، تاجیکستان با دو گل کره جنوبی رو مغلوب کرد و تیم‌های ژاپن و قرقیزستان به مصاف هم رفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • درخشش پسر دهه هشتادی شمسایی
  • شاگردان شمسایی جام ملت‌های آسیا را با برد آغاز کردند
  • تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید
  • ترکیب افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید!
  • گزارش زنده: ایران 0 - افغانستان 0
  • شمسایی: از آمادگی خوبی برای رسیدن اهدافمان برخورداریم
  • شمسایی: افغانستان تیم با استعدادی است
  • شمسایی: افغانستان می‌تواند شگفتی‌ساز شود
  • نیمکت داغ تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا (عکس)
  • عکس یادگاری سه ملی‌پوش اسبق بعد از 24 س