Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@22:23:41 GMT

سانچو من را به یاد نیمار جوان می‌اندازد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۵۹۹۱

سانچو من را به یاد نیمار جوان می‌اندازد

اوون هارگریوز، ستاره سابق بایرن مونیخ و منچستریونایتد، اعلام کرد که جیدون سانچو او را به یاد روزهای اول درخشش نیمار می‌اندازد.


به گزارش "ورزش سه"، سانچو که یکی از محصولات باشگاه منچسترسیتی است، در دو فصل اخیر نمایش‌های درخشانی در ترکیب بروسیا دورتموند داشت و اکنون باشگاه‌های زیادی به دنبال به خدمت گرفتن او هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود منچستریونایتد در تلاش است تا این ستاره جوان انگلیسی را در همین تابستان بخرد؛ ضمن اینکه چلسی و لیورپول نیز در صف خرید او هستند.
هارگریوز که خود در سال ۲۰۰۷ از بایرن به منچستریونایتد رفت، معتقد است سانچو هم می‌تواند مسیر مشابهی را از بوندس‌لیگا به لیگ‌برتر طی کند.

 


او به تاک اسپورت گفت:" بازی او رویایی است. او من را به یاد نیمارِ جوان می‌اندازد. نکته جالب این است که برای نوجوانانی که بازی او را تماشا می‌کنند، متوجه می‌شوند که می‌توان به شکل خلاقانه‌ای بازی کرد؛ علی‌رغم اینکه فوتبال بسیار ساختارمند شده است. او سبک بازی خودش، آن فوتبال خیابانی، را به بازی آورده است؛ چیزی که او را بسیار باارزش می‌کند.
در یک چشم بهم زدن، او می‌تواند کاری انجام بدهد که کسی پیش بینی نمی‌کند. امیدوارم در مقطعی او به لیگ برتر بیاید زیرا می‌تواند باعث بهتر شدن هر تیمی بشود. فکر نمی‌کنم او به تیم‌های بزرگی در لیگ برتر برود مانند منچسترسیتی و لیورپول و فکر می‌کنم او حتی می‌تواند روزی برای بارسلونا و رئال مادرید هم بازی کند. او اینقدر خوب است."

بروسیا دورتموند جیدون سانچو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند جیدون سانچو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۵۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!

به گزارش "ورزش سه"، کسب 33 پیروزی متوالی و متحمل نشدن هیچ شکستی در این فصل از رقابتها سبب شد تا الهلال به عنوان جدی ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شناخته شود. اما آبی های ریاض به سد سختی به نام العین برخورد کرده و از دور مسابقات کنار رفتند.

الهلال با شکست تلخ 4 بر 2 در بازی رفت که در امارات برگزار شد، برای جبران این نتیجه پای به زمین مسابقه گذاشت اما پیروزی 2 بر یک این تیم کافی نبود تا العین بتواند در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی فینال مسابقات شود.

نیمار که در تابستان با انتقالی پر سر و صدا از پاریس سن ژرمن به الهلال پیوست، به دلیل پارگی رباط صلیبی در همان هفته های ابتدایی فصل کنونی، تمامی مسابقات امسال را به طور کامل از دست داد و بجز چند دیدار، هرگز نتوانست برای تیمش به میدان برود.

کاپیتان تیم ملی برزیل که با مصدومیت شدید در دیدار برابر اروگوئه حتی به مسابقات کوپا آمه ریکا نیز نمی رسد، شب گذشته در استادیوم کینگدام آرنا حضور داشت و عملکرد هم تیمی هایش را نیز از نزدیک به تماشا نشست اما تنها شاهد شکست و حذف تیمش از دور مسابقات بود.

در تصاویری که از فوق ستاره برزیلی در جایگاه ویژه استادیوم شکار شده، او روی آخرین موقعیت الهلال در این بازی که توسط ساویچ از دست رفت، به هوای گل برخاسته است اما ضربه بازیکن صربستانی به شکل عجیبی از بالای دروازه به بیرون رفت تا فقط حسرت نصیب نیمار و هواداران الهلال شود.

دیگر خبرها

  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • رسمی؛ دو اسطوره منچستریونایتد و چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند