Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، رضا نجاتی اظهار کرد: البته در این راستا ممنوعیت‌ها و محدودیت‌هایی هم ایجاد کرده‌ایم که در روزهای آینده پررنگ‌تر خواهند شد.

وی افزود: بزرگان (اقوام) خوزستان در تمام عرصه‌ها کنار مسئولین بوده‌اند و در شرایط کرونا هم ما را تنها نگذاشتند. آن‌ها احساس مسئولیت کردند و  از حضور در آیین‌ها یا برگزاری آن خودداری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون نیز از بزرگان می‌خواهیم برگزاری مراسم عروسی و عزا را منع کنند و در آن‌ها شرکت نکنند.

نجاتی گفت: بزرگان با توجه به در پیش رو بودن مراسم عید فطر، از برگزاری مراسم خودداری کنند، زیرا سلامت‌شان در خطر است.

مجله سنت های رمضان

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان اظهار کرد: بازاریان نیز برای فروش اقلام مربوط به عید اقدام نکنند، زیرا مردم استقبال نخواهند کرد.

وی اضافه کرد: سازمان صمت و اتحادیه‌های مربوطه باید در این زمینه پاسخگو باشند و بازرسان خود را در این زمینه فعال کنند.

نجاتی بیان کرد: برخی اتحادیه‌ها همکاری خوبی ندارند و باید رفتارشان را تغییر دهند. رفتار مردم نیز باید تغییر کند تا آمار ابتلا به کروناویروس، به رقم یک ماه پیش و حتی کمتر از آن برگردد.

وی در خصوص احتمال تعطیلی یک‌هفته‌ای خوزستان از ۲۷ اردیبهشت تا یکم خرداد نیز گفت: مرجع ما، دانشگاه علوم پزشکی اهواز است. ساعت ۱۶  روز جمعه  ۲۶ اردیبهشت‌ ستاد مدیریت کرونا در این زمینه جلسه تشکیل خواهد داد تا نظرات کارشناسی ارائه شوند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان افزود: با توجه به اینکه هفته آینده شرایط استان خوزستان خاص است و عید فطر را در انتهای ماه رمضان در پیش رو داریم، باید در این زمینه تصمیم‌گیری شود و تصمیمات به اطلاع مردم خواهد رسید.

کد خبر 511721 برچسب‌ها كرونا در ايران استان خوزستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران استان خوزستان ستاد مدیریت کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۵۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد زاهدی روز پنج شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش ورامین ضمن تشکر از فرهنگیان و مجموعه آموزش و پرورش در برگزاری پرشور انتخابات، بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات مرحله دوم تاکید کرد و گفت: میزان مشارکت مردم استان تهران در انتخابات نسبت به سال گذشته با افزایش ۲.۱ درصدی همراه بوده که با روشنگری و آگاه سازی، در مرحله دوم هم ان شاالله شاهد حضوری پرشور خواهیم بود.

زاهدی اقدامات آموزش و پرورش را در حوزه‌های مختلف چشمگیر دانست و افزود: همه دستگاه‌ها باید برای پیشرفت کشور، در خدمت آموزش و پرورش گام بردارند و برگزاری این چنین جلسات مسئله محور که با پیگیری و همکاری ادارات منتج به نتیجه می‌شود، بسیار مؤثر خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار ورامین گفت: کانون‌های ارزیابی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاری، از نیروهای ارزیاب متخصص و متعهد در این حوزه استفاده کنند و باید در اجرای این فرایند نظارت دقیق انجام گیرد.

در این جلسه ضمن پیگیری مصوبات قبلی آموزش و پرورش، پیگیری ماده ۱۳ و ۱۶ عوارض صدور پروانه، پیگیری اجرای سند کاداستر (تک برگ)، ارائه گزارش از روند اجرایی ستاد بزرگداشت مقام معلم، ارائه گزارش در خصوص کانون‌های ارزیابی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاران، بررسی چالش‌های برگزاری کنکور سراسری و آزمون‌های نهایی در هر سه پایه، ارائه گزارش از ستاد اسکان فرهنگیان ورامین و بررسی بازخوردها و نقاط ضعف و قوت، از موضوعات این جلسه بود.

کد خبر 6082176

دیگر خبرها

  • مجلس هفته آینده درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها تصمیم می‌گیرد
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در مجلس گرفته خواهد شد
  • پس‌لرزه‌های تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ نگاهی به روزهای کاری ۷ کشور عربی | اینفوگرافیک
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • دزفول رتبه نخست بازدید گردشگران را به خود اختصاص داد
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب