Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: 11 کیلومتر از عملیات چهار بانده کردن محور ازنا به شازند تکمیل و آماده افتتاح شده است.

رضا خالقی در بازدید از پروژه های راهسازی در دست اجرا در شهرستان های ازنا و الیگودرز گفت: 11 کیلومتر از عملیات چهار بانده کردن محور ازنا به شازند تکمیل و آماده افتتاح است که با اجرای خط کشی ترافیکی و ایمن سازی این قطعه تا پایان خرداد آماده افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 برای تکمیل و بازسازی این مسیر اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان هزینه شده است. 

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه محور ازنا به شازند 70 کیلومتر است که 35 کیلومتر آن در استان لرستان واقع شده است، افزود: 13 کیلومتر از کل مسیر  چهارخطه شده و مابقی نیز در دست اقدام است. اتمام این محور 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا رضا خالقی جاده ازنا به شازند محور ازنا به شازند جاده ازنا به اراک سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ازنا به شازند آماده افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  رئیس امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه بودجه کشور گفت: تکمیل متروی گلبهار به مشهد در ردیف پروژه های اولویت دار دولت قرار گرفته است.


مسعود شکیبایی افزود: قرار گاه خاتم الانبیا هم پای کار هستند و تولیت آستان قدس رضوی هم به این مهم ورود کرده است.وی افزود: مترو گلبهار به مشهد پروژه مهم و شاخصی است که برای تکمیل آن علاوه بر دولت، مجموعه استانی هم باید پیگیر باشند.


وی گفت: مسیر گلبهار به مشهد پرترددی است که با تکمیل مترو گلبهار زائران و مجاوران آقای علی بن موسی الرضا علیه السلام از آن بهره مند خواهند شد.


متروی گلبهار به مشهد ۴۰ کیلومتر طول داردکه زیرسازی ۳۶ کیلومتر آن انجام شده و مابقی تونل بوده که زمان بر است.

 

در بخش زیرسازی و ابنیه این پروژه به‌ جز تونل این مسیر، تقریباً ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و اکنون می‌توان ریل‌گذاری و روسازی ۳۵ کیلومتر از مسیر پروژه را شروع کرد.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲۰ کیلومتر از جاده شهرکرد به ناغان
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال
  • چهار محور در استان مسدود است
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان