Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@15:29:19 GMT

عطر دل‌انگیز مواسات و همدلی در شرکت نفت فارس

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۶۵۰۰

عطر دل‌انگیز مواسات و همدلی در شرکت نفت فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر بنی کریمی مدیر منطقه فارس از مشارکت منطقه در رزمایش همدلی و کمک مومنانه استان فارس خبر داد و گفت: با همت کارکنان، شرکت‌های حمل ونقل و مالکان مجاری عرضه مبلغ یک میلیاردو ۲۰۰ میلیون ریال جمع آوری ودراختیار سازمان‌های مربوطه قرار گرفت.

او از همکاری وتلاش‌های شرکت‌های حمل ونقل و مالکان مجاری عرضه سوخت مایع و سی ان جی در عرصه‌های مختلف بویژه مسئولیت‌های اجتماعی قدرانی کرد و افزود: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص همدلی و کمک‌های مومنانه و حمایت از اقشار آسیب دیده با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی برخی مشاغل، با همکاری حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان منطقه وروابط عمومی جلساتی با اعضاء انجمن صنفی مالکان جایگاه و شرکت‌های حمل ونقل در خصوص نحوه مشارکت در رزمایش همدلی وکمک‌های مومنانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنی کریمی با بیان این مطلب که در سال گذشته نیز کمک‌های قابل توجه‌ای با همکاری شرکت‌های حمل ونقل و جایگاهداردان استان وهمکاران به مناطق سیل زده صورت گرفت، اظهارکرد: مبلغ جمع آوردی شده در اختیار متولیان این رزمایش در استان قرار گرفته تا نسبت به تهیه بسته‌های کمک معیشتی اقدام و درا ختیار اقشار آسیب دیده قرارگیرد.

او تصریح کرد: با همت تمامی عوامل چرخه سوخت رسانی درمنطقه فارس بیش از ۴۰۰ بسته کمک معیشتی درمرحله اول این رزمایش که بمناسبت میلاد کریم اهل بیت در صحن حرم شاهچراغ (ع) برگزارگردید تهیه و به محل‌های مورد نظر ارسال شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه شرکت نفت ویروس کرونا شرکت های حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۶۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به واسطه وجود بزرگانی مثل اقبال لاهوری با مردم کشور پاکستان احساس همدلی می‌کنیم

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،  آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری اسلامی ایران دوشنبه ۳ فروردین با همراه تعدادی از وزرا از جمله محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عازم پاکستان شد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این سفر درباره مناسبات فرهنگی دو ملت ایران و پاکستان، گفت: شاید برای اثبات تقدم ارتباط و دیپلماسی فرهنگی با برخی کشورها نیاز به استدلال، بحث و گفت‌وگو داشته باشیم اما در مورد برخی از حوزه‌های فرهنگی و کشورهای حوزه تمدنی به هیچ استدلالی نیاز نداریم.

وی افزود: با پاکستان به دلیل همگرایی‌های تاریخی، فرهنگی و تمدنی گسترده‌ای که داریم چاره‌ای جز تقدم به تعامل فرهنگی نداریم؛ ما با تعامل فرهنگی با دوستان، برداران و خواهران پاکستانی در صف امت واحده قرار می‌گیریم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه توفیق داریم در شهر اقبال لاهوری قرار داریم و روح فرهنگ ایرانی حاکم است، گفت: به واسطه وجود بزرگانی مثل اقبال لاهوری با پاکستان و مردم این کشور احساس همدلی، همگرایی و وحدت می‌کنیم. اقبال لاهوری از غرب و دل مشغولی‌های تمدن مغرب زمین به ما هشدار و بیدار باش می‌دهد و ما را به بیداری از خواب و رخوت دعوت می‌کند؛ در همین راستا در شعری می‌گوید: از هند و سمرقند و عراق و همدان خیز / از خواب گران خواب گران خواب گران خیز، از خواب گران خیز

اسماعیلی در پایان گفت: با وجود بزرگان، شعرا و حکمایمان امروز بیشترین بستر همدلی و همگرایی را با مردم پاکستان داریم و انشاالله این سفر آغازی دوباره برای ارتباطات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای میان دو کشور بزرگ و مهم در جهان اسلام خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به واسطه وجود بزرگانی مثل اقبال لاهوری با مردم کشور پاکستان احساس همدلی می‌کنیم
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • شرکت هزار و ۵۰۰ داوطلب آباده‌ای در آزمون سراسری
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • شرکت آب منطقه‌ای کرمان دیگر کارفرمای پروژه انتقال آب خلیج فارس به شهر کرمان نیست
  • «ایران جوان بمان» با معرفی«نهضت مادری و گام دوم مواسات مادرانه»
  • ساحل زیبا و شگفت انگیز «دَستیر» در خلیج فارس
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • هزار دف عظمت پالنگان را جهانی کرد