Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-28@22:34:27 GMT

قابلیت‌های جدید چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۶۵۰۹

قابلیت‌های جدید چیست؟

خرداد: به نظر می‌رسد که اینستاگرام به تازگی قابلیت و امکانات جدیدی را به طور آزمایشی به پلتفرم خود او افزوده است.


به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، اینستاگرام روز گذشته با انتشار بیانیه جدید اعلام کرد که پلتفرم این شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار به تازگی میزبان چند قابلیت جدید و کاربردی شده که برخی از آنها به صورت آزمایشی برای تعداد محدودی از کاربران داوطلب در برخی از کشورها ارائه شده است که هدف همه این قابلیت‌های جدید آن است که فضای اینستاگرام مثبت تر و بهتر از پیش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از این قابلیت های کاربردی امکان سنجاق کردن برخی نظرات به بخش بالای پست‌های منتشر شده به صورت آزمایشی است. این بدان معناست که کاربران قادر خواهند بود چندین نظر را که به مذاق آنها بیشتر خوش آمده، به دلخواه خود سنجاق کنند تا مخاطبان در صورت مشاهده محتوا و پست به اشتراک گذاشته شده، نظرات بهتر و مورد تایید صاحب حساب کاربری مربوطه را مشاهده کنند. در واقع این همان رویکردی است که پیشتر در پلتفرم یوتیوب اضافه شده بود که به تولید کنندگان محتوا اجازه دهد نظرات مثبت را در معرض دید همگان قرار دهند.
به گفته بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه فناوری، این قابلیت برای آن دسته از کاربرانی که تعداد دنبال کنندگان و فالوورهای بسیار دیگری در اینستاگرام دارند، بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.
یکی دیگر از قابلیت های اضافه شده به این شبکه اجتماعی محدود کردن تگ یا منشن کردن کاربران در زیر یک پست است که کاربران بدین منظور می توانند به قسمت تنظیمات اینستاگرام رفته و در بخش حریم خصوصی های مختلفی نظیر "تمامی افراد"، " تنها حساب‌های کاربری دنبال شده" و یا "هیچ‌کس " را انتخاب کنند. در واقع در صورتی که گزینه آخر انتخاب شود، هیچ کسی قادر نخواهد بود کاربر در مورد نظر را در بخش کپشن پست نظرات و حتی استوری منشن کند.
اینستاگرام همچنین با انتشار به‌روزرسانی جدید خود امکان پاک کردن گروهی نظرات افراد را به طور همزمان به پلتفرم خود اضافه کرده است. برچسب ها: اینستاگرام ، منشن کردن

منبع: خرداد

کلیدواژه: اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۶۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبوب‌ترین باشگاه‌های فوتبال در اینستاگرام /رتبه پرسپولیس و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

 تیم فوتبال پرسپولیس با ۹ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام بیست و پنجمین تیم پرطرفدار در این پلتفرم است. 

استقلال نیز با ۴ میلیون دنبال کننده در رده سی و نهم قرار دارد.

تیم فوتبال رئال مادرید با ۱۵۳ میلیون و بارسلونا با ۱۲۵ میلیون دنبال کننده در رده‌های اول و دوم قرار دارند. 

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • محبوب‌ترین باشگاه‌های فوتبال در اینستاگرام /رتبه پرسپولیس و استقلال
  • نظرات برخی نمایندگان مجلس درباره شعار سال ۱۴۰۳
  • برگزاری ضیافت اندیشه در کوهدشت
  • ارزیابی کالا و خدمات در اردبیل زیر ذره‌بین کارشناسان اداره کل استاندارد
  • کاربران ایرانی در سال گذشته از کدام ایموجی‌ها بیشتر استفاده کردند؟
  • قابلیت تعامل با تلگرام و سیگنال به واتس‌اپ اضافه می‌شود
  • طرح‌های شهری با دید کارشناسی اجرا شوند
  • قابلیت جدید اینستاگرام و تردز؛ محدودکردن محتوا‌های سیاسی!
  • اگر این نشانه‌ها را دارید بسیار شخصیت قوی دارید
  • اینستاگرام دسترسی به محتوای سیاسی را محدود کرد