Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان از سرایت کرونا به شهرستان بشاگرد خبرداد و افزود: تاکنون تنها در شهرستان بوموسی مورد مثبتی از کرونا مشاهده نشده است.

دکتر حسین فرشیدی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: علت اصلی افزایش بیماری کرونا در استان هرمزگان به‌ویژه در بندرعباس، حجم بالای جمعیت و رعایت نکردن فاصله فیزیکی در مکان‌های شلوغ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه در شهرستان بشاگرد نیز یک مورد بیمار مبتلا گزارش‌شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون تنها در شهرستان بوموسی استان هرمزگان مورد مثبتی از کرونا مشاهده نشده است.

 فرشیدی اظهار مرد: تا شب گذشته موارد بستری در بخش مراقبت‌های ویژه شش مورد افزایش‌یافته و این شمار به ۲۸ نفر رسیده است و اکنون نیز یک هزار و ۸۲ نفر در قرنطینه هستند.

وی با بیان اینکه موارد فوت براثر کرونا در استان هرمزگان تغییری نداشته و همان ۳۰ نفر است، اضافه کرد: تاکنون از ۱۰هزار و ۴۵۴ نفر در استان تست کووید ۱۹ گرفته‌شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان هشدار داد درصورتی‌که روند ابتلا به کرونا به این شکل ادامه یابد مردم در انتظار اعمال محدودیت‌های مسافرت و همچنین اعمال قرنطینه‌های سخت‌گیرانه باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۶۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

علیرضا حسینی امروز در بازدید از واحدهای در حال احداث پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر گفت: در صورت تامین و تخصیص به موقع تسهیلات بانک مسکن و همچنین تامین و تکمیل آورده‌های متقاضیان مسکن واحدهای این پروژه بزرگ تا پاییز سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار نیر افزود: طبق اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل ۲۱۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهرستان نیر در دست ساخت است ، در این شهرستان ۶۹۷ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌ و پس از بررسی‌های لازم ۱۶۱ متقاضی تایید نهایی و حائز شرایط شناخته شدند.

سقف وام نهضت ملی مسکن در اردبیل ۵۵ میلیارد ریال و در شهرستان‌های استان سه میلیارد ریال در نظر گرفته شده است و به متقاضیان نهضت ملی مسکن که پیامک واریز وجه را دریافت کرده اند، توصیه شده است با پرداخت آورده اولیه به ساخت واحدها در سریع‌ترین زمان کمک کنند تا واحدها به موقع تحویل داده شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • فعالیت ۲۵۴ آزمایشگاه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • دانشگاه شاهد نیروی حفاظت فیزیکی جذب می‌کند
  • افزایش فاصله ایران با اقتصاد جهانی با تعطیلی پنج‌ شنبه و جمعه
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • اقدام مقتدرانه موشکی و پهبادی سپاه، کام ملت را شیرین ساخت
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم