Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق سه‌شیر تصمیم خود برای قبول هدایت این تیم را که به خاطر آن دست از هدایت لاتزیو کشید، اشتباه می‌داند. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اسون گوران اریکسون اعتراف کرد که اگر در لاتزیو به کارش به‌عنوان سرمربی ادامه می‌داد شاید حرفه موفق‌تری نسبت به آنچه در تیم ملی انگلیس داشت، تجربه می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

20 سال پیش در چنین روزی بود که لاتزیو با هدایت اریکسون موفق به فتح سری A شد و جشنی فراموش‌نشدنی به خاطر کسب این موفقیت در ورزشگاه المپیکو برپا کرد.

به همین مناسبت رادیوی ایتالیا با سرمربی سوئدی سابق آبی‌پوشان پایتخت ایتالیا مصاحبه‌ای انجام داد و او در آن اعتراف کرد اگر در این تیم می‌ماند شاید موفقتر بود.

اریکسون گفت: من هنوز هم طرفدار لاتزیو هستم. آن تیم یکی از قوی‌ترین تیم‌هایی بود که من تا به حال هدایت‌شان را برعهده داشته‌ام. در واقع شاید آن تیم یکی از بهترین تیم‌های فوتبال دنیا در آن زمان بود. ما در سه و سال نیمی که هدایت لاتزیو را برعهده داشتم، چیزهای زیادی بردیم و شاید اگر می‌ماندم چیزهای بیشتری هم می بردیم، اما بدون شک در لاتزیو بود که من شادترین تجربه کاری‌ام را داشتم.

تخلف باشگاه لاتزیو در تمرینات

 

اریکسون 72 ساله سال ماه ژانویه سال 2000 لاتزیو را ترک کرد تا هدایت تیم ملی انگلیس را برعهده بگیرد. اما او تا سال 2006 که سرمربی سه‌شیر بود نتوانست دستاورد چشمگیری داشته باشد.

وی ادامه داد: بیش از یک بار من با خودم فکر کرده‌ام که شاید بهتر بود در لاتزیو و در فوتبال ایتالیا به کارم ادامه می‌دادم. اما خب دریافت پیشنهاد برای هدایت تیم ملی انگلیس هم چیزی است که شاید یک بار در زندگی رخ دهد. من فکر کردم که نمی‌شود به این پیشنهاد نه گفت و اگر آن را رد کنم شاید تا آخر عمر حسرتش را بخورم. الان اما فکر می‌کنم که شاید اشتباه کرده‌ام، شاید هم نه، نمی‌دانم. به‌هرحال اتفاقی بود که رخ داده و تمام شده است. الان دیگر نمی‌توان گذشته را تغییر داد.

سرمربی پیشین لاتزیو تأکید کرد: سری A در دهه‌های 80 و 90 بهترین، سخت‌ترین و جذاب‌ترین لیگ دنیا بود. من در همان سال اول که وارد ایتالیا شدم، از بارسلونا هم پیشنهاد داشتم، اما آن را رد کردم چون می‌خواستم در سری A کار کنم.

بسیاری از بازیکنانی که در لاتزیو زیر نظر اریکسون کار کردند الان خودشان سرمربی هستند. روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا، دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید و سیمونه اینزاگی سرمربی فعلی لاتزیو.

اریکسون درباره این موضوع هم اظهار داشت: انتظارش را داشتم که بعضی از آنها مربی شوند، اما در مورد بعضی‌های‌شان مانند سرجیو کنسیسائو کمتر احتمال می‌دادم. با این حال الان افتخار می‌کنم که آنها را این چنین پرافتخار می‌بینم. امیدوارم که آنها حداقل کمی از من هم درس گرفته باشند. درخواست ویژه‌ای که من از لاتزیو داشتم خرید مانچینی، سینیشا میهایلوویچ و خوان سباستین ورون بود. مانچینی آن زمان بالای 30 سال سن داشت، اما ذهنیتش فوق‌العاده بود. برخی دیگر مانند آلساندرو نستا، پاول ندود، سیمئونه، کریستین ویری، مارچلو سالاس، هرنان کرسپو، پائولو نگرو، جوزپه فاوالی و ... همگی فوق‌العاده بودند. آنقدر تیم‌مان خوب بود که مجبور می‌شدم جوزپه سینیوری را روی نیمکت بنشانم و این موضوع به او برمی‌خورد. البته من هم کاملاً حالش را درک می‌کردم.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی انگلیس سری A فوتبال لاتزیو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس سری A فوتبال لاتزیو تیم ملی انگلیس سری A فوتبال لاتزیو تیم ملی انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۷۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب رسمی

تکلیف یکی از فینالیست‌های کوپا ایتالیا امشب در ورزشگاه المپیکو مشخص خواهد شد

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم یوونتوس و لاتزیو به مصاف یکدیگر خواهند رفت. جدال رفت دو تیم با برتری ۲-۰ یوونتوس خاتمه یافت.

اطلاعات بازی لاتزیو و یوونتوس تاریخ برگزاری: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ۲۳ آوریل 2024 ساعت برگزاری: ۲۲:۳۰ به وقت تهران تورنمنت: کوپا ایتالیا، دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی ورزشگاه: استادیوم المپیکو، رم ترکیب ابتدایی لاتزیو و یوونتوس یوونتوس (۲-۵-۳): پرین | ساندرو، برمر، دنیلو | کامبیاسو، مک کنی، لوکاتلی، رابیو، کوستیچ | ولاهوویچ، کیه زا لاتزیو (۱-۲-۴-۳): مانداس | کاساله، رومانیولی، گیلا | ماروشیچ، گوندوزی، کاتالدی، هوسای | فیلیپه اندرسون، لوییز آلبرتو | کاستیانوس

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • رسمی؛ فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد