Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سخنگوی سازمان ملل میگوید که این سازمان به دنبال راههای مختلف برای برگزاری هفتادوپنجمین نشت مجمع عمومی سازمان ملل است که به طور سنتی سالانه در ماه سپتامبر در نیویورک برگزار میشد.

براساس گزارش رویترز، شهر نیویورک یکی از مراکز اپیدمی ویروس کرونا است و تا کنون جان بسیاری از شهروندان را در سراسر جهان گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفان دوژاریچ سخنگوی سازمان ملل افزود: خیلی سخت است که تصور کنیم هزاران نفر  از سراسر جهان در نیویورک جمع شوند تا مجمع عمومی ر محوطه سازمان ملل در نیویورک مثل هر سال برگزار شود. 

این اظهارات دوژاریچ در واکنش به مصاحبه اخیر آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل مطرح شده است. گوترش گفته بود که بعید است که سازمان ملل امسال هزاران نفر را از سراسر جهان در نیویورک دور هم جمع کند.

گوترش همچنین گفته، ما در حال مطالعه و بررسی راههای مختلف و جایگزین برای برگزاری هفتاد و پنجمین مجمع عمومی سازمان هستیم و تکنولوژی دیجیتال ما را قادر میشازد این مجمع را نیز برگزار کنیم.بستگی به تصمیم اعضا دارد. 

رویترز افزود: نشست 193 عضو مجمع عمومی و 15 عضو شورای امنیت طی دوماه گذشته به صورت مجازی برگزار شده است و احتمالا این رویه تا پایان ماه ژوئن ادامه خواهد داشت.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سازمان ملل متحد شورای امنیت نیویورک آنتونیو گوترش سخنگوی سازمان ملل مجمع عمومی سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۷۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد

 سرهنگ فرزادپور، رئیس پلیس فتای قم گفت: با اجرای طرح نور از ۲۵ فروردین هرگونه اقدامی که منجر به جریحه‌دار شدن عفت عمومی شود از مصادیق رعایت نکردن عفاف و حجاب به شمار می‌آید.

رئیس پلیس فتای استان گفت: از زمان اجرای این طرح بیش از ۵۰۰ صفحه در پیام رسان‌های داخلی و خارجی که متعلق به افراد مشهور، کسب و کار‌های خانگی و اصناف بوده بررسی شده است.

سرهنگ فرزادپور بیان داشت: در پی این رصد نزدیک به ۱۵۰ نفر از صاحبان صفحات مجازی از سوی پلیس تذکر دریافت کرده و برای تکرار نکردن جرم خود متعهد شدند.

وی مصادیق رعایت نکردن عفت عمومی در بستر فضای مجازی را «نداشتن پوشش مناسب»، «استفاده از کلام و موسیقی‌های مبتذل»، «بهره‌گیری از نماد‌های فِرق و گروه‌های نامناسب» و «ترویج سبک زندگی غربی» برشمرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • از تصاویر تظاهرات دانشگاهی در سراسر ایالات متحده علیه اسرائیل تا حمله اسرائیل به اردوگاه پناهندگان فلسطینی
  • رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • تا کمتر از دو ماه دیگر، غزه تمام مراحل قحطی را پشت سر می‌گذارد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور