Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن مزرجی گفت: 75 درصد کاهش در ورودی زندانیان فروردین امسال درگز نسبت به سال گذشته سبب شد درگز در جایگاه اول کاهش جمعیت کیفری در سطح استان قرار گیرد؛ امسال 3 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد درگز برای آزادی خود نیازمند کمک خیرین هستند که مجموع بدهی آنها چیزی در حدود 45 میلیون تومان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن مزرجی در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ ضمن تاکید بر اجرای تمام مسائل و پروتکل های بهداشتی در زندان درگز اظهار کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز هیچ مورد مثبتی از کرونا در زندانیان درگز اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور و نبود شرایط برگزاری جشن گلریزان، با هماهنگی استان تصمیم بر این شد که امسال جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را از طریق رسانه ها و شبکه های اجتماعی شهرستان برگزار کنیم.

رئیس زندان درگز توضیح داد: امسال و تا به این لحظه 3 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد درگز برای آزادی خود نیازمند کمک خیرین هستند که مجموع مبلغ بدهی آنها چیزی در حدود 45 میلیون تومان است؛ خوشبختانه کمک های مردمی در سال 98 نسبت به سال 97 افزایش 50 درصدی داشته و امیدواریم امسال هم مردم پر شور تر از گذشته برای آزادی زندانیان غیر عمد گام بردارند.

مزرجی گفت: در این راستا تدابیر زیادی هم اندیشیده شده که از جمله آنها می توان به پرداخت کمک های نقدی در محل زندان، پرداخت آنلاین از طریق سایت ستاد دیه استان، پرداخت از طریق کدهای دستوری USSD و نرم افزار ستاد دیه استان اقدام کرد.

وی افزود: همشهریان عزیزی که به یکی از روش های فوق کمک های خود را پرداخت می کنند، رسید پرداختی را در شبکه های مجازی برای روابط عمومی این زندان ارسال کنند تا بتوانیم از امتیاز پرداخت 10 برابری ستاد دیه استان به نفع آزادسازی زندانیان شهرستان استفاده کنیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: علاوه بر بحث گلریزان، امسال به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و با مساعدت مدیر کل زندانهای استان، تعداد 60 کارت هدیه 200 هزار تومانی بین خانواده های زندانیان نیازمند درگزی توزیع شد و تعدادی سبد غذایی نیز در اختیار آنان قرار گرفت.

مزرجی ابراز کرد: خوشبختانه ورودی زندانیان فروردین ماه در شهرستان درگز نسبت به فروردین سال گذشته 75 درصد کاهش داشته و همین مساله سبب شد درگز در جایگاه اول کاهش جمعیت کیفری در سطح استان قرار گیرد.

رئیس زندان درگز خاطرنشان کرد: اگرچه زندان نقش بازدارندگی نسبت به جرایم دارد اما به تنهایی نمی تواند در شخصیت افراد تاثیر گذار باشد؛ لازم است برای حفظ سلامت روانی افراد همه ارکان جامعه از خانواده گرفته تا دولت و مسئولین ذیربط پای کار آمده و فضا را به نحوی فراهم کنند که جرایم کاهش یابد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: برای آزادی غیر عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۷۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد

علیرضا خدابنده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: پارسال ۳۷ هزار و ۵۲۸ مورد انشعاب برق در خراسان رضوی واگذار شده که رشد ۴.۵ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشت.

وی با اشاره به تغییر رویکرد توانیر در حوزه اختصاص اعتبارات به شرکت‌های توزیع گفت: امسال وصول مطالبات از مشترکین برق مهمترین و اثرگذارترین مولفه در استقلال مالی شرکت در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در سالی که به عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده است، گذر از پیک بار در تابستان امسال و بحث ناترازی تولید و مصرف برق، نیازمند ایجاد زیرساخت‌هایی در حوزه بهره‌برداری است.

خدابنده افزود: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» اولویت کار این شرکت در سال جاری رفع ناترازی برق با جلب مشارکت حداکثری مردم است.

وی اظهار کرد: موتور محرک بخش تولید، برق است و مهمترین مسئله در این بخش تأمین برق مطمئن و مستمر به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ادامه داد: از سوی دیگر تولید موجب اشتغالزایی، ارزش افزوده، کاهش بیکاری و کاهش معضلات اجتماعی می‌شود؛ لذا باید تسهیل گری برای متقاضیان بخش تولید به منظور تامین برق‌شان و همچنین ترویج فرهنگ درست مصرف را در اولویت قرار دهیم.

خدابنده اظهار کرد: در این راستا امسال تلاش خواهیم کرد همایش مدیریت بار و مصرف را در گام نخست برای کارکنان شرکت توزیع برق خراسان رضوی و خانواده هایشان برگزار کنیم.

وی در خصوص یکی از مهمترین پروژه‌های شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با عنوان تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار گفت: پارسال ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر از شبکه سیمی در استان به کابل خودنگهدار تبدیل شد و امسال ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر هدفگذاری شده است.

شرکت توزیع برق خراسان رضوی یک میلیون و ۴۴۳ هزار مشترک در شهرستان‌های استان به جز مشهد و طرقبه شاندیز دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی
  • برگزاری جشن گلریزان در بروجن
  • هوشمندسازی بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی
  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد
  • نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال