Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@23:12:46 GMT

ربیعی: دولت هیچ دخالتی در چینش مجلس نخواهند کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۷۶۲۲

ربیعی: دولت هیچ دخالتی در چینش مجلس نخواهند کرد

سخنگوی دولت گفت: جهش تولید و افزایش اشتغال از اولویت‌های دولت در همکاری با مجلس جدید است.

به گزارش ایسنا، علی ربیعی افزود: یکی از بحث‌هایی که ما قطعاً باید در مورد آن با مجلس آینده بتوانیم به طور مشترک به پشتوانه‌های قانونی دست یابیم و دولت بتواند عملیات اجرایی آن را انجام دهد، موضوع اشتغال و تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی دولت گفت: ویروس کرونا به اقتصاد در دنیا لطمه زد و بخشی از آن در حوزه نفت دامن کشور ما را هم گرفت در کنار آن در دو سال اخیر با خشن‌ترین تحریم‌ها روبرو بودیم بنابراین برای پاسخ به نیاز‌های جامعه و کاهش فشار‌های خارجی، نیازمند به دستاورد‌های جدید در حوزه تولید هستیم.   وی در گفتگو با خبرگراری صدا و سیما افزود: به همین منظور برنامه‌هایی در بخش کشاورزی، صنعت، خدمات به ویژه خدمات مولد، طراحی شده است تا بتوانیم اشتغال جدید ایجاد کنیم.   ربیعی گفت: دنیا در روز‌های کرونایی نشان داد که اگر ما نتوانیم نیازمندی‌های خودمان را خودمان تأمین کنیم در شرایط حاد هیچ کشوری به داد کشور دیگر نمی‌رسد.   وی افزود: بنابراین در شرایط جدید کرونایی و تحریم باید برنامه‌های لازم را در زمینه‌های اشتغال، تولید و صادرات جدید طراحی و اجرا کنیم.   سخنگوی دولت گفت: رفع موانع حقوقی و قانونی تولید و ایجاد امنیت سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار از زمینه‌های همکاری با مجلس جدید است.   ربیعی افزود: در بودجه‌های سالیانه، در شرایط تحریم و عبور جهشی از فشار اقتصادی ناشی از کرونا نیاز است که برخی تصمیمات مشترک را با مجلس اتخاذ کنیم.

سخنگوی دولت گفت: برای بودجه سال ۹۹ نیازمند تغییراتی هستیم که کسری بودجه را پوشش دهیم و حتماً مجلس آینده در این زمینه می‌تواند با دولت همکاری کند تا با یک بودجه متعادل تملک دارایی‌ها و کار‌های عمرانی را دنبال کنیم.   ربیعی با تأکید بر اینکه دولت به همه تصمیمات مجلس احترام می‌گذارد افزود: اعضای هیأت دولت هیچ دخالتی در اینکه چه کسانی در مجلس و در چارچوب کمیسیون‌ها و هیأت رئیسه قرار بگیرند نخواهند کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ربیعی مجلس جدید سخنگوی دولت گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۷۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس

شمشیربازان روسی در بازی‌های المپیک پاریس شرکت نخواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ شمشیربازان روسی در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس (فرانسه) شرکت نخواهند کرد.

قرار است در سه روز آینده یک تورنمنت انتخابی المپیک در رشته شمشیربازی در لوکزامبورگ برگزار شود که ورزشکاران روسی اجازه شرکت در آن را ندارند.

بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک

پیش از این کنگره فدراسیون جهانی شمشیربازی (FIE) با اکثریت آرا تصمیم گرفت شمشیربازان روسیه و بلاروس را در وضعیت بی‌طرف به مسابقات بین‌المللی بازگرداند. در همان زمان، این فدراسیون به تعدادی از ورزشکاران برجسته روسیه از جمله قهرمانان المپیک سوفیا پوزدنیاکوا، سوفیا ولیکایا و یانا یگوریان اجازه شرکت در مسابقات را نداد. در بازی‌های المپیک توکیو، شمشیربازان روسی در مجموع سه مدال طلا، چهار نقره و یک برنز به دست آوردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • جهانگیری: از نظر توسعه و اقتصاد، نصف ترکیه و عربستان شده‌ایم
  • توضیحات سخنگوی دولت درباره آخرین وضعیت واردات خودرو
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد
  • تکلیف انتخاب روز تعطیل آخر هفته مشخص شد؟/مراقب جوسازی مافیای خودرو باشید
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود