Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@13:06:51 GMT

متولی جمع‌آوری زکات فطره کمیته امداد است

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۷۸۳۳

متولی جمع‌آوری زکات فطره کمیته امداد است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، علی ملک پور بیان کرد: سال گذشته مردم استان ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان زکات پرداخت کردند که از این مجموع ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زکات فطره بود که این مهم با توجه به صحبت‌های نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اجرایی شد.
وی با اشاره به اجرای طرح اطعام مهدوی در استان افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۲۵ هزار و ۸۴۹ غذای گرم که هزینه بخشی از آنها از سوی دفتر نماینده ولی فقیه تأمین شد، در بین نیازمندان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: همچنین در طول این مدت ۱۰ هزار سبد کالا نیز تهیه و به دست نیازمندان رسیده است.
ملک پور ضمن تقدیر از بنیاد مستضعفان در کمک به نیازمندان گفت: علاوه‌بر کمک ۲ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به خانواده‌های نیازمند آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا روز گذشته نیز ۵۰۰ هزار تومان به حساب ایتام استان از سوی این بنیاد واریز شده است.
وی با اشاره به روش‌های الکترونیکی پرداخت زکات فطره خاطرنشان کرد: شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸۵۸۸۷۷*، مراجعه به سایت emdad.ir، شماره گیری تلفن گویا ۰۹۶۸۸۷ و پرداخت از طریق اپلیکیشن‌های بله، بام، سکه، ایوا، سنا برای پرداخت زکات فطره در نظر گرفته شده است.

48

کد خبر 1388412

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری زکات فطره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۷۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۵ درصدی پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲

مدیرکل امور اجرایی زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) از رشد ۲۵ درصدی پرداخت زکات در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هرمز در این باره بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۲۶۰۰ میلیارد تومان پول ثبت دبیرخانه‌های شورای زکات شد.

وی افزود: در مجموع درمورد زکات واجب و مستحب و کفارات و فطریه بیش از ۲۵ درصد رشد نسبت به سال قبل از آن داشتیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمک هزار و ۸۹ میلیارد ریالی خیران همدانی به ایتام
  • جمع‌آوری ۲۵۰ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۵ تُن خرما توسط یک فرد نیکوکار بین خانواده‌های ایتام هرمزگانی
  • روش‌های پرداخت الکترونیکی زکات فطره به مردم معرفی شود
  • بررسی اقدامات و تمهیدات اتخاذ شده برای جمع آوری زکات فطره
  • افزایش ۲۵ درصدی پرداخت زکات
  • پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲ رشد داشته است
  • رشد ۲۵ درصدی پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲
  • جمع‌آوری ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان زکات در کشور
  • دیدار مدیر کل امور اجرایی زکات کمیته امداد کشور با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد