Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@02:12:59 GMT

رزمايش کمک مومنانه فرصتي براي کمک به نيازمندان

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۷۸۶۴

رزمايش کمک مومنانه فرصتي براي کمک به نيازمندان

خبرگزاری آریا- معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: رزمایش همدلی و کمک مومنانه فرصتی مغتنم برای کمک به نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه در این شرایط سخت کرونایی فراهم کرده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، «فرشاد عالی» افزود: این روزها به سبب شیوع کرونا و تعطیلی مشاغل و کسب و کارها عده ‌ای از مردم با سختی زیاد معیشت خود را سپری می کنند و به لحاظ اقتصادی در تنگنا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: رزمایش همدلی و کمک مومنانه در این شرایط فرصتی برای دستگیری از محرمان و اقشار آسیب پذیر جامعه است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج سازندگی گفت: شیوع کرونا در کشور خیلی از مشاغل و کسب و کارها را تحت تاثیر خود قرار داده و مشکلاتی را برای اقتصاد، اشتغال، معیشت و نظایر این برای مردم بوجود آورده است.
وی افزود: چندین برابر سختی ها و مشکلات ناشی از کرونا موهبت های الهی مثل همدلی، از خود گذشتگی و ایثار مردم بود که در این روزهای کرونایی جلوه گر شد.
عالی تصریح کرد: خیلی از مردم در این شرایط سخت کرونایی سفره خود را نصف می کنند تا از نیامندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا دستگیری کنند که این گونه رفتارها و اقدامات بسیار ذی قیمت است.
وی ادامه داد: این خود گذشتگی برای یک احساس خوب نیست بلکه برای خداشناسی و رسیدن به خدا، اهداف عالیه اسلام و انقلاب است.
«صادق مفرد» مسئول اردوهای جهادی بسیج سازندگی نیز در این برنامه گفت: در حال حاضر 12 هزار گروه جهادی فعال در کشور وجود دارد.
وی افزود: در این گروه های جهادی از تمامی اقشار جامعه اعم از طلاب، دانشجو، مهندس، پزشک، دانش آموز و غیره حضور دارند.
مسئول اردوهای جهادی بسیج سازندگی گفت: تمامی گروه های جهادی در حال حاضر در گیر رزمایش کمک مومنانه هستند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از رادیو اقتصاد، وی افزود: در راستای تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب تحت عنوان مواسات همدلی و کمک مومنانه برای رسیدگی به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا تامین و توزیع بسته های معیشتی در کنار سایر فعالیت ها و پویش های مردمی از جمله اقدامات این گروه ها در سراسر کشور است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه بسیج سازندگی کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۷۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه با روحیه جهادی و ایثارگری امید و غیرت مردم ایران اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسین حسینی نوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهریار ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اهمیت عملیات اخیر از چند جهت بهت آور دانست و اظهار کرد: در این علمیات غرور آفرین ناکامی غرب در رهگیری قدرت موشکی ایران یکی از پر اهمیت تمرین موارد بود که به جهت توان بالای موشکی و پهپاد ی ایران این مهم میسر شد.

وی عنوان کرد: عظمت قدرت آتش لحظه‌ای ایران که توان کوچکی از آن به نمایش گذاشته شده به واقع باید گفت این فقط گوشه‌ای از نمایش قدرت ایمان مردان میدان بود.

حسینی نوری بیان کرد: مقایسه عملیات وعده صادق با عملیات صهیونیست‌ها در دمشق از نظر جغرافیایی نکته مهمی است، در این عملیات داشته‌هایی که رژیم صهیونیستی به آن می‌بالید طی این عملیات در هم کوبیده شد و همینه پوشالی آن مشهود و دنیا فهمید که آنها هیچ نیستند، این عملیات در ناکام گذاردن پدافند ۳ مرحله‌ای غرب موفق بود.

امام جمعه شهریار افزود: در حوزه رسانه‌ای، ذهنی که دنبال فریب افکار عمومی هستند نتوانستند به خواسته‌هایشان برسند، رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی هر چه تلاش کرد تا این عملیات را بی اثر نشان دهند اما در حوزه‌ی رسانه نیز دشمن شکست خود و نشانه‌های آن در تمام دنیا نمایان شد.

حسینی نوری ضمن تبریک دوم اردیبهشت سالروز تأسیس شجره طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه یک نیروی واکنش سریع، مردمی و انقلابی در همه جا و همیشه، خنثی کننده توطئه‌های دشمنان، سپاه زمینه ساز تشکیل و مشاور امین و هدایتگر اصلی نیروهای مختلف مقاومت در جهان اسلام، سپاه و نیروهای چهارگانه اش، سپاه قدس، نیروهای هوا فضا و سازمان اطلاعات، جنگ‌های نوین اش نماد اقتدار و قدرت و پایداری مردم ایران و نظام اسلامی است.

وی عنوان کرد: سپاه با روحیه جهادی و ایثارگری با بسیج مردمی اش و خدمت صادقانه اش، امید و غیرت مردم ایران اسلامی است.

حسینی در خاتمه متذکر شد: امروز با وجود همه تحریم‌ها و مشکلات که دشمنان ایجاد می‌کنند با دست خالی و توان دانشمندان و نخبگان مان به این قدرت رسیده ایم، این عملیات غرور آفرین را به مردم تبریک میگوییم، و تشکر می‌کنم از نیروهای مسلح که این مهم را رقم زدند.

کد خبر 6082669

دیگر خبرها

  • سپاه با روحیه جهادی و ایثارگری امید و غیرت مردم ایران اسلامی است
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • کار برای اربعین نیازمند نگاه جهادی
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است
  • انتظار مردم از دولت ، کار جهادی و انقلابی است
  • استاندار تهران: ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند/ دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهد/ به عنوان افسران جنگ نرم موظف هستیم جلوی جریان سازی های دشمن بایستیم
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • کسب رتبه اول دادگستری ایلام در کاهش موجودی پرونده و تکریم ارباب رجوع
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس