Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-25@11:47:04 GMT

ورود وزارت اطلاعات به پرونده رابطه استقلال با لورکوزن

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۸۱۶۳

ورود وزارت اطلاعات به پرونده رابطه استقلال با لورکوزن

علی فتح الله زاده در مصاحبه جدیدش از ورود وزارت اطلاعات به پرونده ترانسفر بازیکنان استقلال در دوره نخست مدیرعاملی او به آلمان خبر داد. به گزارش جنوب نیوز به نقل از تابناک ورزشی؛ فتح الله زاده که در دوره ای موفق شده بود بازیکنانی نظیر موسوی، پاشازاده، یزدانی، دین محمدی و منصوریان را به باشگاه های آلمانی و عمدتا تیم معروف بایرلورکوزن ترانسفر کند، حالا می گوید که وزارت اطلاعات ایران برای آن جابجایی ها استعلام گرفته است و میزان درآمد واریز شده را پیگیری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتح الله زاده درباره نحوه ارتباطش با راینر کالموند مدیرعامل بایرلورکوزن و انتقال بازیکنان ایرانی متعدد به آلمان گفت:  ما زمانی با باشگاه لورکوزن ارتباط برقرار کردیم که در سه جام فینالیست شد و این شوخی نیست. در لیگ قهرمانان اروپا، بوندسلیگا و جام حذفی. بازیکن بزرگی مثل کریم باقری که یک اسطوره بود به آرمینیا بیله فلد دسته یک آلمان بازی کرد. اما بازیکنان ما رفتند به چنین تیم بزرگی بازی کردند.

فتح الله زاده درباره بازدهی مالی این بازیکنان برای باشگاته گفت: متاسفانه حرفه‌ای نبودیم. کف انتقال بازیکن از لورکوزن به تیمی دیگر بالای ۱۲ میلیون یورو بود اما ما نتوانستیم از این فضا استفاده کنیم. بعد از آن ما مایوس شدیم. این اولین باری است که این حرف را می‌زنم. خود من دلسرد شدم. ۴ بازیکن ترنسفر کردم.

او درباره دلیل این دلسردی گفت: صراحتاً می‌گویم که وزارت اطلاعات آمد و از من اطلاعات گرفت. قرارداد‌ها را بررسی کرد و از آن‌ها استعلام گرفت که این بازیکن را چند خریدید و به باشگاه چه مقدار پول دادید. همه چیز را حسابرسی کرد. متوجه شد همه پول‌ها آمده است. بعد از آن عده‌ای آمدند گفتند که این پول‌ها کجا رفته، آدم دلسرد می شود که برای چه اینکار را بکنم، در حالی که اگر قانون داشته باشیم، بیخود یک بچه نیاید بگوید ما این پول‌ها را چه کرده ایم. به شما چه ربطی دارد چه کرده ایم؟ ما وزارت اطلاعات داریم، حسابرسی داریم و ... اختلافی باشد آن‌ها اعلام می‌کنند. چرا نمی‌گذارید کارمان را انجام دهیم. نباید دیگر کسی بیاید شبهه ایجاد کند. اگر این چیز‌ها را جمع کرده بودیم، به شما قول می‌دادم که حداقل ۱۰۰ نفر توسط خود من به اروپا ترانسفر می‌شد. این‌ها نقاط کوری است که مدیریت را اذیت می‌کند. به غیر از یکی دو مدیری که خودشان دزد بوده اند، سایر مدیران این دو باشگاه مشکلات مشابهی داشته اند.

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: وزارت اطلاعات فتح الله زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۸۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم

علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال که به عنوان بهترین بازیکن زمین دیدار با قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا انتخاب شد، در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما در این بازی سعی کردیم دستورات تاکتیکی سرمربی و کادر فنی را به دقت در زمین پیاده کنیم و خوشحالم که با یک نتیجه خوب همراه بود.

او که در این بازی با یک گل و دو پاس گل نمایش درخشانی داشت افزود: موضوع کیفیت سالن برای بازیکن مسئله مهمی است که آقای شمسایی به آن اشاره کردند، توپ و کفش روی کفپوش گیر می‌کرد ولی ما از این مشکل هم رد شدیم. 

حسن زاده بیان کرد: در چنین مسابقاتی که موضع حذف یا صعود به جام جهانی وجود دارد طبعاً حساسیت هم روی کیفیت اثر می‌گذارد، اما نیمه دوم کیفیت‌مان را به حریف دیکته کردیم و از نتیجه به دست آمده خوشحالیم. 

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: ما برای هدف‌های بزرگتری اینجا هستیم، خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم تا به مسیرمان در تورنمنت با قدرت ادامه بدهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز قمی برای ورود به دانشگاه
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • جنجال رابطه جنسی عجیب مرد انگلیسی در بیمارستان!
  • رابطه جنسی مرد انگلیسی با اجساد