Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام علی ملکی امام جمعه قصر شیرین در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به اینکه از زمان صدر اسلام تاکنون نماز جمعه مکانی برای همدلی و ایجاد وحدت بین قلوب مسلمانان و مامنی امن برای مردم و رفع مشکلات و مسایل آن‌ها بوده است گفت: تریبون مقدس نماز جمعه باعث آگاهی بخشی به مردم و همچنین نقش بر آب کردن نقشه‌های دشمن و خنثی سازی حیله‌های بدخواهان نظام اسلامی و دین خدا است که از همین رو دشمن برپایی آن ترس و وحشت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خطیب جمعه قصرشیرین در بخش دیگری از خطبه‌هایش با قدردانی از تلاش‌های کادر درمان و پزشکان و پرستاران به عنوان مدافعان سلامت مردم برای مقابله با بیماری ویروسی کرونا، گفت: همچنین تلاش‌های همه مسوولان و تمامی دستگاه‌های اداری و اجرایی و نهاد‌های نظامی در خدمت رسانی به مردم و بیماران و ضدعفونی معابر و خیابان‌ها و کمک رسانی به افراد متضرر از کرونا که در این مدت سنگ تمام گذاشتند، قابل ستایش است.

ملکی در ادامه رعایت توصیه‌ها، موازین و پروتکل‌های بهداشتی، پرهیز از تردد‌های غیر ضروری و در منزل ماندن را از سوی مردم برای ریشه کنی کامل کرونا و قطع زنجیره انتقال این بیماری ویروسی توصیه کرد.

 انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۸۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عسگری: همدلی بزرگان تهران به ۲ ملی‌پوش پایتخت منتهی شد

رئیس هیئت کشتی تهران می‌گوید همدلی ایجاد شده بین بزرگان کشتی پایتخت و قرار گرفتن آنها در کنار هم با یک هدف، منجر به ملی‌پوش شدن دو تهرانی در المپیک شده است. - اخبار ورزشی -

قاسم علی‌عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص کسب سهمیه المپیک از سوی دو کشتی‌گیر تهرانی (یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا) و قطعیت حضور آنها در ترکیب تیم ملی در پاریس اظهار داشت: خیلی از این بابت خوشحالیم، بعد از مدت‌ها کشتی تهران صاحب دو ملی‌پوش شده و این اتفاق خیلی خوبی است.

وی ادامه داد: این نوید روزهای خوبی را در کشتی تهران می‌دهد و اینکه در سال‌های آینده کشتی پایتخت به روزهای خوبِ گذشته‌اش برگردد. آن سال‌هایی که ما در رده بزرگسالان قهرمانان بزرگی مثل علیرضا دبیر، علیرضا رضایی، عباس جدیدی و... را از تهران در تیم ملی داشتیم.

علی‌عسگری درباره اینکه چقدر امید دارد که امامی و آذرپیرا بتوانند در مسابقات المپیک هم صاحب مدال شوند، گفت: جا دارد بابت برگزاری اردوهای خوب برای آماده‌سازی بچه‌ها از فدراسیون کشتی تشکر کنیم، اردوهای خوبی که پشت سر گذاشته شد، آنها را با آمادگی کامل روانه مسابقات کرد و در نهایت منجر به کسب سهمیه شد. واقعا امیدوار هستیم که این کسب سهمیه، به کسب مدال المپیک منتهی شود. کشتی‌هایی که امامی و آذرپیرا در مسابقات گزینشی آسیایی گرفتند این امیدواری را ایجاد کرد که آنها قابلیت کسب مدال المپیک را هم دارند. قطعا هم یونس و هم امیرعلی واقف هستند که باید از این فرصت بهترین استفاده را ببرند.

رئیس هیئت کشتی تهران در رابطه با اینکه چه عاملی بیش از همه در موفقیت اخیر کشتی تهران در مسابقات گزینشی و عضویت در تیم المپیکی موثر بوده، خاطرنشان کرد: ایجاد همدلی و رفاقت بین بزرگان کشتی تهران بسیار پراهمیت بود، در رأس آن هم حضور شخص اکبر فلاح، علیرضا رضایی، صادق گودرزی و... اینها مربیان خوبی بودند که پای کار آمدند. زحمات مربیان سازنده استان از جمله پلویی، قاسمی‌جو، نجاریان و سایر دوستانی که بدون چشمداشت تلاش کردند و درنهایت این همدلی ایجاد شده، کار را خوب پیش برد و اتفاق خوبی در کشتی تهران رخ داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • عسگری: همدلی بزرگان تهران به ۲ ملی‌پوش پایتخت منتهی شد
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد