Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت AFC انتخاب بهترین بازیکن آسیایی در بوندس لیگا را به نظرسنجی گذاشته است. در این نظرسنجی نام دایی، مهدوی کیا، هاشمیان و دژاگه از ایران قرار دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سایت AFC در نظرسنجی جدید خود از کاربران و مخاطبانش خواسته است بهترین بازیکن آسیایی که در بوندس لیگا آلمان بازی کرده است را انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نظرسنجی ۱۰ گزینه ای، نام علی دایی، مهدی مهدوی کیا، وحید هاشمیان و اشکان دژاگه از ایران دیده می شود.

چا بوم، کو جا چئول و سون هیونگ مین از کره جنوبی و  یاسوهیکو اکودرا، ماکاتو هاسبه و شینجی کاگاوا از ژاپن از دیگر گزینه های این نظرسنجی هستند.

نکته جالب توجه پیشتازی ایرانی ها از ساعات ابتدایی این نظرسنجی است؛ به طوری که علی دایی و مهدی مهدوی کیا بالاتر از دیگر بازیکنان قرار گرفته اند.

شما نیز با کلیک کردن بر روی این لینک می توانید به گزینه های ایرانی این نظرسنجی رای بدهید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هاشمیان دژاگه سون دایی مهدوی کیا دایی دژاگه سایت AFC سون مهدوی کیا هاشمیان محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال برانکو منچستریونایتد مهدوی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۸۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبیه رسانه‌های آلمانی: زیدان در لیست بایرن مونیخ حضور ندارد

زین الدین زیدان سرمربی جدید بایرن مونیخ نخواهد بود. 

طرفداری | مانند هفته‌های گذشته، خبرنگاران نزدیک به بایرن مونیخ احتمال همکاری این باشگا با زین الدین زیدان را رد کردند. 

ساعتی پیش موندو دپورتیوو مدعی شد زین الدین زیدان در یک قدمی هدایت بایرن مونیخ قرار گرفته و تنها جزییات نهایی این توافق باقی مانده است. این ادعا زمانی مطرح شد که یولیان ناگلزمان، گزینه اصلی باواریایی‌ها صبح امروز قراردادش را با تیم ملی آلمان تمدید کرد. با این حال، فلوریان پلتنبرگ از اسکای مانند هفته‌های گذشته شایعات همکاری بایرن مونیخ و زیدان را رد کرد. با وجود این که در آلیانتس آرنا همه از تصمیم ناگلزمان شوکه شده‌اند، در این لحظه نامی از زیدان در لیست جانشینان توماس توخل وجود ندارد. مدیران بایرن مونیخ نام‌های جدیدی را برای فصل آینده بررسی می‌کنند. 

توبی آلتشفل از بیلد نیز ادعای رسانه اسپانیایی را رد کرده است. گفتنی است از روبرتو دزربی و اونای امری به عنوان گزینه‌هایی یاد می‌شود که مدیران بایرن مونیخ وضعیت آن‌ها را بررسی کرده‌اند. نام رالف رانگنیک نیز به عنوان یک راه‌حل موقت مطرح شده اما گزینه انتقال سرمربی فعلی اتریش به صورت جدی دنبال نمی‌شود. 

ادعای بزرگ موندو دپورتیوو: زین الدین زیدان در آستانه هدایت بایرن مونیخ!

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • ریوالدو: مورینیو گزینه مناسبی برای هدایت بارسلوناست؛ ژوزه انسانی بزرگ و یک برنده است
  • تکذیبیه رسانه‌های آلمانی: زیدان در لیست بایرن مونیخ حضور ندارد
  • ادعای بزرگ موندو دپورتیوو: زین الدین زیدان در آستانه هدایت بایرن مونیخ!
  • پشت پرده جواب منفی علی دایی به عادل فردوسی‌پور
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • اختصاصی: پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آخرین جزئیات آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + لینک سایت گزینش و مدارک
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com