Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه «به خانه بر می‌گردیم» میزبان برادر عبدالله والی است تا روایتی از جهاد این مجاهد در بشاگرد را پیش روی مخاطبان قرار دهد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، ویژه‌ برنامه «به خانه بر می‌گردیم» این هفته میزبان جهادگران خواهد بود. امیر والی برادر زنده یاد عبدالله والی مسئول کمیته امداد امام خمینی (ره) که خدمات گسترده ای را در بشاگرد انجام داده بود، مهمان این برنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین علی صدرا کارشناس مهارت‌های زندگی که هر هفته سلسله بحث‌هایی در برنامه مطرح می‌کند، این هفته با موضوع یتیم نوازی و فرهنگ سازی کمک به هم نوع در برنامه حاضر می‌شود.

ویژه برنامه «به خانه بر می گردیم» امروز جمعه ۲۶ اردیبهشت ماه حوالی ساعت ۱۶:۴۵ با اجرای محمد نظری و المیرا سماواتی روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

برنامه مهمانی «به خانه بر می‌گردیم» هر هفته با یکی از شهرهای کشور ارتباط تصویری بر قرار می کند، این برنامه خانوادگی تا قبل از شیوع ویروس کرونا میزبان قریب به ۵۰ نفر از متقاضیان حضور در استودیو بود اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و شعار برنامه برای در خانه ماندن این بخش از برنامه خود را حذف کرده است.

ویژه‌برنامه «به خانه بر می‌گردیم» کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی علی اکبر ذاکری و سردبیری مائده شیرپور برخلاف هفته‌های گذشته و روال عادی برنامه که صبح‌های جمعه پخش می‌شد، در ایام ماه مبارک رمضان جمعه ها حوالی ساعت ۱۶:۴۵ روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

انتهای پیام/4139/

منبع: آنا

کلیدواژه: شبکه پنج عبدالله والی به خانه بر می گردیم خانه بر می گردیم شبکه پنج سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۸۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال جدید شبکه سه مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، سریال «بدل» هم اکنون مراحل پایانی تدوین و صداگذاری خود را می‌گذراند و قرار است بعد از سریال «هفت سر اژدها» به روی آنتن شبکه سه سیما برود.

در سریال «بدل» بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علیرضا مسعودی) و به تهیه کنندگی رضا نصیری محصول سیما فیلم است و در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.

دیگر خبرها

  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • برنامه «مهمانی» از شبکه پیشران فراتر
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!