Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین باهر با اشاره به اینکه ویژه برنامه‌های تکیه رمضان توانست مخاطبان بسیاری در صفحات مجازی پیدا کند، گفت: با توجه به اینکه حرم امام رضا (ع) در این ایام برای عاشقان آن امام معصوم تعطیل بوده، گروه برنامه ریز تکیه رمضان تصمیم گرفت تا طی سفری مجازی مخاطبان خود را در شب‌های قدر به حرم امام رضا (ع) ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: در ویژه برنامه تکیه رمضان به مناسبت شب‌های قدر، برنامه‌های مداحی، کرسی تلاوت قرآن، شعر خوانی و سخرانی ها در حرم امام رضا (ع) تولید و در صفحات مجازی همچون سابق پخش خواهد شد.

باهر از مشارکت آستان قدس رضوی در تولید این برنامه قدردانی کرده و اظهار داشت: تکیه رمضان تلاش دارد تا برنامه سازی های مناسب ایام مبارک رمضان شهروندان عزیز و مخاطبان خود را خارج از مرزهایی که دنیای حقیقی و بیش از آن شیوع ویروس کرونا تحمیل کرده، گردهم آورده و ساعات خوش معنوی را رقم بزند.

مدیر گروه فرهنگی مذهبی آئینه یاداور شد: طی تولید برنامه‌های تکیه رمضان هنرمندان عرصه‌های مختلف، مداحان، شخصیت‌های مذهبی و بیش از ۲۰ رسانه الکترونیکی و گروه‌های فرهنگی مذهبی همکاری دارند.

کد خبر 4926096

منبع: مهر

کلیدواژه: ماه مبارك رمضان شب قدر امام رضا ع ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا شب قدر ایلام کمک به نیازمندان ماه مبارك رمضان زلزله بیرجند مواسات حرم امام رضا تکیه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تجلیل از برنامه سازان نوروز و ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در این مراسم رییس سازمان صدا و سیما از افزایش مخاطبان رسانه ملی ظرف ماه‌های گذشته خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون/ از «محفل» تا «زیرخاکی»
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • آیین تجلیل از برنامه سازان نوروز و ماه رمضان
  • هفتمین نکوداشت روز شهرکرد با اجرای ۵۰ عنوان برنامه
  • روز شهرکرد باید موجب وحدت و یکپارچگی شود
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • تلاش جهادی نیرو‌های صداوسیمای کیش در انعکاس چهره کیش
  • بررسی مسائل و مشکلات خانواده با «مشاور»
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • آیین گرامیداشت روز ملی گندم و نان در آذربایجان غربی برگزار می شود