Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، نشست هماهنگی ایرلاین‌ها جهت راه اندازی مجدد کلیه پروازها به مقصد کیش با رعایت پروتکل های بهداشتی، در دفتر سازمان منطقه آزاد کیش در تهران با حضور مدیران روابط عمومی ایرلاین ها، سعید پور علی معاون فرهنگی و اجتماعی و سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری و سید علیرضا علوی رضوی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش در ابتدای این جلسه ضمن خوش آمد گویی بر اهمیت این جلسه در خصوص آغاز پروازها از شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه به جزیره کیش تاکید کرد.

مدیر روابط عمومی هواپیمایی کیش ایر نیز گزارشی از اقدامات این هواپیمایی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اقدامات فرهنگی صورت گرفته در این ایرلاین ارایه داد. اعتمادسازی برای مسافران در خصوص ضدعفونی کابین پرواز، ارایه دستکش، ماسک و پیکسل‌های فرهنگی برای مسافران، رعایت قاصله اجتماعی در تمام قسمت‌های عملیات پروازی،  تب سنجی کلیه مسافران، تامین امنیت پزشکی پرسنل و گروه کرو و رعایت دستورات سازمان هواپیمایی کشوری و جهانی در این خصوص با انتخاب و تحقق شعار "ما مراقبتان هستیم" از جمله اقدامات کیش ایر بوده است. 

مدیرعامل هواپیمایی کیش و عضو هیئت مدیره انجمن شرکت‌های هوایی ایران نیز با اشاره به راه اندازی مجدد پروازهای همه ایرلاین ها از ۲۵ اردیبهشت به جزیره کیش با اشاره به اهمیت این موضوع با توجه به سفید بودن جزیره و نگرانی‌ها از ورود مسافران و خارج شدن کیش از وضعیت سفید، داشتن رویکرد و برنامه فرهنگی را ضروری دانست. 

فرزانه شرفبافی تاکید کرد: ما نیازمند هستیم تصمیم گیری‌های صحیحی را در حوزه فرهنگ و رسانه داشته باشیم تا ایرلاین‌ها و مسافران کمترین آسیب را داشته باشند. 

عضو هیئت مدیره انجمن شرکت‌های هوایی از مدیران روابط عمومی‌ها خواست در تمام مراحل پرواز در کنار مسافران باشند تا شرایط سفر را به خوبی رصد و با اطلاعات جامع و کافی نسبت به فعالیتهای فرهنگی اقدام کنند. 

وی همچنین افزود: ما باید طبق استاندارد ایکائو تنها از ۲۵ درصد ظرفیت خود تا پایان سال ۲۰۲۰ استفاده کنیم هرچند که برای شرکت‌ها بسیار زیان دهنده است.

مدیرعامل هواپیمایی کیش ایر در پایان از مدیران روابط عمومی خواست موضوع سلامت کیشوندان و سفید بودن این جزیره را بیشتر مورد توجه قرار دهند تا پروازها به صورت روتین ادامه پیدا کند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور در ادامه این جلسه از صدور مجوز پرواز ایرلاین‌ها خبر داد و گفت: این تصمیم در ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص پروازها صورت می‌گیرد و سازمان هواپیمایی کشوری در اتخاذ آن نقشی ندارد. تا کنون در این شرایط تقریبا با کمتر از یک سوم ظرفیت ناوگان هوایی کشور پروازها انجام شده است و بالای ۷۰ درصد مسافر کاهش پیدا کرده است با این وجود تمام پول بلیط های کنسلی نوروز و بعد از آن را پرداخت کردیم.

رضا جعفرزاده افزود در حال حاضر کلیه پروازها با هدف پشتیبانی صورت گرفته و جنبه اقتصادی ندارد اما باید تلاش کنیم که با رعایت موازین بهداشتی ظرفیت بیشتری از پروازها با حفظ سلامت مسافران و کیشوندان برقرار شود. ما باید پاسخ دقیق، درست، صادقانه و متقن به مردم بدهیم و تمام شیوه نامه ها را رعایت کنیم. 

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش ضمن تشریح وضعیت کرونا و اقتصاد چهان و ایران اشاره کرد کیش در مرحله گشایش ها است و امروز بسط هایمان به صورت عاقلانه و تدریجی بیشتر از قبض هایمان است.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان کیش نیز گفت: خواسته ما در انجام پروازها به کیش کنترل کامل در تمام مراحل پروازی و افزایش کارهای فرهنگی برای افراد جهت رعایت پروتکل های بهداشتی است. 

پورعلی تصریح کرد: ما در جزیره کیش در تلاشیم تا قواتین بهداشتی به صورت دقیق رعایت گردد تا معیشت و اقتصاد همه مردم به خطر نیافتد و در این راستا از سازمان هواپیمایی کشوری نیز کمک می خواهیم. 

در پایان این نشست مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن استماع نظرات مدیران روابط عمومی ایرلاین ها با تاکید بر این موضوع که جزیره کیش در این ماه ها استاندارد های بهداشتی را افزایش داده و با هم فکری و رعایت قواعد و شیوه نامه ها در مهار و کنترل کرونا موفق بوده ابراز امیدواری کرد که با گشایش پروازها و نظارت و کنترل همه جانبه این روند حفظ شود.

کد خبر 511809 برچسب‌ها جزیره کیش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: جزیره کیش سازمان منطقه آزاد کیش مدیران روابط عمومی هواپیمایی کشوری ایرلاین ها جزیره کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۸۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل جان ۲ نفر را تفت گرفت

مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد از فوت ۲ نفر در اثر وقوع سیل در شهرستان تفت خبر داد. - اخبار استانها -

سید محمدحسین طباطبایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به وقوع سیل در نقاط مختلف استان یزد، اظهار داشت: به دنبال این سیل در شهرستان تفت، وقوع یک حادثه به اورژانس اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: به دنبال بارندگی ظهر امروز  و وقوع سیل در ییلاقات استان، در منطقه دره‌گاهان تفت یک خودرو پژو پارس در آب غرق شد.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد، بیان کرد: این خودرو  3 سرنشین داشت که  متاسفانه در این حادثه 2 سرنشین یک آقا و یک خانم (35 ساله و 55 ساله) جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/781/

دیگر خبرها

  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پر شد
  • تداوم کم آبی سد‌های خراسان رضوی
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پُر شد
  • ممنوعیت رفت و آمد مسافران به جزیره هرمز از امروز هفتم فروردین
  • ممنوعیت رفت و آمد مسافران به جزیره هرمز از امروز
  • نوروز و باز هرج و مرج در پرواز‌های داخلی
  • سیل جان ۲ نفر را تفت گرفت
  • چین: روابط با فیلیپین در دو راهی سرنوشت ساز قرار دارد
  • همه پروازها برقرار است؛ الزام کسب اطلاعات پرواز پیش از عزیمت به فرودگاه
  • برقراری پروازها؛ الزام کسب اطلاعات پرواز پیش از عزیمت به فرودگاه