Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@13:26:11 GMT

طالبی مسئول سبک گراپلینگ کیک‌بوکسینگ قم شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۹۰۴۲

طالبی مسئول سبک گراپلینگ کیک‌بوکسینگ قم شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ، علی یزدی رئیس هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی قم به استناد نامه ارسالی از فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، محمد طالبی را به عنوان مسئول جدید گروه گراپلینگ کیک‌بوکسینگ این هیئت ورزشی منصوب کرد.

در شرایطی که ۳۳۰ باشگاه خصوصی و دولتی از اداره کل ورزش و جوانان مجوز فعالیت گرفته اند، تعداد زیادی از آن‌ها در رشته‌های رزمی فعالیت می‌کنند و این باشگاه‌ها در دوران شیوع ویروس کرونا بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل بوده‌اند و همچنان باید تا اطلاع ثانوی همچنان تعطیل باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی قم از صدور مجوز حضور دو رشته زیر مجموعه این هیئت در بازی‌های داخل سالن و هنر‌های رزمی ۲۰۲۱ آسیا خبر داد و افزود: این رقابت‌ها به میزبانی شهر‌های بانکوک و پاتایا در کشور تایلند با رقابت ورزشکاران ۲۴ رشته برگزار می‌شود و رشته‌های پنچاک‌سیلات و سامبو از فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی نیز به شکل رسمی در این مسابقات حضور دارند، به همین منظور ستاد این بازی‌ها در فدراسیون تشکیل شده است.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتصاب جدید وزارت ورزش و جوانان کیک بوکسینگ ورزش های رزمی انجمن های ورزش های رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۹۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای دادگاه مطبوعات برای همشهری‌ آنلاین و روزنامه جام‌جم

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، اکبر نصراللهی گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده‌های سایت رجانیوز، همشهری آنلاین و روزنامه جام جم امروز با حضور اعضای منصفه در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.

وی افزود: رسیدگی به پرونده مدیر مسئول سایت خبری رجانیوز با اعلام رضایت شاکی و توضیح رجانیوز در سایت خود، منتفی اعلام شد.

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی، گفت: امروز همچنین پرونده مدیر مسئول همشهری آنلاین رسیدگی شد. اعضای هیئت منصفه، مدیر مسئول همشهری آنلاین را با اکثریت مطلق آرا مجرم ندانستند.

نصرالهی با بیان اینکه آخرین پرونده‌ای که امروز بررسی شد، پرونده مدیر مسئول روزنامه جام جم بود، گفت: هیئت منصفه به اتفاق آرا، متهمان را مجرم ندانستند.

دیگر خبرها

  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • (ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری آنلاین و جام‌جم
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری‌ آنلاین و روزنامه جام‌جم
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است