Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام بارانی با اشاره به راه افتاده کاروان دوچرخه سواری مختلط درپارسیان گفت:کاروان دوچرخه سواری مختلط به دنبال هنجار شکنی هستند که دستگاه قضایی با عوامل ترویج بی عفتی در شهرستان برخورد کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازهرمز، حجت الاسلام بارانی، امام جمعه پارسیان در اجتماع نمازگزاران جمعه شهرستان پارسیان، ضمن تجلیل از حضور عالمانه و عاشقانه مردم در مراسم شبهای قدر اظهار کرد: رمضان فرصت طلایی برای بندگی خدای تعالی است لذا باید با الگوگیری از مولای متقیان در مسیر سعادت و خوشبختی حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام بارانی، با اشاره به مساله ورزش بانوان و مشاهده دوچرخه سواری گروهی بانوان در خیابان های سطح شهر، اظهار کرد: ورزش یکی از مسائل برای سلامتی و مورد تاکید اسلام است و قطعا جامعه بانوان نیز از این موضوع مستثنی نیستند لذا مورد حمایت نظام اسلامی نیز بوده است و گواه این حرف حضور با افتخار بانوان فرهیخته و عفیف ایرانی در میدان های بزرگ ورزشی دنیاست.

وی، با بیان اینکه نیمی از جامعه مارا بانوان تشکیل می دهند و باید به حقوق اساسی آنها در بحث ورزش احترام گذاشت، تصریح کرد: مسئولان محترم شهری باید مکانی مناسب با شان و منزلت بانوی مومن و عفیف ایرانی برای ورزش فراهم کنند و توجه داشته باشند که محیط ورزش بانوان باید به گونه ای باشد که حدود اسلامی دقیقا در آن رعایت شود و حدود اسلامی نیز سلیقه ای نیست لذا در مدت زمان ۱۰ روزه باید مکان های مناسب ورزش بانوان به جامعه اطلاع رسانی شود.

امام جمعه پارسیان، خطاب به خانواده ها اذعان کرد: فرزندان شما امانت الهی هستند و پروردگار متعال این نعمت و رحمت را به شما سپرده است تا تربیت کنید لذا سزاوار نیست که دختر جوان در انظار عمومی و نامحرم دیده شود و یقینا این کوتاهی در تضاد با دلسوزی والدین نسبت به سعادت و عاقبت بخیری فرزندان است.

وی‌افزود: گناه دوری از خداست و در دوری از خدا خوشبختی وجود ندارد؛ دختران شما ناموس اسلام و مسلمین و پاره تن ما هستند، همه باید در مسیر بندگی خدا حرکت کنیم و بندگی خدا در گرو اطاعت از اوامر الهی است.

خطیب نماز جمعه پارسیان، با اشاره به اظهار ناراحتی و گلایه مردم مومن از برخی هنحارشکنی ها در سطح شهرستان خطاب به مردم، اظهار کرد: همه مردم در قبال فرهنگ عمومی جامعه مسئول هستند لذا پروردگار متعال عمل مهم امر به معروف و نهی از منکر را بر همه ما واجب کرده است تا در برابر منکرات نصیحت مشفقانه و دلسوزانه کنیم و اگر گاهی گناه و فساد در جامعه مشاهده می شود به دلیل ترک این واجب مهم و بی تفاوتی مردم است و اگر همه مردم به وظیفه خود به درستی عمل کنند دیگر احدی جرات گناه علنی در جامعه را ندارد لذا همه مردم باید به میدان بیایند.

حجت الاسلام بارانی، با اشاره به نقش دستگاه قضایی و ضابطین آن در پیشگیری و مقابله با گناه و هنجارشکنی در جامعه، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین وظایف حکومت اسلامی جلوگیری از فساد و بی عفتی در جامعه است و باید دستگاه قضایی و ضابطین محترم به این موضوع در شهرستان ورود کنند.

وی، ادامه داد: گاهی مواقع انسان احساس می کند برخی ها عامداً و از روی قصد و غرض به دنبال قبح زدایی و هنجارشکنی و رواج بی عفتی در جامعه هستند و برخی شواهد هم بر این مساله در شهرستان دلالت دارد، متاسفانه کاروان های دوچرخه سواری مختلط دختر و پسر جوان با پخش موسیقی در سطح شهرستان مشاهده می شود که به صورت علنی مشغول هنجارشکنی هستند که اصلا در جامعه ایمانی و انقلابی قابل قبول نیست.

خطیب نماز جمعه پارسیان، ضمن تشکر و قدردانی از دستگاه انقلابی قضایی و انتظامی و نظامی شهرستان تصریح کرد: موکدا و صریحا از این عزیزان می خواهم که پس از پایان مهلت ده روزه مسئولان شهری در فراهم کردن مکان مناسب تفریح و ورزشی بانوان؛قاطعانه با عوامل ترویج بی عفتی در شهرستان برخورد کنند و هرگونه کوتاهی در این زمینه از طرف مردم انقلابی و متدین تحمل نخواهد شد و قابل قبول نیست و بدانند مردم هم از این عزیزان حمایت و پشتیبانی خواهند کرد و قدردان تلاش ها و مجاهدت آنها خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حجت الاسلام بارانی دوچرخه سواری مختلط دستگاه قضایی جمعه پارسیان بی عفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۹۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت موتورسوار اصفهانی به دلیل رعایت نکردن حق تقدم خودروی سواری

 انتشار صحنه دلخراش مرگ راکب یک موتورسیکلت در محدوده مرکزی کلانشهر اصفهان در فضای مجازی واکنش‌های بسیاری را در بین کاربران بدنبال داشت و چنین گمانه‌زنی شد که راننده یک دستگاه اتوبوس واحد عامل اصلی فوت این فرد  بوده است.

 مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، روز دوشنبه به نقل از سرهنگ علی اصغر زارع در تشریح دلیل وقوع این حادثه رانندگی گفت: مقارن بعد از ظهر روز گذشته یک دستگاه خودروی سواری با یک دستگاه موتورسیکلت در محدوده خیابان «طیب» اصفهان برخورد کرد.


او گفت: در این حادثه راکب ۵۶ ساله موتورسیکلت بر زمین افتاد و در همین حین یک دستگاه اتوبوس نیز با او برخورد کرد که بر اثر شدت صدمات وارد شده، راکب موتورسیکلت در دم جان باخت.


رییس پلیس راهور اصفهان با اشاره به حضور کارشناسان پلیس در صحنه تصادف تاکید کرد: پس از بررسی دقیق صحنه توسط کارشناسان، علت اصلی این تصادف منجر به فوت، رعایت نکردن حق تقدم توسط راننده خودروی سواری تشخیص داده شد.


سرهنگ زارع تاکید کرد: تمام رانندگان و راکبان موتورسیکلت‌ها ملزم به رعایت قوانین و مقررات رانندگی هستند و کارشناسان پلیس راهور بدون کوچکترین اغماضی با هرگونه تخلف بویژه تخلف تاثیرگذار در وقوع تصادفات جرحی و فوتی برخورد قانونی خواهند کرد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم
  • دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها
  • برخورد قاطع با هنجار شکنان ضروری است
  • جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه ویژه دستگاه قضایی است
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • حمایت دستگاه قضایی ایلام از پلیس برای برخورد با بدحجابی در جامعه
  • فوت موتورسوار اصفهانی به دلیل رعایت نکردن حق تقدم خودروی سواری
  • ترویج بی حجابی نقشه دشمن برای تضعیف بنیان خانواده است
  • برخورد سخت در انتظار اماکن و باشگاه های ورزشی مختلط و متخلف در خصوص تصویربرداری و انتشار در فضای مجازی 
  • فوت راننده موتورسیکلت در خیابان طیب اصفهان