Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@12:55:14 GMT

جدایی از لاتزیو به خاطر تیم ملی انگلیس اشتباه بود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۹۵۳۷

جدایی از لاتزیو به خاطر تیم ملی انگلیس اشتباه بود

آخرین قهرمانی لاتزیو در سری آ زمانی رقم خورد که هدایت این تیم را اسون گوران اریکسون برعهده داشت.

به گزارش "ورزش سه"، اسون گوران اریکسون سررمبی سوئدی اعتراف کرد که اگر در لاتزیو به کارش به‌عنوان سرمربی ادامه می‌داد، شاید حرفه موفق‌تری نسبت به آنچه در تیم ملی انگلیس داشت، تجربه می‌کرد.

20 سال پیش در چنین روزی بود که لاتزیو با هدایت اریکسون موفق به فتح سری آ شد و جشنی فراموش‌نشدنی به خاطر کسب این موفقیت در ورزشگاه المپیکو برپا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین مناسبت رادیوی ایتالیا با سرمربی سوئدی سابق آبی‌پوشان پایتخت ایتالیا مصاحبه‌ای انجام داد و او در آن اعتراف کرد اگر در این تیم می‌ماند شاید موفق‌تر بود.

 

 

 

 

اریکسون گفت:« من هنوز هم طرفدار لاتزیو هستم. آن تیم یکی از قوی‌ترین تیم‌هایی بود که من تا به حال هدایت‌شان را برعهده داشته‌ام. در واقع شاید آن تیم یکی از بهترین تیم‌های فوتبال دنیا در آن زمان بود. ما در سه سال و نیمی که هدایت لاتزیو را برعهده داشتم، چیزهای زیادی بردیم و شاید اگر می‌ماندم، جام های بیشتری هم می‌بردیم. بدون شک در لاتزیو بود که من شادترین تجربه کاری‌ام را داشتم.»

 

 

 

 

اریکسون 72 ساله ماه ژانویه سال 2000 لاتزیو را ترک کرد تا هدایت تیم ملی انگلیس را برعهده بگیرد، اما او تا سال 2006 که سرمربی سه‌شیرها  بود، نتوانست دستاورد چشمگیری داشته باشد.

او ادامه داد:« بیش از یک بار من با خودم فکر کرده‌ام که شاید بهتر بود در لاتزیو و در فوتبال ایتالیا به کارم ادامه می‌دادم. اما خب دریافت پیشنهاد برای هدایت تیم ملی انگلیس هم چیزی است که شاید یک بار در زندگی رخ دهد. من فکر کردم که نمی‌شود به این پیشنهاد نه گفت و اگر آن را رد کنم شاید تا آخر عمر حسرتش را بخورم. الان اما فکر می‌کنم که شاید اشتباه کرده‌ام، شاید هم نه، نمی‌دانم. به‌هرحال اتفاقی بود که رخ داده و تمام شده است. الان دیگر نمی‌توان گذشته را تغییر داد.»

 

پیشنهاد از بارسلونا:« سری آ در دهه‌های 80 و 90 بهترین، سخت‌ترین و جذاب‌ترین لیگ دنیا بود. من در همان سال اول که وارد ایتالیا شدم، از بارسلونا هم پیشنهاد داشتم، اما آن را رد کردم چون می‌خواستم در ایتالیا کار کنم.»

 

 

اسوون گوران اریکسون (سرمربی) لاتزیو تیم ملی انگلیس بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لاتزیو تیم ملی انگلیس بارسلونا تیم ملی انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۹۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و لاتزیو و از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین

پخش زنده بازی یوونتوس و لاتزیو در چارچوب رقابت‌های جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۳:۳۰ امشب آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های یوونتوس و لاتزیو امشب _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های جام حذفی ایتالیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز یوونتوس و لاتزیو

جام حذفی ایتالیا (لاتزیو - یوونتوس) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 747117

دیگر خبرها

  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و لاتزیو و از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو