Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@23:33:06 GMT

شرایط جدید پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۹۷۱۳

شرایط جدید پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایکوپرس نوشت: بابک رحمانی در این باره اظهار کرد: طبق مصوبات ستاد تنظیم بازار و شورای رقابت به منظور افزایش عرضه، تا سقف ۴۰درصد از ظرفیت تولید روزانه ایران خودرو به فروش های موسوم به فوق العاده اختصاص خواهد یافت که زمان تحویل خودرو بدون احتساب سود مشارکت تا سه ماه تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پیش‌فروش‌های ایران خودرو برای بازه زمانی ۳ تا ۱۲ ماه نیز بدون محاسبه سود مشارکت خواهد بود و صرفا برای طرح‌های مشارکت در تولید با موعد تحویل ۱۲ تا ۲۴ ماه دست کم ۶ درصد و موعد تحویل بالاتر از ۲۴ ماه ۱۲ درصد سود محاسبه خواهد شد.  

رحمانی با بیان این که به دلیل تعداد بالای متقاضی مقرر شده با ساز و کارهایی امکان ثبت درخواست از سوی تمامی متقاضیان فراهم شود، افزود: ۵۰درصد از وجه خودرو در زمان ثبت نام اولیه از متقاضیانی که واجد شرایط هستند دریافت می‌شود و یک هفته پس از پایان ثبت‌نام با حضور مراجع نظارتی نسبت به قرعه کشی اقدام خواهد شد.  

وی تصریح کرد: اسامی انتخاب شدگان ظرف ۴۸ ساعت پس از پایان ثبت نام و برگزاری قرعه کشی در سامانه فروش ایران خودرو قرار خواهد گرفت. این افراد تا ۴۸ ساعت فرصت خواهند داشت تا مابقی وجه خودرو را واریز کنند.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو روش فروش فوق العاده را فرصتی برای ایجاد شرایط برابر و یکسان برای متقاضیان توصیف کرد و گفت: با این روش امکان ثبت نام برای همه متقاضیان فراهم و از مراجعه مشتریان به بازار آزاد و یا واسطه ها جلوگیری می شود.

وی درباره زمان بازپرداخت وجه افرادی که در قرعه کشی انتخاب نشده اند گفت: هماهنگی با بانک ها برای استرداد وجوه ظرف یک هفته صورت خواهد گرفت.

رحمانی در ادامه ساز و کارهای ثبت نام در طرح‌های پیش‌فروش و مشارکت در تولید را تشریح کرد و گفت: در این روش‌ها امکان ثبت نام تمامی متقاضیان در پایگاه فروش اینترنتی ایران خودرو فراهم است. در صورت تکمیل ظرفیت در روش پیش فروش، متقاضی امکان خرید در قالب طرح مشارکت در تولید را خواهد داشت. در این روش نیز ۵۰ درصد از مبلغ خودرو اخذ و مابقی نیز پس از صدور دعوتنامه و براساس قیمت زمان تحویل دریافت خواهد شد.

وی بر اجرای شرایط ثبت نام از جمله هر کدملی فقط یک دستگاه خودرو، دارا بودن گواهی نامه رانندگی، سن بالای ۱۸ سال، فاصله زمانی ۳۶ ماهه از آخرین ثبت نام یا تحویل خودرو، تعلق شماره حساب بانکی و موبایل به شخص متقاضی و همچنین در رهن بودن سند خودرو تا یک سال اذعان کرد و گفت: متقاضیان باید پیش از مراجعه به سایت فروش ایران خودرو برای ثبت نام، نسبت به نام نویسی و ایجاد کاربری شخصی در سامانه امتا اقدام کنند.

رحمانی ضمن تاکید بر اجرای تعهدات معوق مشتریان، از افزایش مستمر ظرفیت تولید ایران خودرو خبر داد و گفت: درحال حاضر روزانه بیش از دوهزار دستگاه تولید می شود که درصدد هستیم تا با افزایش تیراژ تولید، تعداد برنامه های فروش و پیش فروش محصولات را متناسب با آن افزایش دهیم.

وی ضمن عذرخواهی از تمامی مشتریانی که ناچار به تامین نیاز خودرو از بازار آزاد با قیمت های کاذب شده اند تصریح کرد: خوشبختانه قیمت خودروها در بازار روند کاهشی یافته و با اجرای برنامه های فروش فوق العاده و کاهش تعهدات معوق که منجربه افزایش عرضه محصولات پرطرفدار ایران خودرو به بازار و درنتیجه ادامه روند کاهشی قیمت می شود، مشتریان می توانند با خیال آسوده نسبت به خرید اقدام کنند.

آغاز فروش فوق‌العاده سایپا از هفته آینده | شرایط ثبت نام، تحویل و قیمت‌ خودروها کد خبر 511829 برچسب‌ها خودرو - ایرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو ایرانی ایران خودرو فوق العاده پیش فروش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ رانا و ۲۰۷ امروز چقدر فروخته می‌شوند؟

فرارو- قیمت محصولات ایرانخودرو در بازار آزاد امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت تفاوت چشمگیری با خریدوفروش‌های دیروز ندارد و اغلب مدل‌های مختلف این کارخانه نهایتا افزایش یا کاهشی در حد و اندازه ۱۰ میلیون تومان تجربه می‌کنند.

قیمت ۲۰۷ اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای در بازار آزاد به‌عنوان مثال با افت ۱۰ میلیونی درقیاس با دیروز به یک میلیارد و ۷۰ میلیون تقلیل پیدا کرد و رانا پلاس پانوراما که ۷۱۰ میلیون تومان فروخته می‌شود، به‌همین اندازه ارزان شده است.

قیمت پژو پارس نسبت به دیروز پنج میلیون کم شده و در طرف مقابل پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما، ۲۰۷ با موتور TU۳ و ۲۰۷ دنده‌ای ارتقایافته با همین میزان افزایش قیمت روانه بازار شده‌اند. قیمت روز محصولات ایران‌خودرو در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهد کنید.

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو در بازار آزاد

خودرو

سوم اردیبهشت 1403

چهارم اردیبهشت 1403

سورن پلاس دوگانه‌سوز EF7 مدل 1403

835 میلیون تومان

835 میلیون تومان

سورن پلاس بنزینی EF7 مدل 1402

635 میلیون تومان

635 میلیون تومان

دنا پلاس شش‌دنده‌‌ ارتقایافته مدل 1403

980 میلیون تومان

980 میلیون تومان

دنا پلاس اتوماتیک آپشنال مدل 1403

یک میلیارد و 200 میلیون تومان

یک میلیارد و 200 میلیون تومان

پارس سال XU7p مدل 1402

685 میلیون تومان

680 میلیون تومان

207 با موتور TU3 مدل 1403

690 میلیون تومان

695 میلیون تومان

207 دنده‌ای ارتقایافته مدل 1403

815 میلیون تومان

820 میلیون تومان

207 اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای مدل 1403

یک میلیارد و 80 میلیون

یک میلیارد و 70 میلیون

رانا پلاس ارتقایافته مدل 1403

650 میلیون تومان

650 میلیون تومان

رانا پلاس سقف‌شیشه‌ای ارتقایافته مدل 1403

720 میلیون تومان

710 میلیون تومان

تارا دنده‌ای V1 مدل 1402

820 میلیون تومان

820 میلیون تومان

تارا اتوماتیک V2 مدل 1403

یک میلیارد تومان

یک میلیارد تومان

تارا اتوماتیک V4 مدل 1403

یک میلیارد و 260 میلیون تومان

یک میلیارد و 260 میلیون تومان

پژو 206 تیپ 3 پانوراما مدل 1402

670 میلیون تومان

675 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سقوط آزاد قیمت تارا و ۲۰۷
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ رانا و ۲۰۷ امروز چقدر فروخته می‌شوند؟
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها