Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس گفته‌های فرماندار ایالت فلوریدا، شهرهای میامی و اورلندو می‌توانند از تیم‌های ورزشی میزبانی کنند.

طرفداری - دانشگاه فلوریدا برای میزبانی از رویدادهای ورزشی حرفه‌ای در دوران پاندمی کرونا اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش ESPN، ران دسنتیس، فرماندار ایالت فلوریدا روز چهارشنبه اعلام کرده بود تمام تیم‌های ورزشی حرفه‌ای می‌توانند برای برگزاری تمرینات یا حتی انجام مسابقات به این ایالت بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دسنتیس گفته بود در همین رابطه با چند کالج این ایالت از جمله دانشگاه فلوریدا که استادیوم و سالن ورزشی مجهزی در اختیار دارد صحبت کرده و اگر یک تیم NFL به مکانی برای تمرین نیاز داشته باشد، شاید بتوان کارهایی کرد.

پس از آن بود که مسئول تربیت بدنی دانشگاه فلوریدا، درباره امکانات ورزشی شهر گینزویل، فلوریدا که دانشگاه فلوریدا در آن قرار دارد، بیانیه‌ای صادر کرد و طی آن تأیید کرد که دانشگاه فلوریدا از امکانات لازم برای اجرا کردن ایده فرماندار برخوردار است. دیوید کابرن، مدیرکل تربیت بدنی ایالت فلوریدا نیز از ایده دسنتیس استقبال کرد. لازم به ذکر است تیم‌های بسکتبال اورلندو مجیک و میامی هیت در ایالت فلوریدا واقع شده‌اند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دانشگاه فلوریدا ایالت فلوریدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۹۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجرسپاسی شیراز در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول به خاطر بسته ماندن در‌های ورزشگاه غدیر اهواز که با تصمیم باشگاه استقلال خوزستان بود، احتمال آنکه استقلال ملاثانی نتواند در روز دیدار با سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی میزبان باشد و این هم لغو شد را به وجود آورد.

نعیم حمیدی مدیرعامل استقلال ملاثانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا در خصوص اینکه آخرین وضعیت تیمش برای میزبانی از سپاهان به کجا انجامید و این تیم در کدام ورزشگاه میزبان نماینده اصفهان است، اظهار کرد: همه استان خوزستان بسیج شده‌اند تا به ما ورزشگاه میزبانی دهند ولی هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. رئیس هیئت فوتبال استان چه می‌کند وقتی ما در استانی غنی هستیم و مشکل میزبانی تیم‌های استان حل نشده است. نباید تیمی مانع بازی تیم هم استانی خود شود.

حمیدی تصریح کرد: حراست اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان به من زنگ زد، استاندار جلسه‌ای گذاشته تا فردا تصمیمی امنیتی گرفته شود. با سازمان لیگ تماس گرفته‌اند و با سهیل مهدی مسئول کمیته برگزاری مسابقات حرف زدند. گفته‌اند به ما تا فردا مهلت دهید تا ورزشگاه میزبانی از دیدار استقلال ملاثانی و سپاهان را اعلام کنیم.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»