Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-23@07:04:46 GMT

آیا رانندگان اسنپ و تپسی وام دو میلیونی دریافت می‌کنند؟

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۹۹۸۴

آیا رانندگان اسنپ و تپسی وام دو میلیونی دریافت می‌کنند؟

رویداد۲۴ محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که به مشاغل بی ثبات وام ۱.۵ تا ۲ تومانی واریز می‌شود.

به گفته حسین میرزایی سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا، به سه گروه کارگران ساختمانی، رانندگان و دستفروشان و کارگرانی که اصناف آن‌ها به خاطر ویروس کرونا تعطیل شده یا آسیب دیدند داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما لیست این سه گروه باید از سوی سازمان تأمین اجتماعی(کارگران ساختمانی)، وزارت کشور (رانندگان و دستفروشان)، اتاق اصناف (کارگران اصناف) دریافت شود.

سوالی که در این خصوص مطرح می‌شود آن است که این وام فقط به رانندگانی که تحت نظر سازمان تاکسیرانی هستند تعلق می‌گیرد و یا رانندگان تاکسی های اینترنتی هم می‌توانند این وام را دریافت کنند؟

حسین میرزایی سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی ویروس کرونا در این باره اظهار کرد: فعلا فقط به رانندگانی که زیر نظر سازمان تاکسیرانی هستند این وام داده می‌شود و رانندگان تاکسی های اینترنتی مشمول دریافت این وام نیستند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اسنپ سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۹۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مورد افزایش نرخ کرایه تاکسی در سال جدید توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، شادی مالکی در مورد گلایه برخی شهروندان نسبت به افزایش بیش از ۴۵ درصدی نرخ کرایه در برخی خطوط تاکسیرانی گفت: براساس مصوبه شورای شهر تهران این اجازه داده شده است که به صورت میانگین تا ۴۵ درصد نسبت به افزایش نرخ کرایه در سال جدید اقدام شود.

وی با بیان اینکه در برخی از خطوط به دلیل متناسب سازی نرخ کرایه و ماندگاری راننده در خط افزایش یافت گفت: از ۶ خط تاکسی که در قالب ۵۹ پایانه تاکسی فعالیت می کنند، صرفا در کمتر از ۵ درصد، نرخ کرایه از ۴۵ درصد بیشتر بوده و حتی در بسیاری از خطوط کمتر از ۴۵ درصد رشد نرخ کرایه را داشتیم که دقت داشته باشید که خطوط تاکسی نیاز به تغییرمهندسی و حتی تغییر مد دارند.

مالکی ادامه داد: طراحی سامانه جامع برخط در سازمان تاکسیرانی در حال طراحی است و کلیه رانندگان تاکسی می توانندنسبت به ارائه خدمات اقدام کنندو نظارت هوشمندی نیز بر آنها می شود که به زودی این مهم در سطح شهر محقق می شود.

وی در مورد وضعیت بیمه رانندگان تاکسی با بیان اینکه تاکسی ها سهم ۱۸ درصدی در چرخه حمل ونقل عمومی تهران دارند بگونه ای که روزانه حدود۳ و نیم میلیون مسافر جابجا می کنند گفت: سال گذشته ۲۲ هزار راننده تاکسی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند و حتی در سازمان تمام رانندگان بالای ۷۰ سال سن نیز به ثبت نام شدند چراکه تصورمان بر این بود که ممکن است این افراد به روند ثبت نام و نحوه ثبت نام مطلع نشوند و خودمان راسا آنها را بیمه تکمیلی کردیم.

مالکی ادامه داد: ۱۰ هزار راننده تاکسی در شهر تهران فعال هستند که این رانندگان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نیستند و ما به صورت جدی در مورد بیمه تامین اجتماعی این رانندگان پیگیر هستیم و امیدواریم از ظرفیت های دولت بهره ببریم تا این مهم محقق شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چرا قیمت کرایه تاکسی‌ها از سایت تاکسیرانی حذف شد؟ تاکسیرانی: کرایه تاکسی تا پایان سال گران نمی‌شود

دیگر خبرها

  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • ◄ انتقاد رانندگان تاکسی از شرایط تبعیض آمیز با اسنپ و تپسی
  • شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • جزئیات نحوه دریافت یارانه یک‌ میلیونی کودکان | این دست از کودکان یک میلیون یارانه می‌گیرند
  • شوک به رانندگان اسنپ و تپسی | صفر تا صد افزایش کرایه تاکسی در ۱۴۰۳
  • ◄ سونامی و آوار گرانی بر سر رانندگان عمومی از حق بیمه 3 میلیونی تا هزینه دلاری لوازم یدکی
  • میزان افزایش کرایه تاکسی در ۱۴۰۳؛ اسنپ و تپسی هم گران شد؟