Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ملی‌پوش وزنه‌برداری گفت: زمانی که شأن ورزشکار حفظ نشود باعث می‌شود خون به مغزش نرسد و تصمیم من هم برای خداحافظی از دنیای قهرمانی به همین علت بود. تاریخ انتشار: 00:01 - 27 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۰۶۴۰

علی میری در گفت‌وگو با میزان، در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی افتاد که پس از خداحافظی از دنیای قهرمانی در فضای مجازی، تصمیمش تغییر کرد، اظهار داشت: قرار شد هفته آینده برای دیدار با محسن بیرانوند به فدراسیون وزنه‌برداری بروم تا در خصوص مشکلاتی که در سر راهم شکل گرفته بود با آنها صحبت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از خداحافظی مجازی از دنیای قهرمانی نشستی را هم با مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی برگزار کردم و او قول مساعد داد تا از من حمایت کند.

وی افزود: حتی معاون وزیر ورزش هم به این نکته اشاره کرده که دوست نداریم هیچ‌کدام از قهرمانان ما اذیت شوند و بروز چنین مسائلی واقعاً نگران‌کننده است. قرار شد از این پس هر درخواستی داشته باشم با ایراندوست، مدیرکل ورزش و جوانان استانم در میان بگذارم تا او نسبت به رفع آن اقدام کند. واقعاً باید راهکار مناسبی در نظر گرفته شود تا با گذاشتن دوره‌های آموزشی، علم مربیان ارومیه بالاتر برود چون ما اکنون در سال ۲۰۲۰ قرار داریم نه ۱۹۶۰ میلادی.   *تنها دو کیلو با رکورد جهان فاصله دارم ملی‌پوش وزنه‌برداری در خصوص اینکه آیا توانایی شکستن رکورد دنیا را دارد یا خیر، عنوان کرد: من در تمرینات بار‌ها به رکورد ۲۱۵ کیلوگرم رسیده‌ام و تنها دو کیلوگرم با شکستن رکورد دنیا فاصله دارم. اگر آنقدر امید نداشتم که توانایی جابه‌جایی رکورد دنیا را دارم، نمی‌آمدم که وعده و وعید دروغین بدهم. اگر ورزشکاران حمایت شوند خیلی راحت می‌توانیم هزاران نفر مثل سهراب و کیانوش را در استان‌ها کشف کنیم و به تیم ملی بیاوریم.

میری در مورد شایعه پیوستنش به تیم ملی ترکیه گفت: نمی‌دانم این مسائل دروغین از کجا بیرون آمده، اما به طور حتم این موضوع صحت ندارد. تنها خواسته من به اهتزاز در آوردن پرچم سه رنگ ایران در مسابقات است.

*برخی‌ با حاشیه‌سازی دوست ندارند موفق شویم

وی در مورد هدفگذاری خود برای آینده گفت: از الان تمرین می‌کنم تا در وهله نخست در مسابقات جهانی، آسیایی و بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ برای کشورم افتخار آفرین شوم و سپس برای ادامه راه برنامه‌ریزی خواهم کرد تا بتوانم در المپیک پاریس با تغییر وزن به یک مدال خوشرنگ و زرین برسم. امیدوارم توجه مسئولان به ورزشکاران ارومیه بیشتر شود چرا که خیلی راحت می‌توانیم ارومیه را به قطب وزنه‌برداری ایران تبدیل کنیم، هر چند که برخی‌ها هستند که با حاشیه‌سازی دوست ندارند تا ما در این مسیر موفق شویم.   *درست نیست مسئولان قول بدهند، اما عمل نکنند دارنده مدال نقره مسابقات جهانی وزنه‌برداری در خصوص اینکه آیا خداحافظی و سپس بازگشت دوباره به ورزش به اعتبار یک ورزشکار لطمه وارد نمی‌کند، گفت: زمانی که شأن یک ورزشکار حفظ نشود به طور حتم باعث خواهد شد تا خون به مغزش نرسد و تصمیم به خداحافظی از دنیای قهرمانی بگیرد. خودم هم فکر می‌کنم آنقدر که خداحافظی‌ام بازتاب خوبی داشت گرفتن مدال جهانی‌ام نداشت. به هر حال درست نیست مسئولان به ورزشکاران قول بدهند، اما به آن عمل نکنند. بیشتر بخوانید: میری: کارگری کنم بیشتر از وزنه‌برداری نصیبم می‌شود/ نباید برای یک میلیون غرورم را زیر پا بگذارم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علی میری محسن بیرانوند دنیای قهرمانی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبان و زمان برگزاری مسابقات وزنه‌برداری کارگری مشخص شد

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در نشست ظفری‌پور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان با مسئولان ورزش گارگری این استان مقرر شد تا به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر هفتمین دوره مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کارگران ایران ۲ تا ۴ خرداد ماه سال جاری در اهواز برگزار شود.

دیگر خبرها

  • وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید + فیلم
  • حسین رضازاده هنوز طلایه‌دار طلایی‌هاست
  • میزبان و زمان برگزاری مسابقات وزنه‌برداری کارگری مشخص شد
  • اهواز، میزبان مسابقات وزنه‌برداری کارگری قهرمانی ایران
  • علی داودی: استرسم برای المپیک کمتر شد/ مسئولان به ما سر بزنند
  • هدفم دومین مدال المپیک است
  • جام جهانی سنگنوردی| دارابیان با شکستن رکورد ماده سرعت ایران هم فینالیست نشد/ علیپور به مدال نرسید
  • بعد از نسل رستمی و سهراب، دیگر مدالی در وزنه برداری نمی‌گیریم