Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تصمیم شرکت‌های تلویزیونی پخش کننده مسابقات فوتبال در انگلیس، بازی میان منچستریونایتد و تاتنهام اولین بازی پخش شده خواهد بود.

طرفداری- با تائید دولت انگلستان، مسابقات ورزشی از تاریخ 1 ژوئن می توانند آغاز شوند و مطابق این تصمیم، بازی‌های لیگ برتر انگلیس در ماه ژوئن برگزار خواهند شد.

به گزارش دیلی میل، بازی خانگی تاتنهام در برابر منچستریونایتد به عنوان اولین بازی برگزار شده در صورت از سرگیری مسابقات لیگ برتر انگلیس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است تا این مسابقه در روز جمعه و در یکی از تاریخ‌های 12 یا 19 ژوئن برگزار شود. طبق برنامه ریزی شبکه‌های تلویزیونی، یک بازی در روز جمعه، 4 بازی در روز شنبه و و 4 بازی در روز یکشنبه و یک بازی هم در روز دوشنبه برگزار خواهد شد. مربیان و بازیکنان هم باید مصاحبه پس از بازی خود را به صورت ویدیویی انجام دهند. همچنین علاوه بر BT Sport و Sky Sport، بازی‌های لیگ برتر انگلیس از کانال‌های یوتیوب هم می تواند پخش شود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد و فراموشی فرمول پیروزی؛ سهمیه باد آورده هم از دست رفت؟

منچستریونایتد تا این لحظه به کسب سهمیه لیگ قهرمانان «نه» گفته است.

طرفداری | شیاطین سرخ در هفته سی و سوم لیگ برتر با یک امتیاز از ورزشگاه ویتالیتی خارج شدند. 

معمای سهمیه چهارم و پنجم لیگ برتر انگلیس پیچیده‌تر از همیشه شده است. در میان لغزش‌های استون ویلا و تاتنهام که برای کسب جایگاه چهارم به نوعی با یک‌دیگر تعارف دارند، منچستریونایتد به این دو تیم نزدیک شد. پیش از بازی‌های هفته گذشته رقابت‌های اروپایی، کسب یک سهمیه اضافی توسط لیگ برتر انگلیس برای لیگ قهرمانان اروپا بسیار محتمل بود و در حالی منچستریونایتد به جایگاه پنجم امیدوار بود، لیورپول و وست‌هم در لیگ اروپا شکست خوردند. در حال حاضر ایتالیا و آلمان پیشتاز دستیابی به دو سهمیه فرمت جدید لیگ قهرمانان هستند و فوتبال انگلیس کار دشواری برای بازگرداندن نتیجه دارد. 

فارغ از معادلات اروپایی، منچستریونایتد طی هفت بازی اخیر خود در لیگ برتر تنها یک برد، پیروزی 2-0 مقابل اورتون، کسب کرده است. آن‌ها در حال حاضر رتبه ششم را نیز به نیوکاسل تقدیم کرده‌اند و اگر چلسی در دو بازی تعویق‌افتاده خود به پیروزی برسد، رتبه هفتم نیز در خطر خواهد بود. فردا شب استون ویلا در ورزشگاه امارات به مصاف آرسنال خواهد رفت و لغزش احتمالی این تیم، حتی معمای جایگاه چهارم را نیز پیچیده خواهد کرد. 

در این مورد بخوانید:

ایتالیا هفته آینده سهمیه پنجم لیگ قهرمانان را قطعی می‌کند

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری ۳ هفته پایانی لیگ‌برتر اعلام شد
  • تیم زنان منچستریونایتد زودتر از تیم مردان به فینال جام حذفی انگلیس رسید
  • اولین شکست خانگی در لیگ برتر انگلیس پس از 28 بازی
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و بورنموث +فیلم
  • خلاصه بازی بورنموث 2-2 منچستریونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • منچستریونایتد و فراموشی فرمول پیروزی؛ سهمیه باد آورده هم از دست رفت؟
  • منچستریونایتد به بورنموث هم امتیاز داد
  • هشدار بزرگ ادی هاو؛ به سنت جیمز پارک سفر نکنید
  • خلاصه بازی نیوکاسل 4-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • نیوکاسل - تاتنهام؛ ترکیب رسمی