Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از برنا، این روزها از بین کاندیداهای موجود برای ریاست مجلس نام یاران احمدی‌نژاد برای سکانداری مجلس مطرح می‌شود، علی نیکزاد که در دوره احمدی‌نژاد، وزیر مسکن بود و در میان اصولگرایان چهره‌ای با نفوذ به شمار می‌رود، از گزینه های قوی این جریان و شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد دولت احمدی نژاد هم دیگر گزینه مطرح و جدی این میدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازار لابی و گمانه‌زنی برای ریاست مجلس به نقطه اوج خود رسیده است.

«در صورت صلاحدید دکتر علی نیکزاد را برای ریاست یاری فرمایید» جمله ای که توسط احمد خورشیدی آزاد پدر داماد «محمود احمدی نژاد» رییس دولت‌های نهم و دهم برای ۲۷۰ نماینده منتخب در مجلس یازدهم ارسال شد و به گفته خورشیدی، نمایندگان با پاسخ «چشم سردار» موافقت خود را برای ریاست نیکزاد مطرح کردند. «پاسخ اکثر نماینده‌ها را منتشر می‌کنم. همه غیر از یک نفر موافق بودند برخی هم به پاسخ مشخصی نرسیدند. زمانیکه یک پیام را ارسال می‌کنی در بهترین شرایط ۲۰ تا ۲۵ درصد جواب می‌دهد. ۲۰ تا ۲۵ درصد کاملا از نیکزاد حمایت و تشکر کردند و برخی در جواب نوشتند "چشم سردار" . من اینها را منتشر می‌کنم با اسامی نماینده‌ها، برخی شماره تلفنهای‌شان هست و اسم‌های‌شان نیست. اینها را منتشر می‌کنم.»

وی در واکنش به این سئوال که گویا نیکزاد نسبت به این اقدام وی معترض است گفت: آقای نیکزاد نسبت به این پیامک اعتراضی نداشتند این شیطنت رسانه ای است‌، در ثانی ما مسلمانان در برابر جامعه مسوولیت داریم "کلکم راع و کلکم مسئول عن رعیته "، زمانی یک کشور توسعه پیدا می کند که ۴ عنصر انسانی یعنی رهبران، مدیران، نخبگان و مردم در صحنه حضور داشته باشند. بنده ۴۵ سال است بطور مستمر در صحنه سیاسی و خدماتی کشور حضورفعال دارم، هر کجا نیاز بوده بروفق تکایف دینی  ورود کرده ام.

خورشیدی آزاد ادامه داد: ۸ ماه است برای تشکیل دولت قوی و مشکل گشا کار می کنیم؛ سخنرانی و تحلیل راهبردی تدوین و برای پیروزی بچه‌های انقلابی و ولایی تلاش شبانه‌روزی می‌کنیم. برای آنها کارگاه آموزش مانیفست کاندیداتوری می‌گذارم تا مجلس و دولت به درد بخور تشکیل شود الان هم وظیفه انقلابی و شرعی خود می دانم تا مجلسی دارای یک رییس انقلابی، کاربلد، ‌پاکدست، ساده زیست و مردم دوست شکل گیرد، پس برای  همین به میدان آمدم و در این بین به کمک همه نیاز است و همگان مسئولند. نمی‌شود زمانی که به مردم و نخبگان نیاز داریم، بگوییم رأی دهید، بجنگید و از حیثیت خود برای پیشرفت کشور و انقلاب اسلامی هزینه کنید وقتی هم که به نفعمان نباشد بگوییم به مردم ربطی ندارد.

وی درباره دلیل حمایتش از نیکزاد گفته است: اگر بنده در این امور دخالت نکنم چه کسی می‌خواهد دخالت کند؟ من سه برادر شهید و سه جانباز دارم چه کسی از من صلاحیتش بیشتر است و می‌خواهد دخالت کند؟ او را به من معرفی کنید. برخی نمی‌دانند چه کسانی برای انتخابات پرشور زحمت می کشند تا مجلس قوی شکل گیرد. بچه‌های انقلابی طبق فرموده حضرت آقا آتش به اختیارند و باید وظیفه‌شان را انجام دهند. دقیقا براساس احادیث و روایات و تدابیر حضرت آقا اقدامات‌مان را انجام می‌دهیم. پیشنهادی به بچه های انقلاب دادیم و گفتیم اگر صلاح می دانید این کار را کنید.

خورشیدی آزاد در پاسخ به این سوال که آیا نیکزاد در جریان این پیامک بوده است، گفت: این چه ربطی به دکتر نیکزاد دارد، بنده یک کنشگر و فعال سیاسی اجتماعی هستم. روزی ۱۰ها از این نوع پیامک‌ها برای افراد و شخصیت‌های مختلف ارسال می‌کنم یا برایم می‌فرستند مثل خیلی ها.  این کارها نیاز به مشورت ندارد، من با کسی مشورت نمی‌کنم. حرف خودم است و حرف هیچ کسی نیست. اگر حرفم عملیاتی نشود به عنوان کسی که کار راهبردی و مطالعاتی می‌کند این را می‌گویم؛ خواهید دید که یک خاندان جدیدی در جمهوری اسلامی ظهور و رشد پیدا می‌کند که یک تابلوی ایثارگری بالای سر دارد و هیچ کس حریفش نیست.

وی درباره مخارج فعالیت‌های تبلیغاتی‌اش برای نیکزاد گفت: کدام تبلیغات؟ دو خط پیامک؟ چگونه است شما هیچ حرفی از شام و افطاری های پرهزینه و شاهانه‌ای که بعضی می‌دهند و هزینه‌های سنگین نمی‌زنید؟ اما یک پیامک نگرانتان کرده؟ به نظر بنده متن و فهوای این پیامک برای برخی دلهره آفریده است. کاری که برای حمایت از آقای نیکزاد کردم هیچگونه خرجی نداشت. من استاد جنگ روانی هستم و جنگ روانی را تدریس و برایش کتاب نوشتم. متاسفانه دیگران جنگ روانی و تبلیغ را بلد نیستند ولی من بلدم، با یک کانال خورشید مرجع خبرِ بسیاری از رسانه‌ها می شوم. واقعی و حقیقی می‌نویسم، از کسی هم خرده بُرده ندارم، ترس را بلد نیستم آن زمان که خدا ترس را آفرید من غایب بودم و به همین علت بیشتر از خیلی‌ها جنگیدم و جبهه رفتم. تبلیغات من بیشتر بازخورد دارد وگرنه شخصا کسی نیستم. من در دفتر یکی از دوستان در میدان کتاب هستم، حتی از خود دفتری ندارم ولی برای انقلاب اسلامی از کله سحر تا نصف شب کار می‌کنم.

خورشیدی آزاد درباره فعالیتش در دولت احمدی نژاد نیز گفت: همه می‌دانند یکی از عناصر اصلی تشکیل دولت احمدی نژاد بودم، مسئولیت‌های عزل و نصب زیادی را در آن دولت بر عهده داشتم و نقش زیادی را ایفا کردم. ۸ سال دولت آقای احمدی نژاد در اختیار من بود، بگردید اگر یک ریال از من و فرزندانم (حتی در حد شایعه) تخلف پیدا کردید.

کد خبر 511884 برچسب‌ها علی نیکزاد مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: علی نیکزاد مجلس شورای اسلامی دولت احمدی نژاد خورشیدی آزاد برای ریاست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۱۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود

تیم فوتبال مس رفسنجان دو بازیکن خود را برای دیدار برابر فولاد در اختیار نخواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مس رفسنجان در حالی این هفته برابر فولاد خوزستان قرار خواهد گرفت که دو بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت.

منتظر محمد هافبک چپ پای مس ایران را ترک کرده و برای حضور در بازی‌های انتخابی المپیک 2024 در اردوی تیم فوتبال زیر 23 سال عراق به سر می‌برد.

مس جدا از منتظر محمد، دیگر بازیکن عراقی خودش یعنی علی عدنان را هم در اختیار ندارد. این بازیکن محروم است و نمی‌تواند تیمش را در مصاف با فولاد همراهی کند.

گفتنی است، دیدار فولاد خوزستان - مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر از ساعت 18:10 روز جمعه 31 فروردین در ورزشگاه اختصاصی فولاد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرویز داوودی معاون اول دولت احمدی‌نژاد درگذشت
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران
  • اولین واکنش احمدی‌نژاد به حمله تلافی‌جویانه سپاه
  • واکنش احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • اولین واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • امکان انتقال پایتخت؛ چرا احمدی‌نژاد موفق نشد؟
  • (تصویر) چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک تغییر کرد؟
  • مقایسه کارنامه اقتصادی دولت رییسی با دولت‌های اول روحانی و احمدی‌نژاد