Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@16:53:40 GMT

توزیع بُن کارت بین رانندگان تاکسی آستارا

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۱۸۹۸

توزیع بُن کارت بین رانندگان تاکسی آستارا

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری بندر آستارا گفت: به همت سپاه ناحیه آستارا و با مشارکت شهرداری این شهر کارت هدیه خرید کالا بین رانندگان تاکسی این شهر توزیع شد.

غلامرضا مصائب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ارزش هر یک از این کارت‌ها دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است که برای خرید از فروشگاه اتکا بین ۲۰۰ نفر از رانندگان تاکسی درون‌شهری آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا، توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هفته آینده نیز سبد کالا در بین ۲۱۷ نفر از رانندگان تاکسی درون‌شهری تک شغله و فعال آستارا توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری بندر آستارا افزود: از اسفندماه سال گذشته تاکنون به منظور حفظ سلامت رانندگان تاکسی درون‌شهری و شهروندان در مقابله با ویروس کرونا حدود پنج هزار عدد ماسک و چهار هزار جفت دستکش بین آنان توزیع و در چندین مرحله خودروی تاکسیرانان ضدعفونی شده است.

مصائب عنوان کرد: لایحه افزایش نرخ کرایه حمل و نقل درون‌شهری و حومه برای تاکسی‌های شهری، تلفنی، بیسیم و تاکسی‌های خطوط زیر ۳۰ کیلومتر و حمل و نقل بار درون‌شهری نسبت به سال گذشته ۱۰ الی ۲۵ درصد از سوی اعضای شورای اسلامی شهر و کمیسیون تطبیق تصویب شده و در هفته آینده پس از بررسی و تصویب نهایی در جلسه ستاد تنظیم بازار به سازمان حمل و نقل شهرداری آستارا ابلاغ خواهد شد.

به گزارش ایمنا، شهر بندر مرزی آستارا با ۵۱ هزار و ۵۷۹ نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 423957

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی شهرداری شهر مدیریت شهری مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی تاکسی کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رانندگان تاکسی درون شهری حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۱۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش خودسرانه کرایه جابجایی مسافر بین شهری گیلان

غلامعلی نیک‌فهم، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: نرخ کرایه جابجایی مسافر بین شهری در این استان افزایش پیدا نکرده است و هرگونه افزایش اطلاع‌رسانی می‌شود.

او افزود: دریافت کرایه جابجایی مسافر بین شهری داخل استان گیلان باید بر اساس آخرین نرخ مصوب ابلاغی باشد و رانندگان نباید با افزایش نرخ، کرایه بیشتری از مسافران دریافت کنند.

به گفته مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای گیلان، هرگونه افزایش کرایه جابجایی مسافر بین شهری در استان تابع تصمیمات ستاد تنظیم بازار است.

نیک فهم تصریح کرد: مسافران در صورت افزایش نرخ کرایه جابجایی مسافر بین شهری گیلان از سوی رانندگان، با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند یا به دفاتر ارتباطات مردمی در پایانه‌ها و ادارات شهرستانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شکایات خود را مطرح کنند.

برخی از رانندگان از نوروز امسال نسبت به افزایش نرخ کرایه جابجایی مسافر بین شهری گیلان اقدام کرده‌اند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تصادفات فوتی درون‌شهری در چهارمحال و بختیاری به صفر رسید.
  • فوت ۶ نفر در تصادفات درون شهری استان آذربایجان شرقی
  • ثبت بیش از۳میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در استان تهران/ کاهش ۴۳درصدی تصادفات درون شهری
  • روزانه ۱۵۰ تن زباله در آستارا تولید می‌شود
  • افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در گیلان
  • کاهش ۳۳ درصدی تصادفات درون شهری منجر به فوت در استان گلستان
  • افزایش خودسرانه کرایه جابجایی مسافر بین شهری گیلان
  • رعایت نکردن حق تقدم، اصلی‌ترین عامل تصادفات درون شهری
  • توسعه گردشگری شهری با «تهران کارت»
  • تاکسیرانان امین شهر هستند/ تجلی امانت‌داری رانندگان تاکسی اصفهان در نوروز ۱۴۰۳