Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@09:28:59 GMT

برگزاری ۱۳ مرحله اردو برای تیم ملی تنیس روی‌میز قطعی است

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۱۹۱۶

برگزاری ۱۳ مرحله اردو برای تیم ملی تنیس روی‌میز قطعی است

جمیل لطف الله نسبی در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری اینکه برنامه پیشنهادی برای آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی المپیک به فدراسیون ارائه شده است، گفت: به خاطر ادامه وضعیت قرمزی که کرونا برایمان ایجاد کرده و نامشخص بودن چگونگی پیگیری فعالیت های ورزشی، هنوز در مورد این برنامه و تصویب بخش های داخلی و بین المللی آن به جمع بندی نرسیده ایم اما مصمم هستیم برنامه پیشنهادی برای اردوهای داخلی را به طور کامل اجرا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این زمینه ادامه داد: طبق این برنامه ۱۳ مرحله اردو برای آماده سازی تیم ملی درخواست کرده ایم. تمام این اردوها به صورت داخلی برگزار می شود. بخشی از آنها پیش از مسابقات قهرمانی جهان (۶ تا ۱۳ مهرماه - کره جنوبی) است. مابقی اردوها هم برای بعد از این رقابت ها و آماده سازی حضور در مسابقات انتخابی المپیک (۷ تا ۱۰ خردادماه ۱۴۰۰ - قطر) پیش بینی شده است.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز تاکید کرد: بخشی از برنامه پیشنهادی شامل تورنمنت های بین المللی و حضور در آنهاست در حالیکه به خاطر کرونا، نه برگزاری این رقابت ها قطعی است و نه شرایط مالی فدراسیون برای اعزام به آنها؛ بنابراین حضور در مسابقات بین المللی را منوط به شرایط کرده ایم اما مصمم هستیم در هر شرایطی اردوهای داخلی موردنظر را برگزار کنیم به خصوص که تعطیلی ادامه دار مسابقات و تمرینات، ملی پوشان را از آماده سازی حسابی عقب انداخته است.

لطف الله نسبی تاکید کرد: پیشنهاد ما این است که از ۵ خردادماه تمرینات تیم ملی تنیس روی میز را آغاز کنیم. آمادگی آن را هم داریم اما نمی دانیم ستاد مبارزه با کرونا در ورزش این اجازه را به ما می دهد یا نه؛ منتظر تصمیم این ستاد هستیم تا طبق آن عمل کنیم اما امید زیادی هم داریم که بتوانیم در این تاریخ تمرینات را شروع کنیم تا بیشتر از این عقب نمانیم.

وی همچنین با یادآوری اینکه تورنمنت چک و بلغارستان جزو اولین تورنمنت هایی است که حضور در آنها در برنامه پیشنهادی گنجانده شده است، گفت: این رقابت ها شهریورماه و پیش از مسابقات قهرمانی جهان برگزار می شوند. بنابراین برای ایران و پینگ پنگ بازان کشورمان حضور در این رقابت ها خوب است اما فدراسیون جهانی هنوز زمانی برای ثبت نامِ حضور در این رقابت ها مشخص نکرده است.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز تصریح کرد: در صورت مهیا شدن شرایط اعزام، قطعا نوشاد و نیما عالمیان در ترکیب خواهند بود اما در مورد دیگر بازیکنان باید جمع بندی داشته باشیم. بهتر است که فدراسیون شرایط را برای اعزام حداکثری مهیا کند به خصوص که بازیکنان مدت زمان زیادی است در میادین شرکت نداشته اند.

کد خبر 4924544 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: تنیس روی میز اردوی آماده سازی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان والیبال فدراسیون والیبال فدراسیون کشتی فدراسیون فوتبال سردار آزمون فوتسال جام جهانی فوتسال کشتی آزاد تیم ملی تنیس روی میز برنامه پیشنهادی رقابت ها آماده سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی باکمان چین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، تیم ملی ریکرو کشور برای حضور در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان، فردا ۳۱ فروردین راهی شانگهای چین می‌شود.

مسابقات مرحله اول کاپ جهانی ۴ تا ۹ اردیبهشت در شانگهای چین برگزار می‌شود.

تیم ایران پس از حضور در این رقابت‌ها از چین به کره جنوبی می‌رود و اردویی ۲۰ روزه در آنجا برگزار می‌کند، سپس در مسابقات مرحله دوم کاپ جهانی در کره جنوبی که از یکم تا ششم خرداد خواهد بود، شرکت می کند.

یسنا پورماهانی از کیش به همراه مبینا فلاح و حوریه حاجی حسینی ترکیب تیم بانوان را در این مسابقات تشکیل می دهند.

محمدحسین گلشنی، رضا شبانی، صادق اشرفی و فائز محمدی نیز در تیم ملی آقایان در این رقابتها شرکت می کنند.

سونگ چیل هونگ به عنوان سرمربی، مهسا بدخشان نیز مربی ریکرو و مهدی خالقی به عنوان سرپرست ملی پوشان را در این سفر همراهی می کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی
  • رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی باکمان چین
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان
  • پیکار سه بانوی رزمی کار قمی در مسابقات آسیایی پایوهوت
  • نیما عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز در انتخابی المپیک شد
  • پایان رقابت های تنیس جام رمضان در سمنان
  • رزمی‌کاران استان سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت حضور یافتند
  • حضور رزمی کاران سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت