Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@21:07:46 GMT

385 زندانی جرائم غیر عمد در لرستان چشم انتظار کمک خیرین

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۱۹۲۷

385 زندانی جرائم غیر عمد در لرستان چشم انتظار کمک خیرین

مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: 385 مجرم جرائم غیر عمد در زندان‌های لرستان حضور دارند، که میزان بدهی این افراد حدود 60 میلیارد تومان بوده و در صورتی که 30 میلیارد جمع‌آوری شود همه آنها می‌توانند به نزد خانواده‌های خود بازگردند.

عبدالمجید کشوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور مراسم جشن گل‌ریزان برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به جای مراسم جشن گل‌ریزان امسال در شبکه‌های مجازی گروه‌های برای جمع‌آوری کمک به زندانیان غیر عمد تشکیل شده است، افزود: مردم می‌توانند با عضو شدن در این گروه‌ها و یا به شماره حساب زیر مبلغ مورد نظر خود برای کمک به زندانیان ارسال کنند.

 

مدیرکل زندان‌های لرستان بیان کرد: جرائم غیر عمد جرائمی مانند مهریه، نفقه، تصادف و جرائم مادی که جنبه کلاهبرداری ندارد را شامل می‌شود.

کشوری با اشاره به اینکه 385 مجرم جرائم غیر عمد در زندان‌های لرستان حضور دارند، تصریح کرد: میزان بدهی این افراد حدود 60 میلیارد تومان بوده و در صورتی که 30 میلیارد جمع‌آوری شود همه آن می‌توانند به نزد خانواده‌های خود بازگردند.

انتهای پیام/85016

منبع: فارس

کلیدواژه: لرستان آزادی جرائم مجرم زندان های لرستان جرائم غیر عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند

محمدحاجی حسینی در جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان هامون، اظهار کرد: جشن‌های گلریزان تبلور همدلی، سخاوتمندی و منش کریمانه است.

وی با بیان اینکه هر جایی که اتحاد داشتیم با موفقیت همراه بوده، افزود: جمع آوری و هدایت کمک‌های مردمی در جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، عملی خداپسندانه و رضایت عامه مردم و عاقبت بخیری را در پی دارد.

فرماندار هامون ضمن قدردانی از خیران و نیکوکاران شهرستان هامون، خاطرنشان کرد: مردم شریف هامون در کمک به همنوعان و دستگیری از نیازمندان همیشه پیش قدم و حضور چشمگیری داشتند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • داده نمای قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • آیا زورگیری و جرائم خشن در تهران افزایش داشته است؟
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند
  • برگزاری نمایشگاهِ عکسِ به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد