Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@19:08:14 GMT

تعطیلی مدارس ۴ شهرستان خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۲۲۸۴

تعطیلی مدارس ۴ شهرستان خراسان شمالی

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی از ادامه تعطیلی مدارس ۴ شهرستان استان خبر داد و گفت: با دستور فرمانداران فاروج، جاجرم، راز و جرگلان و مانه و سملقان، به علت وضعیت کرونا در این مناطق مدارس همچنان تعطیل است.

عباس سعیدی در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به آخرین وضعیت بازگشایی مدارس خراسان شمالی اظهار کرد: مدارس استان به‌صورت محدود و برای رفع اشکالات دانش آموزان از امروز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پس از قریب به ۳ ماه بازگشایی‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ادامه تعطیلی در ۴ شهرستان استان نیز اشاره کرد و گفت: به علت شرایط حاد کرونا در شهرستان‌های جاجرم، مانه و سملقان، راز و جرگلان و فاروج، به دستور فرمانداران این شهرستان‌ها فعلاً تعطیلی مدارس ادامه دارد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی این تعطیلی را ادامه‌دار توصیف کرد و افزود: پس از بهبود شرایط در این شهرستان‌ها نیز بازگشایی‌ها انجام می‌شود.

وی همچنین حضور دانش آموزان در مدارس بازگشایی‌شده را اختیاری اعلام کرد و ادامه داد: به‌صورت محدود و با کمترین زمان ممکن دانش‌آموزی برای رفع اشکالات خود می‌تواند به مدارس بروند و سؤالات خود را از معلمان داشته باشد.

سعیدی تأکید کرد: نحوه حضور معلمان و دانش آموزان و با همکاری و هماهنگی مدیران و شورای هر مدرسه انجام می‌شود و بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نیز تأکید می‌شود.

گفتنی است در خراسان شمالی ۱۸۰ هزار دانش‌آموز در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه زیر نظر ۱۴ هزار معلم تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی مدارس آموزش دانش آموزان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی

پروژه انتقال آب غیرشرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان و فضای سبز این مجموعه، کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، پروژه انتقال آب غیر شرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان و فضای سبز این مجموعه به طول ۶۷۰۰ متر کلنگ‌زنی شد.

محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در این مراسم اظهار کرد: قرار گرفتن خراسان شمالی در اقتصاد دانش بنیان در رده‌ی استان‌هایی مثل خراسان رضوی باعث افتخار است.

وی توجه به نخبگان، تقویت هیئت‌های اندیشه‌ورز، ایجاد تعاونی‌های دانش بنیان و جذب نقدینگی در دست مردم، تأسیس شرکت‌های سهامی عام و سایر تدابیر برای مشارکت مردم در پروژه‌های نیمه تمام را از اهم مواردی دانست که می‌تواند در جهش تولید مؤثر باشد و افزود: فروش واحدهای دولتی و اعطای مشوق‌های مالیاتی از دیگر مواردی هستند که می‌تواند در رونق و جهش تولید اثرگذار باشد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به حمایت‌های گسترده دولت از شرکت‌های دانش‌بنیان، عنوان کرد: در سال ۱۴۰۳ با انتقال آب، بخشی از مشکلات واحدهای فناور رفع شود.

کد خبر 747450

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • روند کاهشی نرخ بیکاری خراسان شمالی در دولت سیزدهم
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند