Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@22:51:09 GMT

تصاویر/طبیعت بهاری سمیرم

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۲۳۳۹

تصاویر/طبیعت بهاری سمیرم

بهار که می رسد، طبیعت کوهستانی سمیرم لباس زیبایی از رنگ‌های گرم و سرد برتن می‌کند و در اردیبهشت ماه، وقت شکفتن گل‌ها وشکوفه‌های سیب در این منطقه است.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛بهار که می رسد، طبیعت کوهستانی سمیرم لباس زیبایی از رنگ‌های گرم و سرد برتن می‌کند و در اردیبهشت ماه، وقت شکفتن گل‌ها وشکوفه‌های سیب در این منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویش گونه های گیاهی و جنگلی در این منطقه، زیبایی وصف ناشندنی به آن بخشیده است.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۲۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاری و رگباری از فردا ۳ اردیبهشت در فارس

مسعود حقیقت مدیرکل هواشناسی فارس با هشدار سطح زرد و فعالیت سامانه بارشی با بارش‌های بهاری و رگباری از فردا دوشنبه ۳ اردیبهشت در استان، اظهار کرد: این سامانه موجب بارش رگباری باران همراه با رعد و برق و وزش باد و در برخی مناطق تگرگ می‌شود.

او ادامه داد: این سامانه بارشی در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت مناطقی از استان به ویژه نواحی شمالی و شرقی را فرا می‌گیرد.

حقیقت تصریح کرد: این سامانه در روز سه شنبه ۴ اردیبهشت برای مناطقی از استان به ویژه نواحی شرقی و نیمه شمالی و در شهرستان‌های آباده، اقلید، بوانات، خرم بید (صفاشهر) پیش بینی شده است.

او اضافه کرد: این سامانه در روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت برای مناطقی از استان به ویژه شهرستان‌های نیمه شمالی، نیمه شرقی و مناطق مرکزی را دربر می‌گیرد.

مدیرکل هواشناسی فارس افزود: این سامانه در روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت برای مناطق شمالی و شرقی گزارش شده است.

او بیان کرد: با توجه به اینکه اثر مخاطره این سامانه احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال جاری شدن روان آب، صاعقه و تگرگ، وزش باد نسبتا شدید، لغزندگی و کاهش دید به ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه هاست، توصیه می‌شود: در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها توقف نشود، در جابجایی عشایر احتیاط، دهانه پل‌ها پاکسازی، کانال‌ها و آب رو‌ها لایروبی شود و تمهیدات لازم برای حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی انجام گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • طبیعت بهاری زیر کوه، مقصدی برای گردشگری
  • روزی جهانی برای پاسداشت محیط زیست
  • طبیعت تماشایی افوس به وقت بهار + فیلم
  • چشم اندازی از طبیعت بهاری در روستای تازه ناب علیا
  • نگاهی به طبیعت لارستان و جلوه ای از گل‌های بهاری + فیلم و تصاویر
  • بارش‌های بهاری و رگباری از فردا ۳ اردیبهشت در فارس
  • پاک سازی طبیعت کوهستانی منطقه دربند خوانسار
  • ◄ زیبایی اتوبان اصفهان شیراز ؛ آزادراه چشم نواز را در تعطیلی 15 اردیبهشت ببینید + فیلم
  • اردیبهشت ماه؛ بهترین زمان برای دیدن جاذبه های رویایی ایلام
  • جلوه گری طبیعت بهاری روستای ملاوی با خروش رودخانه + فیلم