Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-25@12:30:55 GMT

آیفون SE جدید، پورت 3.5 میلی ‌متری هدفون نخواهد داشت

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۲۵۸۸

آیفون SE جدید، پورت 3.5 میلی ‌متری هدفون نخواهد داشت

ایتنا- اگرچه قابلیت‌های زیادی به آیفون SE 2020 افزوده شده است اما پورت 3.5 میلی‌متری هدفون از نسخه جدید این تلفن همراه هوشمند حذف شده است. اگرچه قابلیت‌های زیادی به آیفون SE 2020 افزوده شده است اما پورت 3.5 میلی‌متری هدفون از نسخه جدید این تلفن همراه هوشمند حذف شده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، نسخه جدید آیفون SE اپل نسبت به نسخه قبلی خود که در سال 2016 میلادی عرضه شد تحولات زیادی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اپل در این بازه زمانی چهارساله که بین عرضه نسخه قدیمی و جدید آیفون SE وجود داشت تحولات زیادی را در آن ایجاد کرده است و قابلیت‌هایی نظیر شارژ بی‌سیم، مشخصات دوربین بهتر و مقاومت در برابر آب را به این همراه هوشمند اضافه کرده است.
 
اما یکی از این تغییرات ممکن است برای کاربران علاقه‌مند به استفاده از هدفون‌ها چندان خوشایند نباشد و آن هم حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون در نسخه جدید آیفون SE است. اپل از سال 2017 و با عرضه آیفون 7 سعی کرد که پورت صدای 3.5 میلی‌متری را از همراه‌های هوشمند خود حذف کند و از آن زمان تاکنون هیچ آیفونی را با جک 3.5 میلی‌متری عرضه نکرده است.
     
بااین‌حال برخی کمپانی‌ها نظیر گوگل نیز برای بازه زمانی کوتاهی این سیاست را در قبال تلفن‌های همراه خود در پیش گرفتند اما بعد از گذشت مدتی تصمیم گرفتند که جک 3.5 میلی‌متری را به دستگاه‌های خود برگردانند و از این طریق مشتریان ازدست‌رفته خود را بازگردانند.
 
به‌این‌ترتیب اگر به خرید آیفون SE فکر می‌کنید باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که برای گوش کردن به موسیقی یا پاسخ دادن به تماس‌ها می‌توانید از اسپیکرهای تلفن، هدفون‌های بی‌سیم بلوتوثی، دانگل یا هدفون‌هایی استفاده کنید که از طریق پورت لایتنینگ به دستگاه متصل می‌شوند.
 
شایان دکر است که بر اساس اطلاعات رسمی شرکت اپل، قیمت در نظر گرفته شده برای آیفون SE 4.7 اینچی از 399 دلار شروع می‌شود و هم‌اکنون برای فروش عرضه شده است.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: آیفون SE اپل جک هدفون متری هدفون نسخه جدید میلی متری آیفون SE

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۲۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد
  • تداوم بارش‌های اردیبهشتی در سمنان/ بارندگی ۵۰.۳ میلی‌متری در پرور
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • رشد ۱۵ درصدی بارش‌های سال زراعی جاری
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟