Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@13:06:36 GMT

شیوه جدید خدمات رسانی مراکز تعویض پلاک

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۲۶۱۸

شیوه جدید خدمات رسانی مراکز تعویض پلاک

رئیس پلیس راهور ناجا از لغو محدودیت زوج و فرد بودن پلاک در زمان ارائه خدمات شماره گذاری خبرداد.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا گفت: با توجه به کاهش نسبی مراجعان به مراکز تعویض پلاک ، اجرای طرح فاصله گذاری و مدیریت در ورود خودروها به پارکینگ ها با هدف جلوگیری از تجمع در سالن های مراکز تعویض پلاک ، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: در همین راستا محدودیت ارائه خدمات تعویض پلاک براساس فرد و زوج بودن پلاک خودرو ها از امروز ( 27/ 2/ 99 ) لغو و افزایش ساعت کاری در تهران تا ساعت 17 با تشخیص رئیس پلیس راهور استان تا زمان کاهش مراجعان به حالت عادی ادامه می یابد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مراکز تعويض پلاک ساعت کاری مراکز تعویض پلاک ساعت کاری تعویض پلاک تعویض پلاک در تهران رئیس پلیس راهور تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۲۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی به بیش از ۴ هزار بیمار در مراکز خدمات جامع سلامت داراب

سجاد رضایی رئیس شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی شهرستان داراب، با بیان اینکه خدمات متنوعی در مراکز خدمات جامع سلامت به مراجعان ارائه می‌شود، اظهار کرد: با تمهیدات پیش‌بینی شده در نشست‌های برگزار شده با مسئولان حوزه سلامت شهرستان، ۶ مرکز خدمات جامع سلامت به صورت شبانه روزی یا بیتوته، یک واحد دندانپزشکی، واحد غربالگری، یک واحد رادیولوژی و آزمایشگاه‌های سه مرکز خدمات جامع سلامت روستایی در شهرستان داراب فعال و به همشهریان و مسافران نوروزی، ارائه خدمت می‌کند.

او افزود: از بیست و هشتم اسفند سال ۱۴۰۲ پایان روز ششم فروردین، ۴ هزار و ۴۵۷ بیمار با حضور پزشکان عمومی در این مراکز ویزیت شده‌اند که از این تعداد، هزار و ۹۷۶ نفر به صورت سرپایی خدمات دریافت کرده اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان داراب با اشاره به ۹۶۹ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن بین راهی و پایانه‌های مسافربری گفت: طی نظارت‌های کارشناسان بهداشت محیط این شبکه، ۱۴۵ مورد سنجش به وسیله دستگاه‌های پرتال انجام گرفته است و ۸ مورد از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی نیز اخطار بهداشتی دریافت کرده اند.

رضایی افزود: با توجه به رسالت مرکز بهداشت در نظارت بر تامین آب آشامیدنی سالم برای استفاده شهروندان و مسافران نوروزی، ۴۹ مورد بازرسی از سامانه‌های آبرسانی، ۴۹ مورد نمونه برداری باکتریولوژیک و ۱۹۳ مورد نیز کلرسنجی از شبکه توزیع آب آشامیدنی سطح شهرستان صورت گرفته است.

او با بیان اینکه در حال حاضر، هزار و ۳۰۰ مادر باردار در شهرستان داراب، تحت مراقبت‌های سلامت محور قرار دارند، ادامه داد: از آغاز طرح ستاد سلامت نوروزی تاکنون، ۹۸ مادر باردار که به مراقبت‌های بیشتر نیاز داشتند، با پیگیری مراقبان سلامت به پزشک ارجاع داده شده‌اند و یک مورد نیز با هماهنگی‌های انجام شده، برای دریافت خدمات مناسب به مراکز تخصصی اعزام شده است.

رضایی همچنین تعداد مراجعه کنندگان به مراکز واکسیناسیون شهرستان را ۱۱۸ نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد ۲۶ مورد حیوان گزیدگی ثبت شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان داراب، تعداد تماس‌های تلفنی اورژانس ۱۱۵ شهرستان را هزار و ۷۵۲ تماس اعلام کرد و گفت: از این تعداد تماس تلفنی، ۴۸۹ مورد آن منجر به ماموریت اورژانس شده که ۱۰۳ مورد آن مربوط به سوانح ترافیکی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • همکاری پلیس راهور تهران و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس
  • کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۸۵ نفر رسید
  • همکاری پلیس راهور تهران و دستگاههای اجرایی برای برگزاری روز جهانی قدس
  • مسیرهای خدمات دهی اتوبوس وتاکسی و مترو در روز قدس مشخص شد
  • خدمت رسانی به بیش از ۴ هزار بیمار در مراکز خدمات جامع سلامت داراب
  • تعداد کشته‌ های تصادفات نوروزی به ۵۱۰ نفر رسید
  • جدیدترین آمار تصادفات نوروزی؛ تعداد کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۱۰ نفر رسید
  • آخرین آمار قربانیان تصادفات نوروزی؛ ۵١٠ کشته/ این استان‌ها بیشترین فراوانی تصادفات را دارند
  • تعداد کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۱۰ نفر رسید
  • طرح فرهنگی پلیس راهور برای کاهش تصادفات در نائین