Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:28:34 GMT

فعالیت تالارهای عروسی خراسان‌جنوبی همچنان غیرمجاز است

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۲۹۹۳

فعالیت تالارهای عروسی خراسان‌جنوبی همچنان غیرمجاز است

رضا علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فعالیت برخی از اصناف چون تالارهای عروسی، مزون عروس و گیم نت‌ها همچنان غیر قانونی است.

رئیس اتاق اصناف خراسان‌جنوبی در پاسخ به این سوال که چرا علی‌رغم غیرقانونی بودن فعالیت تالارهای عروسی تعدادی از تالارهای خراسان‌جنوبی اقدام به عقد قرارداد برای برگزاری مراسم در خردادماه می‌کنند، بیان‌کرد: این موضوع تنها یک عقد قرارداد است و بنابراین نمی‌توان با آن برخوردی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده با بیان اینکه طبق برخی از اظهار نظرهای متولیان امر حتی فعالیت برخی از مشاغل پرخطر چون همین تالارها با رعایت پروتکل‌ها از خرداد مجاز خواهد بود، ادامه‌داد: مسئولان تالارهای عروسی طبق همین احتمال‌ها قرارداد بسته‌اند تا در صورت مجاز شدن فعالیت از خرداد، بتوانند کار خود در خدمت‌رسانی به مردم را ادامه دهند.

وی بیان‌کرد: در صورتی که طبق مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا تالارها همچنان مجاز به فعالیت نبودند این قراردادها کنسل خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف خراسان‌جنوبی گفت: در هر صورت باید تدبیری برای رفع مشکل مشاغل و اصنافی که همچنان تعطیل هستند، صورت گیرد چرا که با گذشت بیش از دو ماه از شیوع کرونا و تعطیلی این اصناف از نظر اقتصادی بسیار آسیب دیده‌اند.

علیزاده اظهار کرد: البته تبعیت از قانون یک اصل اساسی است و با مزون عروس‌ها، گیم نت‌ها و تالارهایی که تا قبل از تصویب ستاد ملی کرونا فعالیت خود را آغاز کنند، برخورد خواهد شد.

وی یادآور شد: تا قبل از فعالیت قانونی آرایشگاه‌ها نیز حدود ۱۸- ۱۹ آرایشگاه متخلف پلمپ شدند چرا که سلامت مردم برای ما یک اصل مهم است.

کد خبر 4926294

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا علیزاده اتاق اصناف خراسان جنوبی بیرجند ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا شب قدر ایلام زلزله کمک به نیازمندان ماه مبارك رمضان مواسات بیرجند تالارهای عروسی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۲۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمود حافظی با اشاره به اینکه جلوگیری از فعالیت مؤسسات غیرمجاز ضامن سلامتی مردم است، اظهار کرد: پلیس در راستای تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با اقداماتی که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازد از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه مأموران پاسگاه انتظامی لاکان به همراه نماینده اداره بهزیستی از یک مرکز ترک اعتیاد در سطح حوزه استحفاظی بازدید کردند، افزود: طی بررسی‌های صورت گرفته غیرمجاز بودن فعالیت این مرکز برای پلیس محرز و با هماهنگی قضائی نسبت به پلمب و جلوگیری از ادامه فعالیت آن اقدام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از انتقال ۱۰ معتاد که به اجبار در این مکان نگهداری می‌شدند به مرکز بازپروری و ترک اعتیاد مجاز خبر داد و بیان‌داشت: متصدی ۴۸ ساله این مرکز به دلیل انجام موارد متعدد تخلف و پذیرش بدون مجوز افراد پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس و با تاکید بر نظارت مستمر پلیس بر واحدهای صنفی و برخورد قانونی با متخلفان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه در اماکن عمومی از سوی افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به برخورد قانونی با خاطیان اقدام شود.

کد خبر 6088608

دیگر خبرها

  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم