Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چند ماه گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا، مسابقات ورزشی و به خصوص فوتبال لغو و تعطیل شد.

در همان ابتدا، فدراسیون فوتبال بلژیک اعلام کرد کلوب بروژ قهرمان این فصل است. البته این موضوع با واکنش برخی تیم‌ها همراه شد و حتی یوفا نیز به این ماجرا ورود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال پس از گذشت چند هفته، بار دیگر با تصمیم سازمان لیگ فوتبال بلژیک، کلوب بروژ به عنوان قهرمان این مسابقات انتخاب شد.

در جلسه‌ای که برگزار شد، قهرمانی بروژ نیازمند موافقت ۸۰ درصدی بود که این اتفاق رخ داد تا یاران کاوه رضایی فصل آینده به طور مستقیم در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشند.

همچنین تیم واسلند نیز که تنها ۲۰ امتیاز کسب کرده بود، به دسته پایین‌تر سقوط می‌کند و یکی از تیم‌های لوون یا برشوت جایگزین این تیم خواهد شد.

خنت بلژیک که میلاد محمدی در آن بازی می‌کند، در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا حاضر خواهد شد و شارلوا مستقیم در مرحله گروهی لیگ اروپا حضور دارد. شارلوا از ۲ بازیکن ایرانی به نام یونس دلفی و علی قلی زاده سود می‌برد.

رویال آنتروپ نیز که برای فصل آینده بیرانوند را در اختیار خواهد داشت، در پلی آف لیگ اروپا حاضر است.

استاندارد لیژ نیز در مرحله مقدماتی لیگ اروپا است و برای حضور در مرحله گروهی باید چند تیم را شکست دهد.

کاوه رضایی جزو بهترین‌های فصل شارلروا

به نقل از سایت «voetbalkrant» بلژیک، کاوه رضایی و نیکلسون ۲ مهاجم شارلروا جزو بهترین‌های فصل بودند. آن‌ها برای تیمشان گل‌های حساسی را به ثمر رساندند. رضایی کاملا متروک از بروژ به صورت قرضی به شارلروا برگشت، اما او موفق شده دوباره اوج بگیرد.

مهاجم ایرانی در این فصل برای شارلروا ۱۴ گل به ثمر رساند و ۵ پاس گل داد تا در میان موفق‌ترین‌های فصل باشگاهش قرار بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش لژیونرهای فوتبال ایران لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۳۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود

به گزارش جام جم آنلاین، پس از مشارکت چشم گیر مخاطبان شبکه ورزش سیما  در رای گیری قهرمان ایران که به انتخاب برترین ورزشکاران سال ۱۴۰۲ پرداخت   ، قرار است  پنجم اردیبهشت ماه با پخش زنده تلویزیونی همزمان شبکه ورزش و شبکه سه برترین ورزشکاران سال ۱۴۰۲ در  اختتامیه جشنواره قهرمان ایران معرفی شوند .
در این مراسم که شبکه ورزش میزبان آن است و در سالن همایش های صداوسیما با اجرای پیکان یوسفی برگزار می شود ،ریاست صداوسیما ، نامزدهای قهرمان ایران ،وزیر ورزش و جوانان ، رییس کمیته ملی المپیک ، روسای فدراسیونها و بزرگان ورزش کشور حضور دارند .

دیگر خبرها

  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود
  • بولونیا در یک قدمی اولین حضور تاریخ خود در لیگ قهرمانان اروپا
  • پاسخ به لاپورتا: هیچ بازی‌ای در اروپا تکرار نشده!‏
  • بلژیک: اروپا در آستانه توافق بر سر دارایی های خارجی روسیه است
  • اروپا بازنگری درتجارت با رژیم صهیونیستی را آغاز کرد
  • اروپا بازنگری درتجارت با رژیم صهیونیستی را اغاز کرد
  • درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران
  • درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران در آستانه اجلاس اتحادیه اروپا