Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@21:28:10 GMT

اختصاصی| نان در زنجان از اول خرداد گران می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۳۶۵۰

اختصاصی| نان در زنجان از اول خرداد گران می‌شود

رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به ثابت بودن قیمت نان طی 6 سال گذشته گفت: از اول خردادماه نان در زنجان 20 درصد گران می‌‎شود.

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه در اکثر استان‌ها افزایش قیمت نان عملیاتی شده است، در استان زنجان از پایان اردیبهشت‌ماه عملیاتی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در استان مازندران نیز افزایش قیمت نان از یکم خردادماه عملیاتی می‌شود، گفت: در زنجان نیز طبق مصوبه تنظیم بازار از چند روز دیگر عملیاتی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مصوبه مربوط به اختیاراتی است که مهرماه سال قبل به استان‌ها داده شد تا نسبت به شرایط استان قیمت نان را افزایش دهند، اضافه کرد: اکثر استان‌ها قبل از بهمن سال قبل این افزایش قیمت را اعمال کردند، اما در زنجان با رایزنی صورت گرفته بنا به دلایلی افزایش قیمت نان با تأخیر اجرایی می‌شود.

فغفوری با بیان اینکه طبق برآورد افزایش قیمت نان تقریبا 20 درصد خواهد بود، افزود: این افزایش قیمت تقریبا کف استان‌هاست، چون استان زنجان کارخانجات آردسازی زیادی دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه در برخی از نان‌ها فقط قیمت است و در برخی از نان‌ها وزن چانه تغییر کرده است، گفت: در واقع این بار افزایش قیمت تلفیقی بوده است.

وی با بیان اینکه قیمت نان به صورت توافقی با نانوایان صورت گرفته است، گفت: تصمیم بر افزایش قیمت طوری بوده است که ملاحظه مردم و هم اصناف فعال را در این بخش داشته باشیم.

فغفوری با اشاره به اینکه با ابلاغ قیمت جدید کیفیت نان هم افزایش خواهد یافت، تصریح کرد: به خاطر اینکه قیمت با تأخیر ابلاغ شده، شاهد تخلفاتی در این حوزه هستیم.

وی با بیان اینکه پس از ابلاغ قیمت نظارت‌های لازم انجام خواهد شد، افزود: در صورتی که پس از ابلاغ قیمت تخلفی رخ دهد، پس از تذکر اول اگر بی‌توجهی شد، نسبت به قطع سهمیه اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طی 6 سال گذشته افزایش قیمتی را در زنجان نداشتیم، بیان کرد: در آن سال فقط در یک مقطع یک افزایش 10 درصدی در افزایش قیمت نان لواش انجام شده است.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: افزایش قیمت گرانی زنجان نان فغفوری تخلفی ابلاغ تخلفات قطع کیفیت مقطع اصناف رایزنی افزایش قیمت نان استان زنجان استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۳۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در پاسخ به پرسشی در مورد زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اظهار داشت: افزایش حقوق از ماه آینده برای بازنشستگان و مستمری بگیران اعمال می‌شود و ما به التفاوت فروردین در خرداد به این افراد پرداخت خواهد شد.

وی افزود: هنوز میزان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به صورت دقیق و قطعی معلوم نشده و این افزایش متفاوت از روال پرداختی بازنشستگان دولتی و صندوق بازنشستگی است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه چهارچوب کاری سازمان تأمین اجتماعی برای پرداخت حقوق بازنشستگان متفاوت است و بعد از تصویب در هیأت وزیران اجرایی خواهد شد، گفت: مابه التفاوت پرداختی فروردین بازنشستگان در خرداد به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

کد خبر 845527 منبع: مهر برچسب‌ها حقوق و دستمزد بازنشستگان تامین اجتماعی خبر مهم

دیگر خبرها

  • زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • ادعای حمله اسرائیل به ایران، طلا را گران کرد!
  • ادعای حمله اسرائیل به ایران قیمت طلا را گران کرد
  • گران فروشی و افزایش قیمت خلاف عدالت خودرو پژو پارس
  • جوجه یک روزه چرا گران شد؟
  • جوجه یک روزه گران شد؟ | فروش جوجه با این قیمت ها تخلف است
  • پژو پارس گران شد/ افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو کلید خورد؟
  • پیچ و مهره گران شد، تاثیر افزایش قیمت دلار بر پیچ و مهره
  • نفت ایران بار دیگر تحریم خواهد شد؟
  • نفت ایران دوباره تحریم می‌شود؟