Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@22:39:36 GMT

آخرین عکس از سردار سلیمانی در حرم حضرت علی (ع)

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۳۶۹۵

آخرین عکس از سردار سلیمانی در حرم حضرت علی (ع)

 

در روز ۲۱ ماه رمضان که سالروز شهادت امام علی (ع) است، از عکسی منتشر نشده از شهید حاج قاسم سلیمانی در حرم آن حضرت رونمایی شد.
این تصویر، نشان دهنده آخرین زیارت سردار شهید در حرم امیرالمومنین (ع) است.                       منبع:بهداشت نیوز  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: شهید سردار قاسم سلیمانی حرم حضرت علی ع ماه رمضان سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۳۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز هر چه داریم به برکت خون‌های پاک شهداست

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان، سردار ابوالفضل شکارچی عصر امروز در مراسم سی و ششمین سالگرد شهادت سردار قهرمان شهید حسین املاکی در مسجد جامع لنگرود با بیان اینکه سردار شهید املاکی یک افتخار ملی برای همه ملت ایران بویژه مردم گیلان و شهرستان لنگرود است گفت: رهبر معظم انقلاب فداکاری ایشان را ستودند و از این سردار آزاده به عنوان قهرمان یاد کردند.
وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس یاد گرفتیم اگر مقاومت کنیم پیروزیم افزود: از دوران دفاع مقدس تاکنون به همه دشمنان آموختیم که ایران محل جولان هیچ بیگانه‌ای نیست. 
سردار شکارچی با بیان اینکه امروز هر چه داریم به برکت خون پاک شهداست گفت: امروز به برکت ایستادگی، مقاومت و جانفشانی شهدا، ایران اسلامی از کشوری که زمانی مستعمره بود به یک کشور مقتدر تبدیل شده است.
 معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه نقطه مقابل تمدن غرب، تمدن اسلامی است افزود: امروز نمونه تمدن غرب را در بی اعتنایی کشور‌های غربی نسبت به تجاوز اسرائیل به غزه می‌بینیم.
سردار شکارچی با بیان اینکه سران برخی از کشور‌های عربی هم نه تنها از غزه حمایت نمی‌کنند بلکه حامی رژیم غاصب صهیونیستی نیز هستند، گفت: شورای امنیت درخصوص نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه، چندین بار قطعنامه صادر کرد که آمریکا نه تنها از این قطعنامه حمایت نکرد بلکه آن را وتو و در واقع از رژیم کودک‌کش صهیونسیتی حمایت کرد.
وی با اشاره به اینکه قدرت ایران اسلامی در میادین نظامی و کشور‌های مقاومت برای دشمنان آشکار شده و آنان می‌دانند در این عرصه دیگر نمی‌توانند با ایران اسلامی وارد جنگ شوند افزود: آنان به جنگ نرم و شناختی روی آورده اند و در این جنگ افکار و اعتقادات جوانان را هدف گرفته اند.
معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب ابلاغی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: تمرکز رهبر معظم انقلاب در این بیانیه موضوع جوانان است و بر این اساس همه وظیفه داریم تا مسیر را برای رشد جوانان و آشنا کردن آنان نسبت به آرمان‌های انقلاب هموار کنیم.
سردار شکارچی افزود: انتظار شهدا این است که با برگزاری یادواره‌های شهدا در مسیر معرفی آرمان‌ها و حفظ دستاورد‌های آنان گام برداریم.
همچنین پیش از آغاز مراسم یادواره سردار شهید املاکی، سردار شکارچی، سخنران مراسم سی و ششمین سالگرد شهادت سردار املاکی به همراه سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان، سرهنگ حسن حبیبی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سابق سپاه قدس گیلان و جمعی از دیگر مسئولان با حضور در منزل سردار شهید املاکی با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.
سردار شکارچی در این دیدار با اشاره به ایثارگری‌های سردار شهید املاکی، از صبر و مقاومت خانواده این سردار شهید قدردانی کرد.
سردار شکارچی یادآور شد؛ کار و عمل خالصانه شهید املاکی سبب شد تفکر مقاومت و جهاد تا عمق سرزمین‌های اشغالی نفوذ کند و ارتش تا بن دندان مسلح صهیونیست و اذنابش را به زانو در بیاورد.
همچنین در پایان این دیدار، لوح سپاس به همسر سردار شهید املاکی اعطا شد.

دیگر خبرها

  • امروز هر چه داریم به برکت خون‌های پاک شهداست
  • پخت بیش از یک هزار غذای اطعام مهدوی در اندیمشکی 
  • سی و ششمین سالگردشهادت سردار املاکی
  • روحانی: تمام وزرا را بدون استثنا با رهبری چک کردم | سردار سلیمانی درخواست وزیر دفاع سپاهی کرد
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در حرم‌های حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) + فیلم
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • رشد ۷ درصدی تولید بنزین در ۱۴۰۲/ ساخت پتروپالایشگاه شهید سلیمانی امسال آغاز می‌شود
  • آغاز عملیات پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • راه‌اندازی ۳۵ دارالقرآن در استان فارس