Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان سنجش گفت: فرصت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ ساعت ۲۴ امشب، ۲۷ اردیبهشت ماه ۹۹ به پایان می‌رسد.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ به منظور پذیرش در رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی در روز‌های ۲ و ۳ مردادماه ۹۹ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: با توجه به اعلام تاریخ جدید برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ (در روز‌های ۲ و ۳ مردادماه ۹۹)، تسهیلاتی برای داوطلبان ثبت نام کننده و جامانده در نظر گرفته شد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: در مجموع فرصت‌های قبلی تاکنون ۶۷۶ هزار و ۹۵۵ نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: داوطلبانی که پیش از این در مراحل قبلی (۱۶ تا ۲۸ آذر ۹۸، ۱۴ تا ۱۶ بهمن ۹۸، اول تا سوم اردیبهشت ۹۹) در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ ثبت‌نام کرده‌اند تا ساعت ۲۴ امروز شنبه ۲۷ اردیبهشت فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به مشاهده، کنترل و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

زرین آمیزی افزود: داوطلبانی که قبلاً در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده‌اند، نیز می‌توانند تا ساعت ۲۴ امروز شنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۹ پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و همچنین اطلاعیه‌های مربوط به اصلاحات آن (به تاریخ‌های ۲۵ آذر ۹۸ و ۱۴ بهمن ۹۸) در این آزمون ثبت‌نام کنند.

آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ به منظور پذیرش دانشجو در رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و دانشگاه آزاد اسلامی در روز‌های ۲ و ۳ مردادماه ۹۹ برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون کارشناسی ارشد سازمان سنجش ثبت نام آزمون آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ ۲۷ اردیبهشت سازمان سنجش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۳۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا کریمیان با اعلام این خبر، گفت: تاکنون بیش از 67 هزار نفر از داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳ انتخاب رشته کرده‌اند و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند تا روز شنبه 8 اردیبهشت نسبت به ثبت كدرشته ‌محل‌های انتخابی خود به میزان حداكثر 50 كدرشته ‌محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی كه در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

وی خطاب به متقاضیان تأکید کرد: ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس كدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از كدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

او در پایان به داوطلبان توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمديد مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دكتري سال 1403 که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • مهلت ثبت‌نام آزمون سنجش شایستگی‌های فنی‌‌وحرفه‌ای‌ها تا نهم اردیبهشت
  • مهلت ثبت‌نام آزمون سنجش شایستگی‌های فنی‌ وحرفه‌ای‌ها تا نهم اردیبهشت
  • مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد