Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛مظفر علی شائی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام به مناسبت روز روابط عمومی  طی پیامی روز روابط عمومی را تبریک گفت.

متن به شرح آن است:

بسمه تعالی

بدون شک ارتباطات یکی از مهمترین زیرساخت‌های توسعه در هر کشور محسوب می‌شود که بدون آن، توسعه امری محال و دست نیافتنی تلقی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است تا به نقش و اهمیت جایگاه ارتباطات و روابط عمومی پرداخته و مسئولین امر در این زمینه علاوه بر ارج نهادن به زحمات فعالین عرصه ارتباطات و روابط عمومی‌ها، راه‌های توسعه ارتباطات را برنامه ریزی و پیگیری نمایند.

قشری زحمت کشی که تلاش دارند تا مردم به راحتی در جریان اخبار و عملکرد دستگاه‌ها و سازمان‌ها قرار گرفته و در برابر نظرات، پیشنهادات و نقد افکار عمومی پاسخگو باشد و از سوی دیگر با انعکاس به موقع مسائل، مشکلات، کاستی‌ها و نیاز‌های مخاطبین، مسئولین و مدیران را در اتخاذ تصمیمات صحیح و راه گشا و حل مشکلات جامعه یاری نماید، که نتیجه آن اقناع افکار عمومی، بهبود و ارتقای سطح خدمات رسانی به مردم و افزایش مشارکت عمومی و نشاط و امید در جامعه را به همراه خواهد داشت؛ لذا برخود وظیفه دانستم ضمن ارج نهادن به زحمات تمامی فعالین عرصه ارتباطات و روابط عمومی، و مسئولین و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی تبریک عرض نمایم و توفیق روزافزون تمامی خدمتگزاران صدیق به اسلام و مسلمین از خداوند منان مسئلت دارم.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روابط عمومی روز ملی ارتباطات ورزش و جوانان ارتباطات و روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  در مراسم افتتاح پروژه‌های برق منطقه‌ای استان سمنان در شهرستان میامی گفت: از مجموع این روستاهای متصل به اینترنت پرسرعت، چهار روستا در دولت سیزدهم از این خدمت بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: یکی از دلایل اتصال دیرهنگام روستاها به شبکه ملی ارتباطات و برخورداری از اینترنت پرسرعت، نبود زیرساخت مناسب مانند برق است.

وی خاطرنشان کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توسعه زیرساخت‌های انرژی و ارتباطی هستیم تا مردم بتوانند بدون محدودیت در جهش تولید مشارکت داشته باشند.

برگزاری نشست با موضوع تبیین دستاوردهای نظام و اقدامات دولت سیزدهم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان سمنان از دیگر برنامه‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان میامی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بیش از هفت هزار روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها به ویژه راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • بخش زیادی از حملات هکری رژیم صهیونیستی به زیرساخت‌های ارتباطی خنثی شد
  • بخش زیادی از حملات هکری توسط رژیم صهیونیستی به زیرساخت‌های ارتباطی کشور خنثی شده است
  • روزنامه اطلاعات : عشق که یکطرفه نمی شود؛ مسئولین هم مردم را دوست بدارند
  • دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها
  • امضای قرارداد توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین ایرانسل و شهرداری قائمشهر
  • امضای قرارداد توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین ایرانسل و قائمشهر