Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@17:56:40 GMT

رئیس سازمان جاسوسی کره شمالی تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۵۳۴۹

ساعت 24-یکی از روزنامه‌های کره جنوبی به نقل از اسناد به دست آمده از سوی وزارت اتحاد این کشور گزارش کرد، رئیس آژانس جاسوسی کره شمالی و رئیس نیروهای امنیتی رهبری این کشور از سمت‌هایشان برکنار شده‌اند.

به نوشته روزنامه Korea Herald، جانگ کیل-سونگ، رئیس سازمان جاسوسی کره شمالی موسوم به "اداره کل شناسایی" و یونگ جونگ-رین، رئیس نیروهای امنیتی کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی از سمت‌هایشان برکنار شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه همچنین گزارش کرد، کوآک چانگ-سیک قرار است ریاست گارد عالی را که مسئول حفاظت از کیم جونگ است، به دست بگیرد. خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی نیز گزارش کرد که ژنرال ارتش ریم کوآنگ – ایل نیز رئیس جدید آژانس اطلاعات کره شمالی خواهد بود. هیچ کدام از این دو روزنامه اشاره‌ای به دلیل و هدف این برکناری‌ها و تغییرات در کره شمالی نکرده‌اند.

روزنامه Korea Herald از قول یکی از مقام‌های کره جنوبی که خواست نامش فاش نشود، نوشت، شاید کیم جونگ اون به دنبال تحکیم جایگاه قدرت خود و انتصاب متحدان نزدیک و دارای عملکرد خود در شغل‌های کلیدی کشور است.این گزارش‌ها درباره تغییرات در کره شمالی چند هفته پس از آن منتشر شد که کیم جونگ اون پس از یک ماه غیبت، بار دیگر در انظار عمومی دیده شد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: کره شمالی کیم جونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۵۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - سه شنبه ۴ اردیبهشت

روزنامه امروز خراسان جنوبی را مشاهده کنید.

ریزگردها در چشم خراسان جنوبی در روزنامه آوای خراسان جنوبی عنوان تیتر روزنامه‌ای است که می‌توانید امروز مشاهده کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • پیش بینی برداشت بیش از ۷۰۰ تن گل محمدی در خراسان جنوبی
  • مانورهای فضایی مشترک آمریکا و کره جنوبی
  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • سفر یک هیات دیپلماتیک کره شمالی به ایران
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - سه شنبه ۴ اردیبهشت