Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پزشکی باشگاه استقلال تاکید کرد که عده‌ای دوست دارند مسابقات لیگ برتر فوتبال برگزار شود و این اتفاق هم رخ خواهد داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دکتر امین نوروزی در گفت‌وگو با برنامه «تهران ورزشی» در پاسخ به این سوال که تحلیلش درباره از سرگیری مسابقات لیگ برتر چیست؟ اظهار داشت: اساتید و دوستان در این چند روز مصاحبه‌های خیلی خوب و زیادی کردند و متفق‌القول بر این نظر بودند که مسئولان، باید لیگ را برگزار کنند و دیگر لزومی ندارد که من یا گروه پزشکی که در کنار بازیکنان مصدوم واقعا خدمت می‌کنند و می‌توانند صاحب‌نظر اصلی باشند، حرف بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: عده‌ای که دوست دارند لیگ برگزار شود و حتما هم خواهند توانست لیگ را برگزار کنند و لزومی ندارد که امثال من که 25 سال در کنار بازیکنان و مصدومان ورزشی از صفر تا 100 مشکلات بازیکنان قرار داشتم، صحبت کنم. کاری به قهرمانی، رتبه و تیم‌ اول و پنجم ندارم. همه بازیکنان بالاخره یک زندگی حرفه‌ای دارند و وقتی این زندگی حرفه‌ای دچار مشکل می‌شود چند خانواده را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

 

نوروزی عنوان کرد: ما از حداقل امکانات محروم هستیم. در استقلال و بعضی از تیم‌ها شاید برای تغذیه هم مشکل داشته باشیم و چطور می‌توانیم زمین چمن‌مان را عاری از میکروب و ویروس کنیم؟ چطور می‌توانیم تمام تجهیزات ورزشی تیم و باشگاه را عاری از ویروس کنیم؟ آیا به ما ضمانت می‌دهید که در داخل تیم کیت آزمایش و متخصص بیاورید و از بازیکنان تست بگیرید و آیا فکر می‌کنید این تست گرفتن در هر 3-4 روز کافی است؟ این ویروس ممکن است از یک اتاق، یک ماشین و ... منتقل شود. این ویروس پیامدهای مهلکی دارد.

 

معاون پزشکی باشگاه استقلال در واکنش به صحبت‌های حریرچی معاون وزارت بهداشت که گفته دیگر درباره فوتبال صحبت نمی‌کنم، تصریح کرد: از جایگاه استقلال صحبت نمی‌کنم بلکه از جایگاه سلامت ورزش حرف می‌زنم. وقتی در این رشته وارد شدم، افراد زیادی در این حوزه کار نمی‌کردند و  فقط دکتر زرینه بود، ما مستقیم در کنار بازیکنان بودیم و می‌دانیم اگر بازیکنان دچار مشکل شوند و زندگی حرفه‌ای‌شان را از دست بدهند چه مشکلاتی پیدا می‌کنند.

 

نوروزی افزود: نباید سطحی‌نگر باشیم و باید حرفه‌ای تصمیم بگیریم. المپیک تعطیل شد، آیا آنها هم منطق نداشتند و فکر می‌کردند باید سرسری تصمیم بگیرند؟ بازیکنان باید امکانات در اختیارشان قرار بگیرد. ما نامه‌ای آماده کردیم تا به سازمان لیگ بدهیم و در این نامه خواسته‌ایم که یکسری تسهیلات برای ما تهیه کنند. مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح در اختیار‌مان باشد. آیا می‌توانیم چمنی که استفاده کنیم دور آن را حصار بکشیم و بگوییم فقط استقلال استفاده کند و آیا اجازه ضدعفونی کردن آن زمین را به ما می‌دهند و این اجازه را می‌دهند که نگذاریم کسی از آن زمین استفاده نکند؟

 

نوروزی گفت: باید ابزار لازم را در اختیار همه تیم‌ها قرار دهند و همه تیم‌ها این امکانات را داشته باشند. آیا می‌دانیم ورزشکاری که دچار مشکل می‌شود چه زمانی به زمین فوتبال برمی‌گردد؟ کاری ندارم چه تیمی اول می‌شود یا چه مقامی کسب می‌کند. تجربه‌ نشان داده که یک تیم در رتبه اول بوده ولی در هفته‌های پایانی پایین آمده است،  ولی من به سلامت بازیکنان نگاه می‌کنم و چون همه بازیکنان دغدغه سلامتی‌شان را دارند. مطمئن هستم که لیگ را برگزار خواهند کرد و فقط امیدوارم که هیچ مشکلی برای ورزشکاران پیش نمی‌آید.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دکتر نوروزی برنامه تهران ورزشی لیگ برتر کرونا حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۵۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان شمس آذر برای بازی با استقلال ممنوع المصاحبه شدند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم شمس آذر قزوین در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۸ روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خواهد رفت اما بازیکنان این تیم برای این دیدار ممنوع المصحبه هستند.

مصیب چگینی سرپرست تیم شمس آذر به خبرنگار ورزشی آنا خبر داد با تصمیم سعید دقیقی سرمربی تیم قزوینی، بازیکنان تیم برای بازی با استقلال ممنوع المصاحبه هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشگیری از مسمومیت غذایی
  • همایش بزرگداشت دکتر زهرا شجاعی 13 اردیبهشت در قم برگزار می شود
  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • شاگردان آنچلوتی از روی لوگوی منچسترسیتی رد نشدند!
  • سعدی‌پژوهان در شیراز بر خوان سعدی می‌نشینند
  • امتناع بازیکنان رئال مادرید از پا گذاشتن روی لوگوی منچسترسیتی هنگام ورود به زمین اتحاد / فیلم
  • سعدی‌پژوهان صبح شنبه در شیراز بر خوان سعدی می‌نشینند
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • بازیکنان شمس آذر برای بازی با استقلال ممنوع المصاحبه شدند