Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@00:26:42 GMT

جاده کرمان - رفسنجان اصلاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۵۹۱۷

جاده کرمان - رفسنجان اصلاح می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، علی حاج سید علیخانی اظهار کرد: رویه آسفالت ۱۲ کیلومتر از جاده کرمان-باغین به سمت رفسنجان در محدود رباط کریم دچار مشکلات زیادی است.

سید علیخانی بیان کرد: برای اصلاح رویه آسفالت بعد از درزگیری باید لایه رگلاژی در مکان مورد نظر ریخته شود. این لایه رگلاژی باید حدود یک تا دو ماه زیر بار ترافیک باشد تا افت و خیزهایش انجام و بعد از آن، رویه آسفالت اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: حدود ۳ کیلومتر از این محور آسفالت شده و مابقی آن در حال انجام است. امیدواریم تا ماه آینده کل روکش آسفالت این محور تکمیل شود.

مدیرکل راهداری شمال کرمان گفت: با این اقدام دیگر در دو باند محور کرمان-رفسنجان در زمینه رویه آسفالت مشکلی وجود نخواهد داشت البته راه‌ها نیاز به نگهداری‌های مدوام دارند.

کد خبر 512060 برچسب‌ها استان‌ کرمان سفر - جاده

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کرمان سفر جاده رویه آسفالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید خسروی اظهار کرد: خوشبختانه به دلیل پاکسازی دهانه پل‌ها، سیلاب‌ها آسیبی به ابنیه فنی و جسم راه در محور امرآباد به شانق وارد نکرده و فقط در مقاطعی موجب آب شستگی شانه خاکی راه شده که در حال حاضر راهداران با استفاده از ظرفیت ماشین آلات سنگین در اختیار، مشغول به پاکسازی سطح جاده و ایمن سازی نقاط پرتگاهی هستند.

وی افزود: به دلیل وجود ۲ رودخانه موازی فصلی در دو طرف این محور و طغیان رودخانه‌ها به علت حجم بالای دبی آب، در نهایت چند ساعت منجر به آبگرفتگی محور و اراضی دامنه کوه شده بود که با حضور به موقع راهداران پس از فرونشست آب‌های سطحی و تلاش‌های صورت گرفته، پاکسازی محور انجام و تردد در محور به صورت روان جریان دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اراک گفت: عملیات ایمن سازی محور نیز با استفاده از شش دستگاه ماشین آلات راهداری شروع شده و تا ۲۴ ساعت آینده رفع آب شستگی و رفع نقاط پرتگاهی انجام خواهد شد.

کد خبر 6087784

دیگر خبرها

  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه کرمان
  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در کوه های سرچشمه رفسنجان
  • حجم طرح‌های راهداری در بهاباد ۱۵ برابر شده است
  • روکش آسفالت محور روستایی اسلامیه سرند