Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا پورمحمدی روز شنبه با صدور پیامی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، با اشاره به تحولات سریع و روزافزون در حوزه ارتباطات جهانی، تقویت زیرساخت‌های نوین و طراحی الگوهای جدید ارتباطی را ضروری دانست.

وی افزود: مسوولیت متولیان و فعالان این حوزه میان‌رشته­ ای و هنر- علم را خطیرتر می­ کند؛ چنان‌که امروزه فناوری اطلاعات و شیوه های گوناگون استفاده از آن، به بخش جدانشدنی زندگی بشر تبدیل شده و در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، به عنوان یکی از شاخص‌های اصلی توسعه و پیشرفت شمرده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورمحمدی در بخش دیگری از این پیام یاد آور شده است: نفوذ شبکه‌های ارتباطی در تمامی ارکان اقتصادی و اجتماعی و فراگیری فناوری اطلاعات در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی، ارتقای روزافزون زیرساخت‌های ارتباطی را به امری اجتناب‌ناپذیر بدل ساخته است.
 
وی گفت: در ماه‌های اخیر که ظهور بحران کرونا، امکان ارتباطات فیزیکی را به حداقل رسانده، نقش و اهمیت استراتژیک راه‌های نوین ارتباطی بیش از پیش آشکار شده و فناوری اطلاعات به وسیله‌ای برای تجارت، آموزش، ارائه خدمات و انتشار اطلاعات تبدیل شده است، بخش عمده‌ای از موفقیت‌ها در زمینه کنترل این بحران، مرهون تقویت دانش فناوری اطلاعات و استفاده از ابزارهای آن در اطلاع­رسانی و فرهنگ­سازی برای رعایت سبک زندگی جدید بوده است. از این رو لازم است تلاش‌ها در حوزه ارتباطات، به‌ویژه فناوری اطلاعات همگام با تحولات پرشتاب جهانی پیش برود تا در این عرصه حرفی برای گفتن داشته باشیم.
 
استاندار آذربایجان شرقی همچنین ادامه داد: یکی از جنبه‌های مهم و تأثیرگذار حوزه ارتباطات، مدیریت افکار و روابط عمومی است. بدیهی است که با تغییرات گسترده در حوزه ارتباطات، پیچیدگی‌های حوزه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی نیز افزون‌تر شده و امروزه دیگر مدیریت و اقناع افکار عمومی با الگوهای سنتی امکان‌پذیر نیست. با توجه به اینکه شاخص امید، اعتماد و رضایت‌مندی عمومی، ارتباط تنگاتنگی با حوزه روابط عمومی دارد، طراحی و اجرای الگوهای جدید ارتباطی با محوریت شفافیت، تعامل و پاسخ‌گویی و با تأکید بر دسترسی آزاد به اطلاعات، مشارکت‌جویی و روشنگری، باید در دستور کار فعالان این حوزه قرار گیرد.
 
پورمحمدی با تبریک روز جهانی ارتباطات به تمام فعالان حوزه ارتباطات، فناوری اطلاعات و روابط عمومی در آذربایجان شرقی، از تلاش‌های صورت گرفته در جهت ارتقای مشارکت و هم‌افزایی در بین گروه‌های مختلف جامعه قدردانی و ابراز امیدواری کرد این تلاش‌ها در جهت پیشرفت و توسعه همه‌جانبه استان موثر باشد.

برچسب‌ها روز ارتباطات و روابط عمومی آذربایجان شرقی ارتباطات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز ارتباطات و روابط عمومی آذربایجان شرقی ارتباطات روز ارتباطات و روابط عمومی آذربایجان شرقی ارتباطات آذربایجان شرقی فناوری اطلاعات حوزه ارتباطات روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زارع پور به خبر خرید سهام دیجی کالا توسط همراه اول

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه ماهواره‌های متعددی در ساخت داریم و ماهواره‌هایی آماده پرتاب داریم، گفت: سعی می‌کنیم ماهواره‌های سنجشی متعددی را داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، عیسی زارع‌پور در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: سیاست ما در وزارت ارتباطات این است که اولویت اپراتور‌ها توسعه شبکه باشد. اگر اپراتور‌های تلفن همراه پولی دارند باید نخست به این بخش (توسعه شبکه) اختصاص دهند.

وی افزود: من نه خریدارم نه فروشنده که بخواهم خرید دیجی‌کالا از سوی همراه اول را تأیید یا تکذیب کنم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین با بیان اینکه سال گذشته در تعامل وزارت علوم با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پنجره واحد برای دانشگاه‌ها راه‌اندازی شد که تا کنون بیش از ۲۶۰ دانشگاه عضو آن شده‌اند، اظهار کرد: این اقدام مشترک در ارزیابی اتحادیه بین‌المللی مخابرات به عنوان یکی از طرح‌های برتر انتخاب شد که مایه خوشحالی و افتخار است.

زارع پور تاکید کرد: انشاءلله امسال مانند سال گذشته مسیر هوشمندسازی دولت را دنبال خواهیم کرد؛ در حال حاضر ۷۰ درصد خدمات دولت از طریق پنجره هوشمند دولت به مردم ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه ماهواره‌های متعددی در ساخت داریم و ماهواره‌هایی آماده پرتاب داریم، گفت: سعی می‌کنیم ماهواره‌های سنجشی متعددی را داشته باشیم، یعنی چند ماهواره تصویربرداری در فضای کشور داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی ستارخان اهر
  • اپراتورها متعهد به افزایش ۵۰ درصدی سرعت اینترنت شدند
  • تعهد مهمی که وزارت ارتباطات از اپراتورهای تلفن همراه گرفت
  • بیش از هفت هزار روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم
  • ۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • واکنش زارع پور به خبر خرید سهام دیجی کالا توسط همراه اول
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 
  • ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است