Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: فعلاً تصمیم جدیدی برای پرداخت حقوق اضافه به ورزشکاران به دلیل تعویق المپیک گرفته نشده است. تاریخ انتشار: 12:33 - 27 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۱۱۹۴

خبرگزاری میزان - کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره وضعیت ورزشکاران المپیکی و تمرینات آنها صحبت‌هایی را به شرح زیر مطرح کرد:

*قرار بر این است ورزشکارانی که سهمیه گرفته‌اند با همین شرایط موجود فعالیت خود را ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته برگزاری کمپ‌ها به صورت گروهی تصویب نشده و ما منتظر نظر ستاد مبارزه با کرونا هستیم.

*پیشنهادی که به کمیته ارائه شده این است بسته تمرینی در اختیار ورزشکاران قرار بگیرد و این موضوع تصویب شده و از طریق فدراسیون‌ها به ورزشکاران ارائه می‌شود. برنامه‌ریزی‌ها برای شرایط فعلی است تا زمانی که اردو‌ها و تمرینات از سر گرفته شود. این پکیج‌ها چند وسیله تمرینی است تا ورزشکاران در خانه تمرین کنند.

*درباره شرایط جدید تمرینی برای رشته‌هایی که اعلام شده، باید بگویم این شرایط جدید برای رشته‌هایی است که برخوردی نیستند. مثلا رشته‌های کاراته، تکواندو و کشتی را شامل نمی‌شود.

*می‌دانیم IOC اعلام کرده ۸۰۰ میلیون دلار ضرر دیده است. آنها همچنین اعلام کرده‌اند به فدراسیون‌ها و کمیته‌های ملی المپیک مبلغی را کمک خواهند کرد، اما هنوز رقم آن مشخص نیست.

*با تعویق المپیک برنامه‌ای برای پرداخت حقوق اضافه به المپیکی‌ها، هیچگونه تصمیم جدیدی گرفته نشده است. ۶ ماه از این کمک هزینه پرداخت شده و یک مرحله دیگر هم پرداخت خواهد شد.

*ما قانونی نداریم که به پاداش قهرمانان مالیت تعلق نمی‌گیرد. البته کمیته ملی المپیک پاداش مدال‌آوران را پای سکو به صورت ارزی پرداخت می‌کند که مالیات ندارد.

بیشتر بخوانید: دوشنبه مراسم اهدای مدال و کاپ به موزه المپیک

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک ویروس کرونا کمیته بین المللی المپیک ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۶۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است

کمال نوراله زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در سال گذشته آمار ورزشکاران سازمان یافته استان به ۶۲ هزار و ۵۴۵ نفر رسید که از این تعداد ۴۲ هزار و ۸۹۲ نفر را آقایان و ۱۹ هزار و ۶۵۳ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه به ترتیب رشته‌های ورزشی فوتبال، ورزش همگانی و والیبال بیشترین آمار ورزشکاران سازمان یافته را دارند، خاطرنشان کرد: سال گذشته دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های آشنایی با نقش فعالیت بدنی مستمر و منظم، کارگاه آشنایی با روش‌های اصلاح سبک زندگی، کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اسکلتی عضلانی زنان شاغل در محیط کار، کارگاه احیای قلبی، کمک‌های اولیه و تغذیه ورزشی، کارگاه روانشناسی ورزشی، کارگاه " آگاه سازی و پیشگیری از بیماری‌های شایع زنان" و با حضور بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر در اردبیل برگزار شد.

رییس هیات پزشکی – ورزشی استان اردبیل با بیان اینکه کمیته مسابقات این هیات با کادر مجرب پزشکی و ورزشی بیش از دو هزار ساعت مسابقات مختلف را پوشش پزشکی داده است، افزود: این کمیته یک هزار و ۵۵۰ ساعت مسابقات در بخش آقایان و ۴۵۰ ساعت مسابقات در بخش بانوان را پوشش پزشکی داده است.

نوراله زاده کمیته توانبخشی این هیات را یادآور شد و بیان کرد: ۳ هزار و ۵۰۰ جلسه خدمات توانبخشی و فیزیوتراپی به ۷۸۰ ورزشکار در مرکز فیزیوتراپی هیأت پزشکی ورزشی استان برای بانوان و آقایان ورزش ارائه شده است.

وی تصریح کرد: در بخش عملکرد ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی تعداد بازرسی‌های ادواری از ۱۴۵ باشگاه انجام شده و در راستای اجرای این طرح ۲۵ باشگاه اخطار پلمب و سه باشگاه نیز پلمب شده‌اند.

رییس هیات پزشکی ورزشی استان اردبیل از تعامل مناسب مسئولان و بازرسان امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان در راستای پیشبرد اهداف ستاد نظارت خبر داد و اظهار کرد: کمیته تغذیه و روان شناسی با ارائه خدمات مشاور تغذیه به ۲۰۰ نفر از ورزشکاران و ارائه خدمات مشاوره روان شناسی به ۱۸۰ نفر از ورزشکاران استان اردبیل در این حوزه نیز موفق عمل کرده است.

نوراله زاده از صدور یک هزار و ۳۵۰ گواهی صحت، سلامت و معاینات ورزشی ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی خبر داد و خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۹ نفر از ورزشکاران آسیب دیده به فدراسیون پزشکی ورزشی برای ادامه درمان معرفی شدند.

کد خبر 6081551

دیگر خبرها

  • معیارهای جدید محاسبه و پرداخت حقوق کارگران اعلام شد/ اولین مزد ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • جایزه نقدی المپیک زیر سوال رفت!
  • آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • مخالفت با پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک
  • دختر المپیکی رکورد ایران در تپانچه 25 متر را شکست
  • مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا
  • نخستین مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا با حضور گودرزی