Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@01:43:24 GMT

۷۹ واحد صنفی متخلف در طرح فاصله گذاری اجتماعی بوشهر پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۶۳۹۲

۷۹ واحد صنفی متخلف در طرح فاصله گذاری اجتماعی بوشهر پلمب شد

رییس مرکز بهداشت و درمان شهرستان بوشهر از پلمپ 79 واحد صنفی در شهرستان بوشهر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن فخرایی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سپاس، با تاکید بر رعایت ملاحظات بهداشتی از سوی اصناف مختلف شهرستان بوشهر بر کنترل و نظارت بر فعالیت اصناف شهرستان تاکید کرد و از برخورد قانونی با اصنافی که نسبت به مسائل بهداشتی کم توجهی می کنند، خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: ۷۹  واحد صنفی متخلف از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان بوشهر تعطیل و پلمپ شده‌اند.

فخرایی افزود: از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون ۱۰ هزار و ۶۴۰مورد بازدید از اماکن عمومی و مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی در سطح شهرستان توسط بازرسان بهداشت محیط انجام‌شده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوشهر تصریح کرد:۲۱ بازرس در قالب ۱۵ تیم دونفره و یک‌نفره کار نظارت بر صنوف را بر عهده‌دارند.

وی در پایان از شهروندان خواست با ماندن در خانه و پرهیز از رفت و آمدهای غیرضروری در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا مشارکت فعالانه داشته باشند.

/ انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۶۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳)

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی درخصوص این خبر تصریح کرد: در گشت مشترک مدیریت بازرسی اصناف با دیگردستگاه‌های نظارتی، ۳ سالن زیبایی، یک واحد صنفی پوشاک و یک فروشگاه عرضه شکلات در خیابان خیام ۱۱، به‌علت تخلفات گران‌فروشی و عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی پلمب شدند.

منبع: شهرآرا

دیگر خبرها

  • کاهش شیوع سالک در سمنان
  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان
  • پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز