Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:15:59 GMT

توزیع افزون بر هزار و ۶۱۵ تن کالای اساسی در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۶۴۱۵

توزیع افزون بر هزار و ۶۱۵ تن کالای اساسی در خراسان شمالی

سیدجلال موسوی روز شنبه اظهار داشت: این کالاها شامل برنج و شکر است که در قالب طرح ضیافت در ماه مبارک رمضان و همچنین طرح کمک های مومنانه، مواسات و همدلی با مشارکت تمامی دستگاه ها توزیع شد.

وی افزود: سعی کرده ایم تا نیاز مصرفی بازار را با توجه به عرضه بیشتر برای وضعیت بازار و شرایط کنونی حاکم بر جامعه به واسطه بیماری کرونا تامین کنیم و به گونه ای که اجازه افزایش قیمت برای محصولاتی چون برنج و شکر در ماه مبارک رمضان که مصرف بیشتری دارند، ندهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سهمیه کالای اساسی طرح ضیافت شامل هزار و ۳۸ تن برنج هندی و ۵۷۷ تن شکر سفید به خراسان شمالی ابلاغ شده است، در این طرح برنج هندی طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلوگرم برای مباشر تحویل در انبار ۷۲ هزار ریال و قیمت تنظیم بازار شکر سفید به ازای هر کیلوگرم ۴۰ هزار و ۵۰۰ ریال تعیین شده است.

موسوی اظهار داشت: سهمیه اختصاص داده شده برنج هندی در اختیار مباشران قرار داده شده است و شهروندان می توانند به فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف استان اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنند.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.

برچسب‌ها بجنورد برنج خراسان شمالی شکر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد برنج خراسان شمالی شکر بجنورد برنج خراسان شمالی شکر خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، سامان احمدزاده روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه امسال برای اجرای آسفالت و لکه گیری ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است، اظهار کرد: از این میزان ۶ هزار میلیارد ریال در قالب آسفالت اساسی معابر اصلی و ۶ هزار میلیارد ریال نیز برای لکه گیری اساسی در قالب خدمات محله‌ای هزینه می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با بیان اینکه این طرح بر اساس اولویت‌بندی کمیته فنی شهرداری اجرا می‌شود، گفت: در سال گذشته نیز ۳۲۲ هزار تن آسفالت با اعتبار پنج هزار میلیارد ریال در معابر اصلی و محلات این شهر اجرا شد.

احمدزاده، ادامه داد: بر اساس افکارسنجی انجام شده، شهروندان تبریزی رضایتمندی بیشتری از عملکرد شهرداری تبریز در حوزه آسفالت در سال گذشته نسبت به سال‌های قبل داشتند و یکی از مطالبه‌های آنان در سال ۱۴۰۳، آسفالت معابر و محلات است.

وی یادآور شد: معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز در راستای ارتقای کیفیت و طول عمر آسفالت معابر، نظارت مستمری در مراحل مختلف تولید، انتقال و توزیع آسفالت دارد.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: معابر اصلی شهر و محلاتی که نیاز به آسفالت‌ریزی و یا لکه‌گیری دارند، توسط مناطق دهگانه و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز احصا شده و بر اساس اولویت و نیاز مناطق آسفالت‌ریزی می‌شود.

احمدزاده، افزود: در فروردین ماه سال جاری با وجود شرایط جوی نامساعد، ۱۴ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در سطح شهر انجام شده است که این میزان از اردیبهشت تا پایان سال به صورت جهشی هر ماه اجرا می‌شود.

کد خبر 6088636

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • ساخت ۱۰ تلمبار مشارکتی نوغانداری در خراسان شمالی
  • اینفوگرافیک | مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)