Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@17:27:27 GMT

بارش باران سحرگاهی در مسجدالنبی و مسجدالحرام خالی از جمعیت +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۶۶۱۳

‍‍‍‍‍‍

سحرگاه امروز بارش رحمت الهی در مسجدالنبی (ص) و مسجدالحرام که به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا به روی زائران بسته شده است، غربت خاصی در این اماکن مقدس بدون حضور زائر حاکم کرد.

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، مسجدالنبی (ص) در مدینه منوره و مسجدالحرام در مکه مکرمه پس از شیوع کرونا در جهان به دستور سعودی‌ها بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، ابتدا تشرف زائران کشورهای دیگر به عربستان برای برپایی عمره مفرده متوقف شد و پس از آن نیز با اعمال محدودیت‌ها در این کشور، سفر به مکه و مدینه هم ممنوع شد وحتی خود مردم این شهرها نیز امکان تشرف به مسجدالحرام و مسجد النبی (ص) را نداشتند.

سحرگاه امروز بیست و دوم ماه مبارک رمضان، در مدینه منوره و مکه مکرمه باران رحمت الهی بارید و مسجدالنبی (ص) و خانه خدا که به دلیل بسته بودن آن به منظور جلوگیری از کرونا خالی از زائر بود، همچون قبرستان بقیع فضای غریبی داشت.

البته در مسجدالحرام تعدادی از کارکنان حرم حضور داشتند و با بارش رحمت الهی بر دور خانه خدا طواف کردند. همچنین زیر ناودان طلا در خانه خدا قرار گرفته و به دعاخوانی پرداختند.

 در ادامه فیلم‌هایی از خالی بودن مسجدالنبی (ص) و خلوت بودن مسجدالحرام در هنگام نزول رحمت الهی در سحرگاه بیست و دوم ماه رمضان را مشاهده می‌کنید:

 

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بارش باران فیلم ماه رمضان حج مکه مکرمه مدینه منوره حج تمتع باران مسجدالنبی خانه خدا باران در مکه رحمت الهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۶۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران و سیل در زواره

دریافت 17 MB

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها-علیرضا صفاری‌فر: به دنبال بارش شدید باران در شهرستان اردستان، بارش باران در شهر زواره نیز باعث ایجاد روان‌آب و سیل شده است.

کد خبر 6086637

دیگر خبرها

  • شادی مردم از بارش رحمت الهی در مناطق مختلف استان همدان
  • (تصاویر) بارش باران بهاری در تهران
  • بارش شدید باران و سیل در زواره
  • شادی کشاورزان مازندرانی از بارش رحمت الهی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • بارش باران رحمت الهی در بام
  • محور هراز بسته شد
  • خوشحالی مردم و کشاورزان از بارش رحمت الهی